Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





51 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 23 maart 2017, 01:04 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 104
Woonplaats: Almere
Waar houden jullie het spellennieuws bij?? Ik loop hopeloos achter lees ik


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 23 maart 2017, 01:54 
Professor Pimpel

Berichten: 215
Woonplaats: Amersfoort
Erwins nieuwsberichten zijn vaak wel informatief. Maar het meeste vind ik op BGG. Anticipation lists etc.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 24 maart 2017, 23:25 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 275
Woonplaats: Aartselaar
Voorlopig staat er nog niet zo veel op mijn lijstje, maar naarmate Spiel nadert zal dat wel snel veranderen. Op dit moment ben ik vooral nieuwsgierig naar Alien Artifacts en omdat ik hem gebacked heb: Tao Long.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 25 maart 2017, 15:08 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 24
Woonplaats: Arnhem
Ik kijk vooral uit naar Grimslingers - The Northern Territory, Yamatai, Terraforming Mars NL en Eldritch Horror - Cities in Ruin!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 25 maart 2017, 15:42 
Avatar gebruiker

Berichten: 641
Woonplaats: Klundert
878 vikings - invasions of England (Academy Games)

Niet alleen lijkt het mij een mooie lichte wargame met een beproefd systeem (1812 invasion of canada, 1775 Rebellion, 1754 conquest - the French and indian war), maar het is mijn eerste kickstarter.....

Ik voel weer net zo veel spanning als vroeger toen ik uitkeek naar mijn verjaardag :lol:

_________________
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 26 maart 2017, 02:27 
Avatar gebruiker

Berichten: 386
Woonplaats: Putten
Antoi schreef:
878 vikings - invasions of England (Academy Games)

Niet alleen lijkt het mij een mooie lichte wargame met een beproefd systeem (1812 invasion of canada, 1775 Rebellion, 1754 conquest - the French and indian war), maar het is mijn eerste kickstarter.....

Ik voel weer net zo veel spanning als vroeger toen ik uitkeek naar mijn verjaardag :lol:


+1. 8)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 maart 2017, 16:06 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Caverna voor twee, aangezien Agricola voor twee thuis al zo'n hit is.
En ik kijk ook uit naar de volgende uitbreiding voor Trains én die voor De Friesche Velden. Helaas heb ik van 999 begrepen dat zij niet voornemens zijn die uit te geven, dus dat wordt dan de Duitse versie.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 maart 2017, 19:59 
.

Berichten: 233
Met spanning wacht ik op de postbode voor:
The 7th Continent
Yokohama
First Martians

Verder kijk ik met interesse naar:
Clans of Caledonia
Century: Spice Road


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 maart 2017, 20:57 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Preorders of Kickstarter:
First Martians
Lisboa
This War of Mine
Yokohama
Empires of the Void 2
Sagrada

Overige:
Pandemic Legacy 2
Charterstone
Rising Sun (back hem niet zelf :))
The Godfather
Yamatai
Mountains of Madness
A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game
Brasil
etc....er komt weer teveel moois aan :D

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 29 maart 2017, 08:50 
Garnaal

Berichten: 347
Woonplaats: Waardenburg
el_crosso schreef:
Preorders of Kickstarter:
First Martians
Lisboa
This War of Mine
Yokohama
Empires of the Void 2
Sagrada

Overige:
Pandemic Legacy 2
Charterstone
Rising Sun (back hem niet zelf :))
The Godfather
Yamatai
Mountains of Madness
A Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game
Brasil
etc....er komt weer teveel moois aan :D


Er komt zeker veel moois aan!!

Ik ben benieuwd naar een aantal nieuwe spellen, maar ook een zeer groot aantal reprints heb ik op mijn radar staan.

