Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fragile
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 13:13 
kooiker

Berichten: 706
Zijn er mensen die het spel Fragile (uitgever Ludoart) gespeeld hebben? Ik kan een nieuw exemplaar kopen voor de helft van de prijs, voor het prachtige spelmateriaal is dat een koopje. Maar ik vind nogal tegenstrijdige recensies. En aangezien de helft van de prijs nog altijd een prijs is, wil ik graag weten of het iets is...


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Fragile
BerichtGeplaatst: vr 14 nov 2014, 22:19 
Jakkiebak!

Berichten: 53
Woonplaats: Mol
Ik heb het een hele tijd geleden wel eens gespeeld (staat hier trouwens ook in de kast) en als je houdt van abstracte spellen zal het je zeker bevallen. Als ik het me goed herinner moet je kisten via pionnen aan elkaar "doorgeven" op het speelveld, dus je dient een beetje abstract te denken.

Trouwens, een spel van LudoArt kan je altijd nog zien als een investering. Als je het kan aankopen voor de helft van de prijs zou ik niet twijfelen, aangezien hij al een tijdje uitverkocht is (dacht ik).

(Eigenlijk zijn de spellen van LudoArt zoals die van Fragor Games -> mooie collector item's. Groot pluspunt bij spellen van LudoArt is dat ze als extra ook nog LEUK om te spelen zijn, en niet enkel mooi om naar te kijken) :)

_________________
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find yourself.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Fragile  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Tags

Fragile, LudoArt



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®