Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 10:18 
Uno

Berichten: 1
Hallo allemaal,

De kickstarter van de derde editie van Pret á Porter is al een aantal dagen online. Er zijn al heel veel stretchgoals vrijgemaakt en het ziet er naar uit dat dit een mooi spel gaat worden. Ik heb deze direct gebackt en vraag me nu af of er meer geïnteresseerden zijn in omgeving Den Haag. Hierdoor kunnen we de verzendkosten drukken EN ik heb binnen 24 uur gebackt dus iedereen die met mij meedoet kan ook de mini uitbreiding van de early-pledge ontvangen. verzendkosten zijn voor 1, 2 of 3 stuks respectievelijk 15, 21 en 27 euro.

https://www.kickstarter.com/projects/po ... y_category

Ik ben benieuwd of er geïnteresseerden zijn.

Marlon


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019, 15:00 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Heb zeker interesse in dit spel. Maar kan niet ophalen in Den Haag.

Als ik 5 euro meer betaal kan ik dan door jou laten doorsturen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019, 15:34 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019, 16:34 
Jakkiebak!

Berichten: 64
Woonplaats: Leeuwarden, Netherlands
Ik heb 'm zelf ook gebackt maar ik ben van plan het spel in Essen op te halen gezien ik toch van plan was om te gaan.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019, 20:42 
Garnaal

Berichten: 391
Woonplaats: groot ammers
Ik ga ook naar Essen. Dus kan m daar ook vandaan meenemen...


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 23:59 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Edwin84 schreef:
Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?

Ik was eerst erg benieuwd en heb het gespeeld op TTS. Ik vond het naar mijn smaak nogal tegenvallen. Het ziet er prachtig uit, maar de onbalans is te groot.
Met allemaal goede en doorgewinterde spelers op een scoreverschil van 150 tot 340 en daar tussen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019, 09:28 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2219
Woonplaats: Den Haag
pieter.schutz schreef:
Edwin84 schreef:
Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?

Ik was eerst erg benieuwd en heb het gespeeld op TTS. Ik vond het naar mijn smaak nogal tegenvallen. Het ziet er prachtig uit, maar de onbalans is te groot.
Met allemaal goede en doorgewinterde spelers op een scoreverschil van 150 tot 340 en daar tussen.
interessant...

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019, 09:41 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
pieter.schutz schreef:
Edwin84 schreef:
Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?

Ik was eerst erg benieuwd en heb het gespeeld op TTS. Ik vond het naar mijn smaak nogal tegenvallen. Het ziet er prachtig uit, maar de onbalans is te groot.
Met allemaal goede en doorgewinterde spelers op een scoreverschil van 150 tot 340 en daar tussen.
Vind dit lastige. Op het BGG forum kom ik hier weinig over tegen.

Ik vraag me af of het dan niet ligt aan de slecht geschreven spelregels, want daar lees je wel kritiek over.

Of wellicht is de learning curve iets hoger. Dat het spel pas klikt na 1 of 2 keer spelen en dan de scores dichter bij elkaar liggen. Bin Reizen van Marco Polo of La Granja hadden we eerste potje ook grote score verschillen procentueel gezien.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019, 12:59 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 842
Woonplaats: De Meern
Edwin84 schreef:
pieter.schutz schreef:
Edwin84 schreef:
Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?

Ik was eerst erg benieuwd en heb het gespeeld op TTS. Ik vond het naar mijn smaak nogal tegenvallen. Het ziet er prachtig uit, maar de onbalans is te groot.
Met allemaal goede en doorgewinterde spelers op een scoreverschil van 150 tot 340 en daar tussen.
Vind dit lastige. Op het BGG forum kom ik hier weinig over tegen.

Ik vraag me af of het dan niet ligt aan de slecht geschreven spelregels, want daar lees je wel kritiek over.

Of wellicht is de learning curve iets hoger. Dat het spel pas klikt na 1 of 2 keer spelen en dan de scores dichter bij elkaar liggen. Bin Reizen van Marco Polo of La Granja hadden we eerste potje ook grote score verschillen procentueel gezien.


Dat laatste is denk ik zeker waar.
Ik vind het gewoon niet zo leuk. Het is nèt geen echte worker placement. Het is ook nèt geen echte enginebuilder en het is ook nèt geen echte resource-manager. Het zit er allemaal een beetje tussenin.

Als iemand eens een potje wil uitproberen in TTS, ik wil best nog eens spelen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 21 jul 2019, 09:57 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2668
Woonplaats: Etten-Leur
Ik zie toch af van de kickstarter. De toegevoegde waarde van de KS exclusives vind ik het niet waar. Ik geef namelijk niks om die alternatieve designer kaarten. Ik koop wel de retailversie.

Verwacht ook dat de 53 euro de adviesprijs zal zijn en hij voor 45-48 euro te koop zal zijn. Om dan bijna 70 euro voor de KS editie te betalen gaat me te ver.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Kickstarter PRET á PORTER  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Pret á Porter



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®