Nieuw:
Lisboa
First Martians
878 Vikings - Invasions of England
Tramways + expansions
Import/Export
18CZ
Gentes
Brasil
Mr. President

Reprints:
Le Havre
Antiquity
CO2
Wildcatters
Three Kingdoms Redux
Lignum
Container
Card City (XL)
Maria
1960 The making of a President

etc

Kijkend naar de lijst moet ik eraan denken om er een baan bij te nemen ;)



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 maart 2017, 09:04 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Dit draadje zou een stuk interessanter worden als mensen ook aangaven waarom ze naar een bepaald spel uitkijken. :wink:
Het is nogal wat werk om elk genoemd spel te gaan bekijken en uit te zoeken wat het nu zo de moeite waard maakt.

Ik kijk uit naar 'Outlive' dat zo stilaan met de post zou moeten arriveren. Vooral het thema: in een post-apocalyptische wereld op zoek gaan naar grondstoffen om je schuilbunker te bevoorraden en te verbeteren, ik heb nog geen post-apocalyptisch spel dus dat past mooi in de collectie. Plus het actie-selectiemechanisme waarbij je elke beurt een team van survivors moet verplaatsen naar een nieuwe locatie en als je op die locatie de meerderheid hebt, kan je een andere aanwezige speler grondstoffen aftroggelen. Dat maakt dat je niet alleen moet kijken naar waar je deze beurt wat kan gaan halen, maar ook waar de spelers na jou niet geraken met een meerderheid. Mooi artwork ook.

Ik heb de spelregels voor 'Heldentaufe' vertaald en zou dat spel ook moeten ontvangen. Dit is een heel basic rpg-bordspel met heel veel elementen uit rpg's (potions, stats, traps, wereld verkennen, monsters verslaan enz), maar dan in een bordspel met wat cartoonachtige graphics. Lijkt me een leuk familiespel, erg mooi vormgegeven en ook wat interactie: als je bijv. in de onderwereld monsters gaat bevechten mogen de spelers bovengronds gezamenlijk de monsters besturen.

Ik ben ook heel benieuwd naar 'Charterstone', het eerste legacy-spel van Jamey Stegmaier. Het thema lijkt me zo cool voor een legacyspel en ook eens wat anders: gezamenlijk een dorp bouwen waarbij bepaalde gebouwen eigendom zijn van spelers (zoals bij lords of waterdeep) en elk spel veranderen er dingen aan het spel. Alleen speel ik zelden met exact dezelfde mensen wat voor een legacy-spel wel leuker is natuurlijk. Dus dat houdt me nog tegen...

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 maart 2017, 09:14 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Ik kijk uit naar de nieuwe Hans in Glück en 999 Games titel Valetta.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 29 maart 2017, 17:54 
Garnaal

Berichten: 369
Woonplaats: Duffel (België )
The Iced One schreef:
Dit draadje zou een stuk interessanter worden als mensen ook aangaven waarom ze naar een bepaald spel uitkijken. :wink:
Het is nogal wat werk om elk genoemd spel te gaan bekijken en uit te zoeken wat het nu zo de moeite waard maakt.

Ik kijk uit naar 'Outlive' dat zo stilaan met de post zou moeten arriveren. Vooral het thema: in een post-apocalyptische wereld op zoek gaan naar grondstoffen om je schuilbunker te bevoorraden en te verbeteren, ik heb nog geen post-apocalyptisch spel dus dat past mooi in de collectie. Plus het actie-selectiemechanisme waarbij je elke beurt een team van survivors moet verplaatsen naar een nieuwe locatie en als je op die locatie de meerderheid hebt, kan je een andere aanwezige speler grondstoffen aftroggelen. Dat maakt dat je niet alleen moet kijken naar waar je deze beurt wat kan gaan halen, maar ook waar de spelers na jou niet geraken met een meerderheid. Mooi artwork ook.


