Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

212 berichten | Pagina 15 van 15 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 13, 14, 15
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 02:07 
Indiaan

Caesar! schreef:
Citaat:
Ik heb hem dit weekend toch maar van Google play gehaald.
Wou mijn eerste potje van het Dierentuin Dobbelspel erin zetten. Alleen noemt hij het spel na zoeken op bgg toch zooleretto dobbelspel.
Klopt het dat je niet een bepaalde versie(in dit geval dus gewoon de Nederlandse versie) kan selecteren?

De BGG zoekfunctie zoekt op alle taalversies, maar heeft als resultaat normaal de standaard BGG versie (waarvan ze meestal de Engelse versie maken). Als je op BGG dat spel aan je collectie hebt toegevoegd met de juiste versie én ingelogd bent op BGG in de app, wordt wel die versie opgehaald.

Je kunt overigens de titel van het spel in BG Stats wel altijd nog aanpassen, ook na selectie vanuit BGG. Ook kun je een spel van BGG twee keer toevoegen in de app als je dat zou willen, bijv. om gescheiden statistieken voor solo of competitief spelen goed te kunnen zien.

Het is me gelukt door jouw tip.
Nu heb ik nog twee vragen:
1. Hoe kan ik een spel toevoegen die ik niet in mijn collectie heb, masr wel speel. Volgens mij kan je geen verschil maken in een spel die je hebt of die je bij iemand anders speelt.
2. Ik ben nog al lui en druk dus eerst op play een game en wil dan later het spel pas toevoegen aan mijn collectie. Nu moet ik steeds eerst een bestaand spel kiezen en later na het saven editen. Of doe ik het fout.

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019, 13:36 
Jakkiebak!

AnpuAnubis schreef:
Het is me gelukt door jouw tip.
Nu heb ik nog twee vragen:
1. Hoe kan ik een spel toevoegen die ik niet in mijn collectie heb, masr wel speel. Volgens mij kan je geen verschil maken in een spel die je hebt of die je bij iemand anders speelt.
2. Ik ben nog al lui en druk dus eerst op play een game en wil dan later het spel pas toevoegen aan mijn collectie. Nu moet ik steeds eerst een bestaand spel kiezen en later na het saven editen. Of doe ik het fout.

1. Board Game Stats houd nog geen collectie info bij (maar die gaan we wel toevoegen in de toekomst). Dus je kunt elk spel in de app toevoegen, het zegt in principe niets over van wie het is.

2. Je kunt als je New play klikt in de lijst van Games direct de + gebruiken om een Game toe te voegen. Je hoeft op dat moment alleen de naam in te vullen, de link naar BGG zou je dan eventueel later nog kunnen doen. Dan heb je wel gelijk de juiste naam van het spel ingevuld, wel zo duidelijk.

Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   

212 berichten | Pagina 15 van 15 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 13, 14, 15

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - [IOS/Android]Board Game Stats