Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 04 feb 2024, 10:06 
Jakkiebak!

Berichten: 63
Mocht je zo’n veelspeler zijn die bijhoudt welke spellen hij of zij allemaal gespeeld heeft, dan is de kans groot dat je gebruik maakt van de Board Game Stats-app. Meer dan honderdduizend mensen maken gebruik van de applicatie. En hij is van Nederlandse makelij. Eerko en Suzan uit Twente zitten achter de applicatie, die nu ongeveer tien jaar in de lucht is.

https://www.speloptafel.nl/board-game-stats-twentse-makelij-maar-wereldberoemd/

Als je alle gebruikers bij elkaar optelt, via Android en iOS dan heeft de app ongeveer honderdduizend gebruikers, berekent Eerko. “Leuk toch”, zegt Eerko bescheiden. “Maar dat zijn getallen. Het is zo abstract. Het is het leukste als je ergens op een spellendag of op Spiel in Essen rondloopt en je ziet mensen hun telefoon pakken om in de app te noteren wat ze gespeeld hebben. Dat is echt leuk om te zien.”

Het interview met Suzan en Eerko maakt deel uit van aflevering 20 van de Speloptafel-podcast (vanaf minuuut 37:00)

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 04 feb 2024, 10:33 
Feeling lucky...
Avatar gebruiker

Berichten: 446
Leuk artikel! Ik maak inmiddels zo'n 4,5 jaar gebruik van BG Stats en ik wordt er elke keer nog blij van. Je merkt aan alles dat Eerko en Suzan altijd de gebruiker in het achterhoofd hebben.

De scoresheet is ook weer zo'n fantastische toevoeging. En ook nuttiger dan je denkt; soms sluipt er in de loop der jaren een foutje in je puntentelling. Door de sheets kun je eigenlijk geen fouten meer maken.

BG Stats is mijn enige betaalde app en nog altijd elke cent waard. Als ik soms in een goede bui ben gooi ik ook nog wat in de fooienpot.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - Speloptafel bespreekt: Board Game Stats  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®