Ik heb de spelregels voor 'Heldentaufe' vertaald en zou dat spel ook moeten ontvangen. Dit is een heel basic rpg-bordspel met heel veel elementen uit rpg's (potions, stats, traps, wereld verkennen, monsters verslaan enz), maar dan in een bordspel met wat cartoonachtige graphics. Lijkt me een leuk familiespel, erg mooi vormgegeven en ook wat interactie: als je bijv. in de onderwereld monsters gaat bevechten mogen de spelers bovengronds gezamenlijk de monsters besturen.

Ik ben ook heel benieuwd naar 'Charterstone', het eerste legacy-spel van Jamey Stegmaier. Het thema lijkt me zo cool voor een legacyspel en ook eens wat anders: gezamenlijk een dorp bouwen waarbij bepaalde gebouwen eigendom zijn van spelers (zoals bij lords of waterdeep) en elk spel veranderen er dingen aan het spel. Alleen speel ik zelden met exact dezelfde mensen wat voor een legacy-spel wel leuker is natuurlijk. Dus dat houdt me nog tegen...

Naar Outlive kijk ik ook naar uit.
Ik ben blij te horen dat die er gaat aankomen.
Ik heb deze bij jouw in een groepspledge staan.
Geld het aanbod nog om deze samen uit te testen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 maart 2017, 18:51 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
kattaklop schreef:
Ik ben blij te horen dat die er gaat aankomen.
Ik heb deze bij jouw in een groepspledge staan.
Geld het aanbod nog om deze samen uit te testen?

Dat aanbod geldt zeker nog ja :thumbup:
Toevallig net nog een update gekregen waarin gemeld wordt dat iedereen het spel in mei toch echt wel zou moeten ontvangen. Ik stuur hem door.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017, 14:36 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 130
Woonplaats: Zoetermeer
The Iced One schreef:
Dit draadje zou een stuk interessanter worden als mensen ook aangaven waarom ze naar een bepaald spel uitkijken. :wink:
Het is nogal wat werk om elk genoemd spel te gaan bekijken en uit te zoeken wat het nu zo de moeite waard maakt.

Ik kijk uit naar 'Outlive' dat zo stilaan met de post zou moeten arriveren. Vooral het thema: in een post-apocalyptische wereld op zoek gaan naar grondstoffen om je schuilbunker te bevoorraden en te verbeteren, ik heb nog geen post-apocalyptisch spel dus dat past mooi in de collectie. Plus het actie-selectiemechanisme waarbij je elke beurt een team van survivors moet verplaatsen naar een nieuwe locatie en als je op die locatie de meerderheid hebt, kan je een andere aanwezige speler grondstoffen aftroggelen. Dat maakt dat je niet alleen moet kijken naar waar je deze beurt wat kan gaan halen, maar ook waar de spelers na jou niet geraken met een meerderheid. Mooi artwork ook.

Ik heb de spelregels voor 'Heldentaufe' vertaald en zou dat spel ook moeten ontvangen. Dit is een heel basic rpg-bordspel met heel veel elementen uit rpg's (potions, stats, traps, wereld verkennen, monsters verslaan enz), maar dan in een bordspel met wat cartoonachtige graphics. Lijkt me een leuk familiespel, erg mooi vormgegeven en ook wat interactie: als je bijv. in de onderwereld monsters gaat bevechten mogen de spelers bovengronds gezamenlijk de monsters besturen.

Ik ben ook heel benieuwd naar 'Charterstone', het eerste legacy-spel van Jamey Stegmaier. Het thema lijkt me zo cool voor een legacyspel en ook eens wat anders: gezamenlijk een dorp bouwen waarbij bepaalde gebouwen eigendom zijn van spelers (zoals bij lords of waterdeep) en elk spel veranderen er dingen aan het spel. Alleen speel ik zelden met exact dezelfde mensen wat voor een legacy-spel wel leuker is natuurlijk. Dus dat houdt me nog tegen...


+1 voor Outlive... heb er echt zin in!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
51 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Welk nieuw spel kijk jij naar uit?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®