Tips in tijden van corona pandemie!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Top 100 Lage Landen





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 19 feb 2015, 18:00 
Zwarte piet

Berichten: 7
Ik was gisteren Agricola aan het spelen met mijn vriendin en we begrepen de ambachtkaart "Keuterboer" niet zo goed. Er staat: "Zolang je maximaal 2 akkers hebt, mag je bij de actie "Zaaien" 1 groente of 1 graan meer planten dan gebruikelijk". Wil dit zeggen dat je wanneer je één graan zaait je er drie extra mag opleggen ipv twee wat je normaal doet. Of mag je op 1 veld 2 granen planten waarbij ja dan op elk graan 2 extra granen mag leggen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 19 feb 2015, 19:09 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1000
Woonplaats: Doetinchem
Bij 'Dubbele Graanakker' staat: ... Een speler die door de Akkerbouwer en de Keuterboer 4 graan op zijn akkers krijgt, krijgt ook 4 graan op zijn Dubbele graanakker.

Dus ik zou inderdaad zeggen: 4 graan en 3 groente op je pas gezaaide akker(s).
Wil je twee akkers tegelijk inzaaien, dan moet je natuurlijk twee gewassen hebben om te zaaien.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2015, 11:28 
Uno

Berichten: 1
Er staat: "Zolang je maximaal 2 akkers hebt, mag je bij de actie "Zaaien" 1 groente of 1 graan meer planten dan gebruikelijk".

_________________
solitaire-champ.com - forty thieves solitaire


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Regelvraag ambacht: "Keuterboer" (Agricola)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten


Tags

999 Games, Agricola



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®