Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





50 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 12:34 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Piet schreef:
In België hadden we het voorbije weekend schitterend weer. Als dat in Nederland ook zo was, dit weekend, dan zullen de bezoekersaantallen daar toch onder geleden hebben?


Vorig jaar was er weeralarm en toch waren er toen volgens mij meer mensen. Dan is de vraag houd het mooie weer de mensen nog meer tegen als een alarm?

Zou jammer zijn als deze kleinschalige beurs stopt te bestaan, misschien iets terug in de tijd dan maar. Kan me nog de beurs herinneren in de bedrijfskantine, deze was in mijn ogen veel sfeervoller en gezelliger.

Maargoed, zaterdag een erg gezellige dag gehad met mijn mede demoërs van White Goblin. Ondanks dat het relatief rustig was toch erg druk geweest, met name doordat Marina (mijn vriendin) ziek was :( Maargoed, zoals gezegd een leuke dag gehad, alle spellen die ik mocht uitleggen (Rattus, Get Nuts, Norenberc, Khan) werden goed ontvangen, de mensen beweerden tenminste dat ze het leuk vonden nadat ze het gespeeld hadden :D

Tussendoor toch nog even tijd gevonden om bij te kletsen met de Belgen van Sandtimer, het lijkt er op dat toch eindelijk aan het einde van dit jaar hun nieuwe release Aquarium op de markt gaat komen.

Ging naar huis met de volgende spellen, gekocht of als demo vergoeding gekregen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 13:29 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Gent
Leuke dag !


Laatst bijgewerkt door cuzquena op ma 23 nov 2015, 17:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 14:18 
Meeple

Berichten: 17
Woonplaats: Groningen
De organisatie van Noorderspel, Henk Jan en ik, zijn erg te spreken over de inhoudelijke kant van Noorderspel11. Er waren hele mooie, leuke en vooral veel nieuwe demonstraties. Vrijwel alle Nederlandse bedrijven waren aanwezig en met met Egget Spiele, Senet, Experiment en Asmodee was ook het buitenland goed vertegenwoordigd.
De diverse ruimten werden goed gebruikt en dankzij het gebruik van gordijnen vonden wij het geheel intiemer dan de voorafgaande jaren. Demonstrateurs van de bedrijven en van ons deden het over het algemeen erg goed oftewel een beurs waar we absoluut tevreden over mogen zijn.

MAAR de bezoekers aantallen vielen al weer tegen. En als we daar op redelijk korte termijn geen oplossing voor weten te vinden houdt Noorderspel in deze vorm op te bestaan. En dat zou, gezien de vele positieve reactie zowel hier, als van de bezoekers op de beurs jammer zijn.

De locatie en het niet hebben van een vast moment zal absoluut meespelen in het probleem. Helaas zitten wij in de Euroborg vast aan de speeldata van de KNVB. En een locatie in de binnenstad van Groningen is zowel duurder als dat er een kostbaar parkeer probleem aanhangt.

Voor de bezoekers zijn wij afhankelijk van de spelliefhebbers in Noord Nederland en de inwoners van de stad Groningen e.o. D.m.v. o.a. deze site weten we de eerste groep wel redelijk te bereiken maar met de tweede en grootste groep hebben wij een probleem. Er is geld voor posters, flyers en verspreiding maar voor bijvoorbeeld reclameborden aan de kant van de weg is geen geld. Gemeentelijke subsidie hiervoor is geweigerd o.a. omdat we niet in de binnenstad zitten.

Free publicity wordt maximaal uitgebuit: uitgaansagenda’s, persberichten, posters bij studentenverenigingen, naschoolse opvang, alles proberen we in te zetten. Het probleem van free publicity is echter dat je maar weinig invloed hebt of er aandacht aan je wordt besteed en wanneer.
Als voorbeeld hiervan: de grootste krant van het Noorden heeft vier weken voor Noorderspel een klein ¼ kolom artikel aan een onderdeel van ons evenement geweid. Daarna kregen we niets voor elkaar. Vandaag staat er een super positief bijna twee pagina breed artikel over Noorderspel incl. foto in de krant. Daar zijn we natuurlijk blij mee maar we hadden veel liever voorafgaande aan Noorderspel meer pers aandacht gehad.

Er zijn in Nederland een paar aansprekende regionale evenementen. Naast ons is dat natuurlijk Zuiderspel, maar Spellen aan Zee lijkt ook door te zetten en zo zijn er nog een paar leuke activiteiten voor fanatieke en minder fanatieke spelliefhebbers.

