Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Caylus
BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2009, 14:56 
PIONier

Berichten: 2
Moet je voor het plaatsen van een arbeider in De poort (in fase 2) ook een dukaat betalen?
In de regels staat dat je niet hoeft te betalen als is dit gebouw activeert en de arbeider dus verplaatst naar een ander veld. Maar er staat niet dat je niet hoeft te betalen in fase 2.
Maar als je wel gewoon moet betalen waarom zou je hem dan ooit in dit gebouw plaatsen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2009, 15:18 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Ja, daar moet je voor betalen.

Waarom je het zou doen? De experts slaan zich bij mijn weten elkaar de hersenpan in over het antwoord op die vraag. Het idee is in ieder geval dat je de kat uit de boom kijkt en probeert op het laatst nog een leuk leeg veld te bezetten omdat je nog niet zeker weet wat anderen van plan zijn. Sommigen zullen de poort ook gebruiken om te zien hoe het gaat lopen in het kasteel. Maar met meer spelers wordt de kracht van de poort wel een stuk minder, daar is iedereen het wel over eens.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Caylus  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags

Caylus, QWG Games, White Goblin Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®