Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020, 15:13 
7. Babel (2000)
Avatar gebruiker

Berichten: 231
Woonplaats: Provincie Antwerpen
Sinds enkele weken mijn grote box met oude LotR-miniaturen van zolder gehaald en opnieuw beginnen spelen met de oudste dochters. Ik ben ook weer aan het kopen en aan schilderen gegaan. Met de nieuwe contrastverf gaat het bovendien een pak sneller om de miniaturen strijdklaar te hebben en het kant en klaar scenerymateriaal is tegenwoordig onuitputtelijk en min of meer betaalbaar.

Sommige dingen veranderen echter nooit, zo ook niet de klant(on)vriendelijkheid/onverschilligheid van Games Workshop. Na meer dan een maand kreeg ik nog geen antwoord op de eenvoudige vraag wat de verschillen zijn tussen mijn oude Nederlandstalige handboek uit 2005 en het handboek uit 2018. Zonde om een nieuw fancy boek van 45 euro aan te schaffen als er slechts enkele wijzigingen zouden zijn...

Is er iemand van jullie op de hoogte? Voorlopig spelen we nog volgens de oude regels en dat bevalt ons prima :-)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020, 16:39 
Avatar gebruiker

Berichten: 149
Jammer genoeg geen antwoord op je vraag, ik heb hem niet gespeeld. ik heb wel zoiets, dat als de oude versie bevalt, kan je deze natuurlijk gewoon lekker blijven spelen.

_________________
We've got a winner!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020, 10:56 
6. The 7th Continent (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 231
Woonplaats: Provincie Antwerpen
Dat klopt Arjen, maar vaak zijn het subtiele veranderingen, bijvoorbeeld in de statistieken van uw krijgers/helden, die voor een betere balans kunnen zorgen. Voorlopig spelen we inderdaad op de oude manier, maar vroeg of laat zal ik me toch laten verleiden om het nieuwere handboek te kopen...

Aan de reacties te zien: weinig fans hier van GW?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Duo  
 Feed - Onderwerp - LotR SBG 2005 versus ME SBG (2018)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®