Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vraag Machiavelli
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018, 11:36 
Uno

Berichten: 1
Situatie: de dief heeft besloten de belastinginner te bestelen. De andere personages zijn aan de beurt en als ze iets bouwen moeten ze belasting betalen aan de belastinginner. Er liggen 3 muntjes op het kaartje van de belastinginner wanneer deze aan de beurt is.

Vraag: krijgt de dief nu ook de 3 muntjes aan belasting? Of krijgt de dief alleen wat de belastinginner al had liggen en blijft de belasting over voor de belastinginner?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Vraag
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018, 11:51 
BordSpelManiak
Avatar gebruiker

Berichten: 525
Woonplaats: Hasselt, Belgie
LotM schreef:
Situatie: de dief heeft besloten de belastinginner te bestelen. De andere personages zijn aan de beurt en als ze iets bouwen moeten ze belasting betalen aan de belastinginner. Er liggen 3 muntjes op het kaartje van de belastinginner wanneer deze aan de beurt is.

Vraag: krijgt de dief nu ook de 3 muntjes aan belasting? Of krijgt de dief alleen wat de belastinginner al had liggen en blijft de belasting over voor de belastinginner?


Het lijkt me zinvol te vermelden over welk spel het gaat. Dan krijg je misschien sneller feedback.

_________________
Ik speel dus ik ben!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Vraag
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018, 12:28 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1401
Woonplaats: Beerse
Dat ligt aan hoe de spelpagina's werken. Als je bij een spel een forum post plaatst, komt dat in de gewone fora terecht.
Het gaat alleszins duidelijk om machiavelli: de donkere landen

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 3de vrijdag en 1ste zaterdag vd maand: gratis spelavond in Den Anker in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Vraag
BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019, 15:30 
Horige

Berichten: 14
Met de uitbreiding kan je de basiskaarten uit Machiavelli combineren met de nieuwe kaarten uit de uitbreiding. Je moet hierbij rekening houden met dat elk getal dat op de karakterkaarten staan slechts één keer voorkomt. Je kunt dus niet de Moordenaar én de Heks hebben (beide 1) en ook niet de Dief én de Belastinginner (allebei 2).
De situatie de je beschrijft kan dus eigenlijk niet.

_________________
Schrijver bij bordspeltheorie.nl


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Vraag Machiavelli  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Machiavelli



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Stijl afkomstig van StylerBB.net & kodeki. Logo door Henk Rolleman
board3 Portal - gebaseerd op phpBB3 Portal
Vertalingen door phpBB.nl & phpBBservice.nl
phpBB SEO