Zo langzaam komt bij ons de vraag op of de grote partijen in het veld zoals LEGO, 999games, Jumbo, Ravensbuger, Goliath en Hasbro deze evenementen niet echt eens moet gaan steunen.
Dit zou bijvoorbeeld kunnen doordat deze bedrijven een stichting in het leven roepen waar ze jaarlijks een paar duizend euro in stoppen. Deze stichting betaald van dat geld een deel van de reclame van de regionale evenementen. Dat kunnen driehoeksborden zijn, regionale tv commercials (zijn niet zo duur) of andere goedgekeurde reclame activiteiten zijn. Het geld hoeft niet eens naar de beurzen zelf worden overgemaakt. En natuurlijk wordt dan logo e.d. van de sponsoren vermeldt.
Dat zou onderdeel kunnen zijn van een gemeenschappelijke campagne van de grote jongens om het spelen in zijn algemeenheid te promoten.
Op zo’n manier zou het voor de goede evenementen makkelijker worden om nieuwe bezoekers binnen te halen wat uiteindelijk zou moeten leiden tot meer spelende en tevreden mensen en hogere verkoopcijfers voor de bedrijven.

De vraag is echter of de grote bedrijven bereid zijn om hierin samen te werken. Ik hoop dat die discussie eindelijk eens losbarst.

_________________
projectleider noorderspel09


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 14:34 
Fabrieksmanager

Berichten: 848
Hmm, dan moet ik de krant maar even zien te regelen bij een bekende. Ben wel benieuwd naar het stuk.

Zoals ik al aangaf op het evenement zelf, hoop ik dat jullie twee door willen blijven gaan met het organiseren van het evenement. De beurs was dit jaar mooi opgezet, het enige minpunt voor de bezoeker is eigenlijk de locatie. Maar om het betaalbaar te houden voor jullie, is dit gewoon een logische keuze.

Qua reclame doen jullie echt heel hard jullie best, maar als de krant jullie als commercieel zien, dan wordt het nogal lastig gemaakt. Ik zag bv. dat het dagblad op zondagochtend (Iets voor 12) een stukje op de site had gezet. Daarin stond dat de beurs nog tot 5 uur te bezoeken zou zijn. Dit is natuurlijk veel te laat, want iedereen die dat dan nog leest heeft waarschijnlijk al andere plannen of helemaal geen interesse in de beurs.

Ik weet niet wat voor flyeracties jullie hebben, maar ik zou het geen probleem vinden om zelfs vrijwillig een dagje (of 2?) op het stadion/in de binnenstad flyers uit te delen. Een week van te voren? Dit zal qua kosten wel hoger zijn, doordat je er meer moeten laten drukken. Maar volgens mij nog altijd lager dan bijvoorbeeld een reclame stukje in de krant.

Ik hoop in ieder geval dat de beurs niet ophoud te bestaan, de 'grootste spellenbeurs van Nederland' (of zoals jullie het noemen 'de meest diverse spellenbeurs') verdient zo'n lot niet. Ik hoop dat jullie de tijd en energie die het jullie kost erin willen blijven steken. Mij hebben jullie in ieder geval een super leuk weekend weten aan te bieden.

Oke... Op het opruimdebacle na. Alhoewel dat een fout is geweest van de opbouw crew. Die hadden de banken en tafels logischer weg moeten zetten ;).


Edit er bij:
Hoeveel gebruiken jullie eigenlijk sociale media zoals twitter? Ik heb daar eigenlijk weinig (te weinig?) op gezien van het noorderspel. Terwijl denk ik een kwart van Nederland wel al op twitter zal zitten.

Sites als uitmetkorting.nl zouden jullie ook kunnen gebruiken. Het kost niks, afgezien van een aanbieding die je moet aanbieden. Dus b.v. een gratis drankje bij uitprinten van een bon of wellicht 1 euro entree minder. Zij linken deze aanbiedingen zowel via hun site als via hun twitterkanaal.

Het zijn kleine stukjes reclame, maar wel plekken waar je een groot publiek mee kunt bereiken. Ook publiek wat zich normaal niet interesseert in bordspellen, omdat ze hun familie (*kuch*flut*kuch*) spellen kopen bij bv. de bart smit ;).


