Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019, 12:39 
9. Mage Knight Board Game (2011)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
AlliantieAJ schreef:
Saaur schreef:
Wat biedt de KS trouwens extra? Ik kon zo 123 niets vinden waarom ik niet op de retail zou wachten...


Een extra bord voor kaarten (Blueprints) op te leggen, staat bij SG onder de beschrijving aangegeven 'KS edition only'. Daar komen nog wel dingen bij


En de prijs zal vermoedelijk in retail nog omhoog gaan.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2019, 11:04 
Garnaal

Berichten: 369
Woonplaats: Duffel (België )
Ik vind het raar dat er steeds over de prijs gevallen word en dat net die kickstarters het beste resultaat halen.
Zolang men dit blijft betalen zullen de prijzen hoger en hoger worden zonder echt meerwaarden.
Ik ben hier zelf ook schuldig aan dat ik voor een spel dat er mooi uitziet, van een publisher is waar ik weet dat de qualiteit goed is en een goede ontwerper en artist, ik genijgd ben om ook "teveel" te betalen.
Voor dit spel weet ik het even niet. Want ik kan dit goed vinden, het moet nog op tafel geraken ook hé.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019, 16:11 
7. Santorini (2016)

Berichten: 101
AlliantieAJ schreef:
Saaur schreef:
Wat biedt de KS trouwens extra? Ik kon zo 123 niets vinden waarom ik niet op de retail zou wachten...


Een extra bord voor kaarten (Blueprints) op te leggen, staat bij SG onder de beschrijving aangegeven 'KS edition only'. Daar komen nog wel dingen bij


En de prijs in de winkel gaat wel wat omhoog. De KS upgrade pack (de exclusives) zal je apart moeten kopen als je ze wilt hebben. Zoals nu bij Lisboa, Vinhos, Gallerist en straks voor Escape Plan en On Mars. Dus kortom: KS biedt een lagere prijs.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 29 apr 2019, 12:52 
8. Ticket to Ride: Europe (2005)

Berichten: 101
Ik ga deze backen. Zijn er nog 2 geinteresseerden uit regio Utrecht die mee willen doen? Dat bespaart in de verzendkosten.

Met 3 komt dit dan op:
($267 + ong $37 verzendkosten)/3 = $101,33 = 90,79 euro, maar reken op 92 euro ivm creditcard kosten en fluctuaties in dollarkoers

Alleen pledgen:
$89 + $23 = $112 = 100,35 euro = 102 euro met creditcard kosten en fluctuaties in dollarkoers


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019, 14:41 
Stamhoofd

Berichten: 501
Woonplaats: Voorburg
Ik heb een set van 3 gebacked voor regio Den Haag/Voorburg. Één plekje voorlopig gereserveerd voor Mazinho, dus in ieder geval nog één plekje over.

mazinho schreef:
Ik woon in Den Haag en volg met interesse. Ik kijk even of er een grote pledge opgezet wordt door onze Zuiderburen.

Laat je even weten of je mee doet?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019, 15:51 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Traquan schreef:
Ik heb een set van 3 gebacked voor regio Den Haag/Voorburg. Één plekje voorlopig gereserveerd voor Mazinho, dus in ieder geval nog één plekje over.

mazinho schreef:
Ik woon in Den Haag en volg met interesse. Ik kijk even of er een grote pledge opgezet wordt door onze Zuiderburen.

Laat je even weten of je mee doet?
Ik had er mentaal net afscheid van genomen, maar omdat je zo enorm vriendelijk was om een plek voor me te reserveren, doe ik gewoon lekker mee! WOEI!!!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019, 22:27 
.

Berichten: 206
Woonplaats: Hoofddorp
Ik heb gebacked. Voor wie het spel in Hoofddorp wilt komen afhalen, is er nog de mogelijkheid om aan te sluiten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020, 17:07 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1028
Woonplaats: Steenwijk
Vandaag On Mars ontvangen!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - On Mars - Vital Lacerda  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

On Mars



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®