Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2012, 18:40 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Beste bordspelvrienden,

Ik ben heel erg benieuwd naar verschillen en overeenkomsten tussen deze drie spellen. Rex heb ik al, de andere twee staan op de radar. Op basis van jullie inhoudelijke informatie en vergelijkingen hoop ik een goede beslissing te kunnen nemen voor wat betreft: schaf ik 0, 1 of allebei de spellen aan die ik nog niet heb van dit rijtje.

Alvast bedankt voor het opschrijven van jullie bevindingen m.b.t. deze spellen!

Hartelijke groet,

Wendy


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2013, 02:08 
technomage

Berichten: 6
Woonplaats: Utrecht
Hallo Wendy,

Eigenlijk moet je ze alledrie zien te spelen om je er een goed beeld bij te vormen. Heb je deze BGG thread al gelezen? http://boardgamegeek.com/thread/882021/ ... pse-vs-twi

Ik kan zelf alleen spreken over Eclipse. Ik vind dat zelf wel een leuk spel dat ik met max 4 mensen speel (vanwege de tijdsduur), het geeft een beetje de feel van het oude Masters of Orion computergame. Een voordeel van Eclipse is dat je er ook een Vassal versie en over niet al te lange tijd een iPad versie van hebt zodat je hem ook online kunt spelen.

Ik heb begrepen dat Rex een retheme van Dune is, en dat schijnt een erg goed spel te zijn. Ik heb her en der begrepen dat Rex/Dune/TwilightImperium iets rijker zijn in de 'epicness'.

Groet,
Francis


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2013, 10:26 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Hi Francis,

Dank je wel voor je reactie. Heb het draadje op BGG inmiddels gezien en er mijn keuze mede op gebaseerd. Als het goed is, wordt vandaag Exodus Proxima Centauri bezorgd. Rex mocht ik een paar weken terug al aan de collectie toevoegen. :D

Ben benieuwd naar beide spellen, heb hen nog niet kunnen spelen maar dat duurt vast niet lang.

Groetjes,

Wendy


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Rex vs. Eclipse vs. Exodus: Proxima Centauri  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®