Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 14 maart 2020, 10:03 

Als je de titel verwarrrend vind ben je op hetzelfde punt als ik beland. Ik zie enorm veel bomen, maar geen bos. :crazy:

Stukje context:
de pledge manager van The great wall is sinds gisteren open. Ze bieden de mogelijkheid om de miniatures te behandelen met "Sundrop" zodat de details beter naar voren komen (zie foto). Het oog wil ook wat, dus dat spreekt mij wel aan. Punt is dat het laten behandelen van de miniatuurtjes net geen 50 euro gaat kosten. Best veel geld en het regende al snel comments op de kickstarter pagina en facebook met alternatieven om het zelf te doen. Samen met Google als trouwe metgezel dook ik het internet in en begonnen we wat rond te spartelen. Al snel vlogen de termen uit de titel ons om de oren en begon ik de moed te verliezen. Hopelijk kan iemand mij wat duidelijker op weg helpen.

Daarom de volgende concrete vragen:
1) Hoe makkelijk is het voor een non-painter als ik om miniatuurtjes te bewerken zodat de details meer naar voren komen?
2) Wat is de makkelijkste manier om miniatures meer details te geven? in het spel komen de minatures in verschillende kleuren (voor elke speler een kleur)en ik wil die graag behouden?
3) is dit relatief goedkoop te doen (ten opzichte van de 50 euro), als we uurtarief van mijzelf niet meerekenen?

Wat ik begreep is dat "shading" relatief makkelijk te doen is? dus gewoon een laagje over de minature zonder primer en na bewerking? (of stel ik de zaken nu weer te simpel voor misschien 8) )

Afbeelding
links onbehandeld, rechts sundrop

Offline Profiel  BoardGameGeek    

1 bericht | Pagina 1 van 1 |

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - sundrop/shading/washing/drybrush?