Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 dec 2013, 22:53 
Sojaboon

Berichten: 20
Woonplaats: lokeren belgie
Weet er iemand of er een nederlandstalige uitgave komt van het kaartspel Lord of the Rings the card game,er is een engelse,duitse,portugese,poolse en Tsjechische uitgave van het spel van fantasie flight games

vriendelijke groeten patrick


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 dec 2013, 20:39 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 156
Woonplaats: Heist-op-den-Berg
Ik acht de kans zeer klein.

De Nederlandstalige markt is nu eenmaal niet zo groot ... En over het algemeen zijn we meertalig waardoor we evengoed ons spel in het Engels of Duits spelen, waarom zou je dan extra geld steken in een Nederlandse vertaling? Iedereen die het echt wil spelen heeft het toch al in het Engels.

Dat is toch de opvatting die ik bij de uitgevers hoor. Ik vind het persoonlijk ook erg vervelend dat een aantal spellen niet in het Nederlands beschikbaar is ... vooral omdat in mijn spellenclub een aantal mensen zitten die moeilijkheden hebben met Engels/Duits.

Magic The Gathering is bij mijn weten ook nooit in het Nederlands verschenen, en daarvoor is de markt nog steeds immens. Dus tenzij het over franchises als Pokémon of Yugiyoh gaat, waarvoor de doelgroep dat Nederlands NODIG heeft om het product te kopen ...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2014, 16:24 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 192
Woonplaats: Gent
Er bestaan Chinese, Braziliaanse, Duitse, Griekse, Spaanse, Tsjechische, Italiaanse en Franse vertalingen van het spel LOTR LCG maar dus geen Nederlandse.

White Goblin games heeft als uitgever wel een Nederlandse vertaling op de markt gebracht voor de laatste telg in het LCG geslacht: Star Wars lcg. Die trouwens vreemd genoeg goedkoper is.
Dus misschien is er een kans dat er ook een Nederlandse vertaling voor Lotr lcg kan volgen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Lord of the Rings the card game  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Tags

Lord of the Rings: the Card Game



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®