Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 20 maart 2024, 13:03 
Stamhoofd

Tot 29-03-2024 is de legacy-versie van Flash Point: Fire Rescue (getiteld Legacy of Flame) op kickstarter.

Zelf ga ik dit spel niet backen maar ik heb wél belangstelling voor enkele add-ons. Deze zijn echter niet los te verkrijgen maar alleen in combinatie met het spel.

Daarom is nu mijn vraag: zijn er mensen hier op het forum die Flash Point: Legacy of Flame gaan backen en voor mij enkele add-ons willen meebestellen?

Alvast bedankt voor een reactie.

Jan

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: wo 27 maart 2024, 16:55 
Stamhoofd

sinead schreef:
Tot 29-03-2024 is de legacy-versie van Flash Point: Fire Rescue (getiteld Legacy of Flame) op kickstarter.

Zelf ga ik dit spel niet backen maar ik heb wél belangstelling voor enkele add-ons. Deze zijn echter niet los te verkrijgen maar alleen in combinatie met het spel.

Daarom is nu mijn vraag: zijn er mensen hier op het forum die Flash Point: Legacy of Flame gaan backen en voor mij enkele add-ons willen meebestellen?

Alvast bedankt voor een reactie.

Jan

Is er überhaupt ergens een gezamelijke backoptie? Crowdfinder zag ik hem niet staan.

BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2024, 15:43 
Sojaboon

Inmiddels staat ie op Crowdfinder, mocht je het nog niet hebben gezien :)

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2024, 12:57 

Ik heb een vraag over de uitbreidingen voor het basis spel. Wij hebben het basis spel van 999 games, dus de Nederlandse versie. Als je nu de uitbreidingen (add ons) zou kopen die in het Engels zijn, kan je deze dan met de Nederlandse versie combineren? Ik snap dat de rollenkaarten in het Engels zijn, maar zijn ze wel vergelijkbaar en de borden ook? M.a.w. is alleen de tekst op de rollenkaarten dan anders, maar de hele look en feel van de materialen is verder hetzelfde? Weet iemand dit?

BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2024, 13:40 
Meeple

Die kun je zeker combineren. Ik heb ook het basisspel in het NL en de rest in het Engels.
Wat je zelf al zegt alleen de tekst op de rollen en player aids, en uiteraard spelregels zijn in het Engels .
Maar geen verschil met tokens e.d.

Offline Profiel     

5 berichten | Pagina 1 van 1 |

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Zijn hier backers van Flash Point: Legacy of Flame?