Under Falling Skies - NL-versie?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Under Falling Skies - NL-versie?
[…]
Houd de internetpagina van White Goblin Games in de gaten want er komt een heel straffe solo aan: Under Falling Skies.
Houd de internetpagina van White Goblin Games in de gaten want er komt een heel straffe solo aan: Under Falling Skies.
Laatst gewijzigd door Bart op di 13 apr 2021, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht gesplitst
Reden: bericht gesplitst
Labels:
- Florisofzo
- Sojaboon
Re: Even voorstellen: ik ben Frans, beginnend bordspelspeler
De Engelstalige versie van Under Falling Skies is online prima te vinden en een behoorlijk geweldig spel. Al vele uren speelplezier van. De variaties zijn eindeloos door het zelf samen te stellen bord. En de campaign modus zorgt voor steeds weer een nieuwe uitdaging.mazinho schreef: Houd de internetpagina van White Goblin Games in de gaten want er komt een heel straffe solo aan: Under the Falling Skies.
Ik wist niet dat White Goblin Games met een Nederlandse uitgave bezig is, goeie zet!
- sinead
- Stamhoofd
Mazinho, weet jij toevallig of er al iets meer bekend is over deze plannen (verschijningsdatum bijvoorbeeld)?mazinho schreef: Houd de internetpagina van White Goblin Games in de gaten want er komt een heel straffe solo aan: Under the Falling Skies.
- mazinho
- Gouverneur
- Contacteer:
Als ik het hoor, hoor je het van me. Soms worden titels ver van te voren aangekondigd en soms vallen ze pardoes in het schap.sinead schreef:Mazinho, weet jij toevallig of er al iets meer bekend is over deze plannen (verschijningsdatum bijvoorbeeld)?mazinho schreef: Houd de internetpagina van White Goblin Games in de gaten want er komt een heel straffe solo aan: Under the Falling Skies.
Erwin wat weet jij erover?
- rober
- Standaard moderator
Zo onvoorspelbaar als een Alien Attack............mazinho schreef:Als ik het hoor, hoor je het van me. Soms worden titels ver van te voren aangekondigd en soms vallen ze pardoes in het schap.sinead schreef:Mazinho, weet jij toevallig of er al iets meer bekend is over deze plannen (verschijningsdatum bijvoorbeeld)?mazinho schreef: Houd de internetpagina van White Goblin Games in de gaten want er komt een heel straffe solo aan: Under the Falling Skies.
Erwin wat weet jij erover?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne

- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ik weet niets van een White Goblin Games versie van Under Falling Skies. Mijn informatieban en twitterblokkade vierde deze maand zijn vierde verjaardag. Ik ben irrelevant als informatiebron.mazinho schreef: Erwin wat weet jij erover?
Ik heb wel iets te melden over dit vreselijk leuke spel: https://bordspeler.nl/2021/04/10/under-falling-skies/
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Contacteer:
Re: Under Falling Skies - NL-versie?
Leg s.v.p. eens uit waarop deze aankondiging was gebaseerd. Ik lees elders namelijk dat er geen Nederlandse editie in de pijpleiding zit.mazinho schreef: […]
(Niet om je ter verantwoording te roepen ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid naar het ontstaan van zo'n gerucht en naar de robuustheid ervan)
- mazinho
- Gouverneur
- Contacteer:
Het was gebaseerd op “hearsay”; ik heb geen geschreven bron. Als het larie blijkt te zijn mijn excuses.
- Mistharfare
- Website beheerder
De Spellentrein heeft er nog 3 op voorraad.....snel bestellen
https://despellentrein.nl/product/under-falling-skies/
Let op: ga er vanuit dat dit niet een Nederlandse versie is.
https://despellentrein.nl/product/under-falling-skies/
Let op: ga er vanuit dat dit niet een Nederlandse versie is.
- Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Under Falling Skies is praktisch taal onafhankelijk, m.u.v. de campagne, maar dat zijn ook maar comics van 1 pagina.
- Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator
Voor zover ik in de wgg pijpleiding kan kijken, zie ik het er dit jaar (hoogstwaarschijnlijk) ook niet van komen...Erwin schreef:Leg s.v.p. eens uit waarop deze aankondiging was gebaseerd. Ik lees elders namelijk dat er geen Nederlandse editie in de pijpleiding zit.mazinho schreef: […]
(Niet om je ter verantwoording te roepen ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid naar het ontstaan van zo'n gerucht en naar de robuustheid ervan)
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Contacteer:
Dank voor de toevoeging. Een vraagje, om dit een beetje op waarde te kunnen schatten. Heb jij direct of indirect een 'interne' blik op de planning/pijpleiding van White Goblin Games?Noviomagum schreef: Voor zover ik in de wgg pijpleiding kan kijken, zie ik het er dit jaar (hoogstwaarschijnlijk) ook niet van komen...
- Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator
DirectErwin schreef:Dank voor de toevoeging. Een vraagje, om dit een beetje op waarde te kunnen schatten. Heb jij direct of indirect een 'interne' blik op de planning/pijpleiding van White Goblin Games?Noviomagum schreef: Voor zover ik in de wgg pijpleiding kan kijken, zie ik het er dit jaar (hoogstwaarschijnlijk) ook niet van komen...
- Arjen T.
- Veenboer
De Engelstalige versie al een paar keer gespeeld, het is een erg vermakelijk spelletje. Toch snel maar aan de campagne beginnen.
We've got a winner!
- sinead
- Stamhoofd
En toch gaat het er nu van komen! De Goblins gaan de Nederlandstalige versie van Under Falling Skies uitbrengen.