Alles over Spel 2018
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Spel 2018

229 berichten | Pagina 16 van 16 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 14, 15, 16
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 10 nov 2018, 07:32 
Andor rules!

Joslyn schreef:
Nog een beginnersvraag/opmerking: het klopt toch dat je velden met mistfisches mag passeren en pas als je op een veld wilt eindigen met een mistfiche dat je deze direct moet activeren? Is dan de kijker niet het krachtigste item om te hebben, vooral in het begin van een legende?

Twee maal ja.

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2018, 19:27 
Zwarte piet

Vraagje over de speelstukken. Bij de draak en het eeuwige vuur zitten inkepingen zodat je er een 3D figuur van kan maken. Ik had gehoopt dat ze strak in elkaar zouden schuiven maar ze zitten erg los in elkaar. Met andere woorden: als ik de draak bij de vleugels optil blijft zijn lijf staan. Hetzelfde als ik het eeuwige bij de punt pak.
Hebben jullie dat ook? Hebben jullie daar een mooie oplossing voor verzonnen? Of is het wat het is?

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2018, 17:52 
Andor rules!

Dat zit inderdaad niet erg strak, maar ik vind dat geen probleem. Je hoeft Tarok niet zo vaak te verplaatsen, dus als je dat wel moet doen, kun je hem bij z'n staart vastpakken. Bovendien zou je de draak minder makkelijk in de doos kunnen opbergen als de vleugels zo strak zouden zitten, dat ze niet meer los gaan.

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2018, 00:20 
Zwarte piet

Iemand ervaring met de solo variant van Legende 3? Ik heb deze vanavond gespeeld en ik had legende succesvol beƫindigd bij F. Of de aangepaste regels zijn te makkkelijk of ik heb een fout gemaakt.
bij het opzetten van het spel komen er 1 gor en 1 trol in het spel. Mijn lotbestemming was om het zwaarste monster, de trol, vast te plaatsen in vakje 57 bij Boom der liederen. Drie monsterfiches liggen gedekt op vak 71, de ingang van de grot, welke ik direct moet afwerken wanneer ik op het vak eindig. Nadat de gor het kasteel binnen kwamen er geen nieuwe monsters in het spel. Ik had alle tijd om de runestenen te vinden en binnen 3 dagen kan ik met de krijgen met 4 zwarte dobbelstenen werpen. Met de helm had ik de trol in vak 57 snel verslegen. De vijand van de magier was een supertrol in vak 67 welke ik in mijn sterkte ook snel kon verslaan met de hulp van prins Thorvald. Legende succesvol beindigd terwijl alle monsterfiches nog gedekt liggen. Ik lijk alles goed gedaan te volgens de aangepaste spelregels voor de solo legende maar dit ging wel heel makkelijk.

Volgende keer maar weer met de familie spelen.

Offline Profiel     

229 berichten | Pagina 16 van 16 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 14, 15, 16

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Legende van Andor-beginnersvragen  

Gebruikers die deze topic waarderen