Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Probleem Seven Wonders
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 12:01 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 102
Woonplaats: Bree (Limburg BE)
Hoi allemaal!

Op het spellenspektakel heb ik "Seven Wonders" aangeschaft.
Toen ik de doos thuis opende, bleek er echter een probleem te zijn met de wonderborden. De A-zijdes zijn in orde, maar geen enkele B-zijde is juist gedrukt. Ofwel is de bedrukking fout, of wel staat het foute wonder op de achterkant.

Ik heb Repos Productions hierover reeds gecontacteerd maar vooralsnog heb ik nog geen reactie.
Heeft iemand ervaring met deze uitgever?

Groetjes!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 12:12 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1544
Woonplaats: Meerhout
Wij hebben Repos een tijdje geleden gecontacteerd omdat er een meeple ontbrak in Rampage. We kregen toen geen antwoord, maar enkele dagen later zat de meeple gewoon in onze brievenbus.

Is het al lang geleden dat je de mail verstuurde?

_________________
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 12:15 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 102
Woonplaats: Bree (Limburg BE)
Elsje07 schreef:
Is het al lang geleden dat je de mail verstuurde?


Ik heb het op zondag direct gestuurd.
Met de feestdag in acht genomen, moeten we dus eigenlijk beginnen te tellen vanaf woensdag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 12:27 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
Jonas2404 schreef:
Elsje07 schreef:
Is het al lang geleden dat je de mail verstuurde?


Ik heb het op zondag direct gestuurd.
Met de feestdag in acht genomen, moeten we dus eigenlijk beginnen te tellen vanaf woensdag.

Ik zou nog niet panikeren ... ze zijn niet altijd even snel. Ik weet ook niet welke taal je communiceert met hen (Frans of Nederlands) maar uit ervaring weet ik dat ze geen favoriet van het Nederlands zijn daar.

En anders contact opnemen met de verkoper, ik neem aan bij de Rode Pion gekocht. Zij zijn verantwoordelijk voor wat ze verkopen.

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 12:31 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 102
Woonplaats: Bree (Limburg BE)
syroit schreef:
Ik zou nog niet panikeren ... ze zijn niet altijd even snel. Ik weet ook niet welke taal je communiceert met hen (Frans of Nederlands) maar uit ervaring weet ik dat ze geen favoriet van het Nederlands zijn daar.

En anders contact opnemen met de verkoper, ik neem aan bij de Rode Pion gekocht. Zij zijn verantwoordelijk voor wat ze verkopen.


De site was in het Engels en het Frans. Ik heb de mail in het Engels gestuurd :D
Nu ik wacht nog even af en dan contacteer ik de Rode Pion ook.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 17:01 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 878
Woonplaats: Enschede, NL
En zorg ervoor dat je bij gebreken altijd je adres meestuurt. Heb al bij meerdere leveranciers ondervonden dat ze niet replyen op e-mail, maar als je je adres onderaan je mail zet je wel opeens vervangende onderdelen in je brievenbus krijgt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 17:24 
Board Game Stats
Avatar gebruiker

Berichten: 524
Woonplaats: Enschede
Ik heb ooit een nieuw pakje kaarten voor 7 wonders gekregen. Ik had gemaild, een hele tijd niets gehoord, nog maar eens gemaild, en uiteindelijk had ik twee nieuwe pakjes kaarten. Zo ver ik weet sturen ze dus geen bevestiging dat ze je vraag ontvangen hebben en wat op gaan sturen, maar ze doen het wel altijd.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 22:56 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Suzan schreef:
Ik heb ooit een nieuw pakje kaarten voor 7 wonders gekregen. Ik had gemaild, een hele tijd niets gehoord, nog maar eens gemaild, en uiteindelijk had ik twee nieuwe pakjes kaarten. Zo ver ik weet sturen ze dus geen bevestiging dat ze je vraag ontvangen hebben en wat op gaan sturen, maar ze doen het wel altijd.


Deze ervaring deel ik met deze uitgever. Ik denk dat het wel goed gaat komen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 23:05 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Ook hier dezelfde ervaring.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 15 nov 2014, 00:07 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 102
Woonplaats: Bree (Limburg BE)
Oke top!

Had mijn adres meegegeven dus ik hou de brievenbus in de gaten ;)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Probleem Seven Wonders  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags

7 Wonders, Repos Production



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®