Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015, 11:29 
.

Berichten: 206
Woonplaats: Hoofddorp
Ik heb het spel De Friesche Velden aangeschaft en er ontbraken twee tegels. Een leer/leren kleding tegel en een wol/winter kleding tegel. Hier was ook geen ruimte voor in de uitdrukbladen.
Ik heb toen 999 games gecontact en kreeg een reactie dat dit een fout in het regelboek was. Daar in staat dat er 24 van elk zijn, maar dat is dus 23.
Toen ben ik op internet gaan zoeken of dit een bekende fout was, maar vond helemaal niks. Ook in de Duitse en Engelse regels staat dat er 24 tegels van elk moeten zijn.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Probeert 999 games zich er gemakkelijk vanaf te maken of staat er inderdaad in alle regels een verkeerd aantal?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015, 11:33 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Volgens de oorspronkelijke Duitse uitgever staat er een verkeerd aantal in de regels: http://www.feuerland-spiele.de/spiele/a ... p?show=upd

Wel jammer dat je hier een nare suggestie neerlegt, die je na een minuutje onderzoek zelf overbodig had kunnen maken.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015, 11:39 
.

Berichten: 206
Woonplaats: Hoofddorp
Erwin schreef:
Volgens de oorspronkelijke Duitse uitgever staat er een verkeerd aantal in de regels: http://www.feuerland-spiele.de/spiele/a ... p?show=upd

Wel jammer dat je hier een nare suggestie neerlegt, die je na een minuutje onderzoek zelf overbodig had kunnen maken.


Mijn excuses hiervoor. Heb in het Nederlands en in het Engels gegoogled en daarbij niet deze, Duitse, link gevonden.
Bedankt voor je reactie!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Ontbrekende tegels Friesche velden?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Tags

999 Games, Friesche Velden



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®