Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vraag over Caylus
BerichtGeplaatst: zo 19 maart 2006, 14:20 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 353
Woonplaats: Zevenaar
Wat gebeurd er met een arbeider van een medespeler als die op jouw grijze steenplaatje staat en jij die, voordat het grondstoffen vppr hem/haar oplevert, omruilt voor een woonhuis. Dit mag toch? De opbrengsten voor hem/haar gaan dan niet door?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 maart 2006, 15:29 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6102
Woonplaats: Leusden
Citaat uit de spelregels: Als er zich een arbeider bevindt in het gebouw dat moet worden overbouwd, dan betaalt de speler direct de notariskosten, doch de overbouw-actie van de notaris moet echter wachten tot na de activering van het gebouw.

De medespeler in jouw voorbeeld krijgt dus gewoon de opbrengst.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 20 maart 2006, 00:10 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 353
Woonplaats: Zevenaar
Dank je wel Erwin voor je reactie. Kon het niet vinden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Vraag over Caylus  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Tags

Caylus, White Goblin Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®