Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




42 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 09:52 
2. Terraforming Mars (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
MADG0BLIN schreef:
Weet iemand of Intrafin ook een NL versie gaat uitbrengen?

Lijkt er niet op. Volgens mij gaat alles in het Engels en wordt het vanuit Stronghold allemaal georganiseerd.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 10:08 
Avatar gebruiker

Berichten: 540
Woonplaats: Emmeloord
Pura Vida schreef:
MADG0BLIN schreef:
Weet iemand of Intrafin ook een NL versie gaat uitbrengen?

Lijkt er niet op. Volgens mij gaat alles in het Engels en wordt het vanuit Stronghold allemaal georganiseerd.


Er is wel een Duitse, Franse en Spaanse versie volgens de KS pagina. Vandaar. :) Alle bestanden zijn beschikbaar gesteld aan de partners volgens de FAQ, vandaar mijn vraag. Heb het ook via Facebook aan Intrafin gevraagd, maar die reageren niet of super traag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 11:37 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Bij de vorige KS'er werd er ook voor een Nederlandstalige versie gezorgd, dus de kans is niet onbestaande.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 11:45 
7. Concordia Venus (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
MADG0BLIN schreef:
Er is wel een Duitse, Franse en Spaanse versie volgens de KS pagina. Vandaar. :) Alle bestanden zijn beschikbaar gesteld aan de partners volgens de FAQ, vandaar mijn vraag. Heb het ook via Facebook aan Intrafin gevraagd, maar die reageren niet of super traag.

Zag t ja. Chinees ook. Lijkt erop dat Intrafin deze overslaat (of is overgeslagen door Stronghold). Enige probleem zou zijn dat de projectkaarten in het Engels zijn.
Kwam ook geen planning tegen trouwens. Als ik antwoord heb op mijn vraag daarover, laat ik dat wel even weten.
Twijfel nog wel om te backen... natuurlijke weerstand tegen weggooien van bestaand materiaal... de huidige tegeltjes en markers, de doos, de folded space insert... zonde eigenlijk.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 19:31 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Zoals ik al dacht dus. Er komt wel degelijk een Nederlandstalige versie.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 21:33 
5. Brass: Birmingham (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
StanTem schreef:
Zoals ik al dacht dus. Er komt wel degelijk een Nederlandstalige versie.


Waar haal je dat vandaan? Kom op de KS pagina niks tegen. Heb trouwens antwoord op de vraag wanneer die box wordt uitgeleverd. Maart 2021. Dank u, ik wacht wel op de retail.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 21:58 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Pura Vida schreef:
StanTem schreef:
Zoals ik al dacht dus. Er komt wel degelijk een Nederlandstalige versie.


Waar haal je dat vandaan? Kom op de KS pagina niks tegen. Heb trouwens antwoord op de vraag wanneer die box wordt uitgeleverd. Maart 2021. Dank u, ik wacht wel op de retail.
Retailer.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 21:58 
Matroos

Berichten: 49
Wat ik nu dan niet helemaal goed begrijp... Ik heb nog niks van TM.
Dan heb ik niks aan enkel de Big Box? Dus zou ik minimaal uitkomen bij de "New Recruit" optie waar ook het basisspel bij zit. Maar uit een aantal post boven mij begrijp ik dat je een heel deel van het basisspel weg kunt gooien wanneer je de big box aanschaft? :think:

Een écht goede optie voor een volledig nieuwe speler is er dan dus niet?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 22:16 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Ondertussen staat de Nederlandse versie op crowdfinder.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020, 22:17 
5. Brass: Birmingham (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
Thompson schreef:
Wat ik nu dan niet helemaal goed begrijp... Ik heb nog niks van TM.
Dan heb ik niks aan enkel de Big Box? Dus zou ik minimaal uitkomen bij de "New Recruit" optie waar ook het basisspel bij zit. Maar uit een aantal post boven mij begrijp ik dat je een heel deel van het basisspel weg kunt gooien wanneer je de big box aanschaft? :think:

Een écht goede optie voor een volledig nieuwe speler is er dan dus niet?


