Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 05 maart 2016, 14:07 
Sojaboon

Berichten: 25
Woonplaats: Den Haag
Hallo

Ik heb het Nederlandse basisspel van Vorsten van Catan en vraag me af of dit te spelen is met Engelse of Duitse uitbreidingen? Of kan ik die ook het beste in het Nederlands kopen?

Groet Nienke


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 06 maart 2016, 23:36 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Nienke Alberts schreef:
Hallo

Ik heb het Nederlandse basisspel van Vorsten van Catan en vraag me af of dit te spelen is met Engelse of Duitse uitbreidingen? Of kan ik die ook het beste in het Nederlands kopen?

Groet Nienke

Op zich wel, op voorwaarde dat de achterzijde van de kaarten helemaal hetzelfde is. Geen idee of dit zo is.

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om ook de uitbreidingen in het Nederlands te kopen. Zeker als je al eens met andere mensen speelt. Ik merk dat bij ons in de club de meeste spelers geen probleem hebben met anderstalige spellen, maar dat geldt niet voor iedereen.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 06 maart 2016, 23:38 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Bart schreef:
Nienke Alberts schreef:
Hallo

Ik heb het Nederlandse basisspel van Vorsten van Catan en vraag me af of dit te spelen is met Engelse of Duitse uitbreidingen? Of kan ik die ook het beste in het Nederlands kopen?

Groet Nienke

Op zich wel, op voorwaarde dat de achterzijde van de kaarten helemaal hetzelfde is. Geen idee of dit zo is.

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om ook de uitbreidingen in het Nederlands te kopen. Zeker als je al eens met andere mensen speelt. Ik merk dat bij ons in de club de meeste spelers geen probleem hebben met anderstalige spellen, maar dat geldt niet voor iedereen.


Klopt, daarbij is NL hier niet heel veel duurder denk ik dan Duits of Engels toch?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags

999 Games, Vorsten van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®