Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Keep Exploring Games

19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Unbroken
BerichtGeplaatst: do 27 dec 2018, 15:33 
4. Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game (2014)

Erwin schreef:
maartend schreef:
Ach ja, het blijft KS

Precies. Je investeert als het ware in een product in wording. De verwachte leverdatum is zo zacht als boter. Vertraging hoort erbij, dat heb ik gewoon te slikken, ik word er niet warm of koud van. Al krijg ik soms wel jeuk van de smoezen en leugens van uitgevers die niet eerlijk en transparant zijn over ‘vertragingen’.

Het blijft iets dat net zo bij Kickstarter hoort als slechte spellen bij kerst; je denkt iedere keer dat het mee zal vallen, maar toch zie je ieder jaar foto's van Risk en Monopoly op je Facebook-tijdlijn komen.

Had graag gehad dat uitgevers een ruime buffer in hun schatting zouden inbouwen, en dat ook duidelijk communiceren. Ik denk dat een buffer van bijvoorbeeld 3 maanden al ruim genoeg is om een boel vertraging op te vangen, zodat het uiteindelijk een positieve verrassing voor de backers is.

Afbeelding

Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  

BerichtGeplaatst: do 27 dec 2018, 15:44 
..........

Stijnhoofd schreef:
Het blijft iets dat net zo bij Kickstarter hoort als slechte spellen bij kerst; je denkt iedere keer dat het mee zal vallen, maar toch zie je ieder jaar foto's van Risk en Monopoly op je Facebook-tijdlijn komen.

Ik zou niet weten waarom Risk een slecht spel zou zijn. Bij Monopoly ligt het er dik bovenop, ik vind de combinatie van spelereliminatie en een potentieel forse speelduur technisch 'slecht'.

Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   

BerichtGeplaatst: do 27 dec 2018, 15:47 
4. Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game (2014)

Erwin schreef:
Stijnhoofd schreef:

Ik zou niet weten waarom Risk een slecht spel zou zijn. Bij Monopoly ligt het er dik bovenop, ik vind de combinatie van spelereliminatie en een potentieel forse speelduur technisch 'slecht'.

Luck-driven combat, de kans om 'de trein' te missen en het hele potje achter de feiten aan te lopen, en een flink verschil in niveau opdrachtkaarten. Dat vechten met dobbelstenen gebeurt, oké, dat doen wel meer spellen. Maar die andere twee kunnen de pret (in ieder geval voor mij) dusdanig drukken. Ik zou dan eerder Smallworld aanraden.

Afbeelding

Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  

BerichtGeplaatst: do 27 dec 2018, 16:46 
Party Animal

Stijnhoofd schreef:
Ik zou dan eerder Smallworld aanraden.

De meeste wargamers vinden Smallworld dan ook een draak van een spel en spelen liever Risk. Het is niet omdat er een dobbelsteen aan te pas komt, dat het weer eens totaal geluksafhankelijk is.

Ik begrijp zelf ook helemaal niet wat er aantrekkelijk is aan Smallworld, maar goed, daar ging dit topic ook helemaal niet over.

Offline Profiel     

19 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Unbroken