Klopt ja. Probleem van die box is inderdaad dat je alle tegeltjes en markers uit je basisspel sowieso kunt weggooien.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020, 09:15 
Matroos

Berichten: 49
Pura Vida schreef:
Thompson schreef:
Wat ik nu dan niet helemaal goed begrijp... Ik heb nog niks van TM.
Dan heb ik niks aan enkel de Big Box? Dus zou ik minimaal uitkomen bij de "New Recruit" optie waar ook het basisspel bij zit. Maar uit een aantal post boven mij begrijp ik dat je een heel deel van het basisspel weg kunt gooien wanneer je de big box aanschaft? :think:

Een écht goede optie voor een volledig nieuwe speler is er dan dus niet?


Klopt ja. Probleem van die box is inderdaad dat je alle tegeltjes en markers uit je basisspel sowieso kunt weggooien.


Raar toch ook dat ze geen editie hebben gemaakt die dat aanpakt? Dat is gewoon echt regelrechte verspilling... Niet alleen van geld van de consument maar ook allerlei resources, niet bepaald "groen".
Als ik het zo zie op de plaatjes in de kickstarter is dat overigens met al de expansions ook, als je die erbij koopt krijg je die ook allemaal gewoon nog in de originele doos i.p.v. in 1x alles in de big box.

Verdorie nou moet ik nog kritischer gaan denken hoe ik dit wil gaan aanpakken. Ik wil het spel echt hebben, vermoed dat ik het heel gaaf ga vinden maar dat is natuurlijk niet 100% zeker. Vind die 3D tegels en de big box prachtig, ben gevoelig voor aanbiedingen en hebt last van FOMO en keuzestress omdat er diverse manier zijn om het aan te pakken :lol: :silent:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020, 11:21 
2. Terraforming Mars (2016)
Avatar gebruiker

Berichten: 2074
Woonplaats: Montezuma
Thompson schreef:
Pura Vida schreef:
Thompson schreef:
Wat ik nu dan niet helemaal goed begrijp... Ik heb nog niks van TM.
Dan heb ik niks aan enkel de Big Box? Dus zou ik minimaal uitkomen bij de "New Recruit" optie waar ook het basisspel bij zit. Maar uit een aantal post boven mij begrijp ik dat je een heel deel van het basisspel weg kunt gooien wanneer je de big box aanschaft? :think:

Een écht goede optie voor een volledig nieuwe speler is er dan dus niet?


Klopt ja. Probleem van die box is inderdaad dat je alle tegeltjes en markers uit je basisspel sowieso kunt weggooien.


Raar toch ook dat ze geen editie hebben gemaakt die dat aanpakt? Dat is gewoon echt regelrechte verspilling... Niet alleen van geld van de consument maar ook allerlei resources, niet bepaald "groen".
Als ik het zo zie op de plaatjes in de kickstarter is dat overigens met al de expansions ook, als je die erbij koopt krijg je die ook allemaal gewoon nog in de originele doos i.p.v. in 1x alles in de big box.

Verdorie nou moet ik nog kritischer gaan denken hoe ik dit wil gaan aanpakken. Ik wil het spel echt hebben, vermoed dat ik het heel gaaf ga vinden maar dat is natuurlijk niet 100% zeker. Vind die 3D tegels en de big box prachtig, ben gevoelig voor aanbiedingen en hebt last van FOMO en keuzestress omdat er diverse manier zijn om het aan te pakken :lol: :silent:

Herkenbaar. :lol: maar je zou kunnen beginnen met het basisspel op de kop te tikken ergens. Ikzelf heb daar geen moment spijt van gehad. Deze kickstarter leidt pas in maart 2021 tot resultaat. En ik geef je op een briefje dat maximaal een maand later alles gewoon in de winkels ligt. Kun je altijd nog beslissen wat je doet.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
42 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - 9 juni 2020 - KS - Terraforming Mars Big Box met 3D tegels  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

terraforming mars



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®