Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




51 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2014, 17:25 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 308
Woonplaats: Tervuren (B)
Tjoek schreef:
Bedoel je dat het groen dichter op het 3D gedeelte van de graantegel mag komen? De groene randen zijn nu overal even breed. Alleen is de graantegel een uitzonder qua 3D dat niet zo ver naar de randen doorloopt als de anderen...


Yep, dat bedoel ik.
Nu moet je zien natuurlijk of het belangrijker is dat alle groene randen even breed zijn of dat het beter zou uitkomen om mee groen rond je korenveld te "planten". :wink:

_________________
I am a sexy shoeless God of War!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2014, 20:08 
Fabrieksmanager

Berichten: 832
Woonplaats: Rosmalen
Tinky68 schreef:
Tjoek schreef:
Bedoel je dat het groen dichter op het 3D gedeelte van de graantegel mag komen? De groene randen zijn nu overal even breed. Alleen is de graantegel een uitzonder qua 3D dat niet zo ver naar de randen doorloopt als de anderen...


Yep, dat bedoel ik.
Nu moet je zien natuurlijk of het belangrijker is dat alle groene randen even breed zijn of dat het beter zou uitkomen om mee groen rond je korenveld te "planten". :wink:


Ik zal er eens over nadenken :think:
Naast vormgeving hebben de groene paden ook een functionele rol in het spel. Ze geven nu duidelijk aan waar de tegels elkaar raken en waar dus weggetjes gebouwd kunnen worden...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 aug 2014, 21:24 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 308
Woonplaats: Tervuren (B)
Je kunt misschien de randen grijs of zandkleur maken om de weggetjes aan te duiden?

_________________
I am a sexy shoeless God of War!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 aug 2014, 22:49 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1489
Woonplaats: Soesterberg
Tinky68 schreef:
Je kunt misschien de randen grijs of zandkleur maken om de weggetjes aan te duiden?

Zou ik niet doen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2014, 16:01 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 835
Woonplaats: Enschede, NL
Erg mooi gedaan, Tjoek!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015, 13:45 
9. Carcassonne (2000)
Avatar gebruiker

Berichten: 44
Echt heel gaaf gemaakt!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
51 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - Mijn eigen kijk op een 3D versie van Catan  

Gebruikers die deze topic waarderen

ArjanVdS, Tinky68

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Kolonisten van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Stijl afkomstig van StylerBB.net & kodeki. Logo door Henk Rolleman
board3 Portal - gebaseerd op phpBB3 Portal
Vertalingen door phpBB.nl & phpBBservice.nl
phpBB SEO