Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ruimteschepen van Catan
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006, 10:59 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 7
Woonplaats: Hoogland
Weer eens de Ruimteschepen van Catan gespeeld, maar stuitte op iets waar ik niet zo gauw een sluitend antwoord op kon vinden. Het betreft het handelsstation waar je tegen drie astro's een grondstof naar keuze mag kopen. Mag je dit in je beurt dan maar één keer doen voor één grondstof of mag je dat meerdere keren doen voor meerdere grondstoffen? Wij speelden het op de laatste wijze en ik heb zo dik verloren dat ik mij af vroeg of er geen sprake was van een onbalans. Of kan ik wellicht niet goed tegen mij verlies? Ik hoor het graag.

Roger


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006, 11:45 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
't Staat in de regels: je mag de planeet gebruiken zolang je nog goederen te verkopen hebt, of opslagruimte hebt. Je mag echter niet de planeet eerst gebruiken, daarna wat anders doen, en daarna opnieuw gebruiken: je koopt of verkoopt maar één keer.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006, 15:01 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 7
Woonplaats: Hoogland
Dan vrees ik dat ik toch terecht heb verloren.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Ruimteschepen van Catan  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

999 Games, Ruimteschepen van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®