Tips in tijden van corona pandemie!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2018, 16:49 
Garnaal

Berichten: 359
Woonplaats: groot ammers
Een lobbyistkaart mag je voor het main effect op het midden alleen spelen direct voor of na de actie die nodig is om de kaart te kunnen spelen.
Als je bijv in je beurt als main action een power plant bouwt, dan speel je daarna de kaart om de reward te krijgen.

Maar met de summits? Die kun je dus niet spelen direct voor of na je actie, want je beurt is afgelopen als je die summit resolved en vernieuwd. Hoe wordt hiermee omgegaan?


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - CO2 second chance regelvraag  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags

CO2: Second Chance



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Stijl afkomstig van StylerBB.net & kodeki. Logo door Henk Rolleman
board3 Portal - gebaseerd op phpBB3 Portal
Vertalingen door phpBB.nl & phpBBservice.nl
phpBB SEO