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 15:14 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Doormiddel van sociale media kun je een vrij groot gebied aan mensen bereiken zonder kosten. doordat mensen je gaan volgen, kun je ze makkelijk up 2 date houden van het laatste nieuws. Daarnaast kunnen zij je berichten gemakkelijk doorplaatsen aan hun vrienden, waardoor je gebied steeds groter wordt wat je bereikt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 15:31 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Ik vind het moeillijk om iets te zeggen over de redenen waarom er te weinig bezoekers waren. Ik heb wel een aantal kritiekpunten. Onder andere de locatie, maar dat komt ook door het ontbreken van een pinautomaat en de vorm van het gebouw.

Ik denk wel dat er meer mensen bereikt kunnen worden van te voren. Je moet de spellengemeenschap (in Groningen eo) mobiliseren, door middel van sociale media. Jullie zijn de organisator, maar het is onze spellenbeurs. Ten minste zo voelt het wel een beetje. Robertopellizini heeft zich op het allerlaatste moment opgegeven als demoer omdat hij het ook niet eerder wist. Ik ken wel meer mensen die misschien wel heen hadden gewild. Maar ik vond het niet mijn taak om hen over te halen ook heen te gaan of te informeren. Maar misschien is dat wel mijn taak, als spellenliefhebber.

Ik bedoel de mensen via sociale media, dit forum en dergelijke, betrekken bij de plannen. zodat het ook eerder gaat leven.

Verder vind ik de website niet slim opgezet. De sponsoren cq deelnemers moeten centraal staan op je website. Daardoor kun je betere sponsoren aantrekken. De website kan er gelikter uitzien.

Zo maar een paar ideetjes. Als ik onzin uitkraam hoor ik het ook graag. Ik ben ieder geval bereid mijn mening te geven om te zorgen dat Noorderspel blijft bestaan.

Over de beurs zelf ben ik redelijk positief. Veel (nieuwe) spellen konden geprobeerd worden. De NL uitgevers waren er in grote getale. En het was erg gezellig.

Wat ik ook een minpunt vond zijn de prijzen van nieuwe spellen. Die waren niet goedkoper dan in de winkel. De prijzen moeten volgens mij een aantal euro's lager zijn. En het moet bekend zijn dat de prijzen lager liggen dan in de winkel, zodat dat een extra reden is om te gaan. Eventueel met beursacties. De Wir War probeerd alleen maar oude spellen met korting te slijten.

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door grunnboy op ma 28 maart 2011, 17:18, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 16:21 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 365
Woonplaats: Zevenaar
Aan de organisatie:

Ik zou in ieder geval achterhalen wie het stukje over Noorderspel geschreven heeft. Met die persoon is er voor volgend jaar een betere timing te maken. Misschien dat de krant wel mee wil denken. Euro korting via de krant oid.
Daarnaast kun je voor een goede 300/350,- euro 100 A0 posters laten drukken. Deze kun je op goedkoop hardboard plakken en per 2 langs de wegen zetten. Onderste strook reserveren voor een sponsor (winkel, fabrikant, ?). Hier bereik je meer mee dan flyers. Het eerder aangehaalde sociale media is ook een goede zet. Voorts kun je met een site ook meer aan opbouw doen. Eerst een aankondiging, later wat aanvullingen van aanbieders, leuk item etc. Zuiderspel is daar m.i. goed in. In ieder geval veel content heen en weer slingeren.
Wellicht heeft de stad Groningen ook banners, lichtkranten etc waarop verenigingen hun programma kunnen laten zien.
Je kunt zelfs het hele gebeuren eens laten doorlichten door studenten die hier een studieopdracht van maken. PR is een instrument die je moet beheersen.
In ieder geval dank voor de organisatie en veel succes voor het komende jaar.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 16:48 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
De website van Zuiderspel ziet er veel toegankelijker uit. Zouden jullie niet een samenwerkingsverband met de organisatie van Zuiderspel kunnen aangaan?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 17:23 
Meeple

Berichten: 17
Woonplaats: Groningen
Over de smaak van sites valt altijd te twisten. Reacties die wij kregen was dat die er veel beter uitzag. Ook in verhouding met Zuiderspel.
Maar misschien kan de site wel flitsender. Bij site blijft het lastig. Wat wil je communiceren, hoeveel informatie geef je en waarom.

Bedrijven hebben op dit moment vrijwel niets over voor reclame. Dat heeft weinig tot niets met de site of poster te maken maar met hun marketing beleid.

Posters aan de kant van de weg is gewoon verboden. Als je dat in Groningen wel doet heb je binnen twee dagen de milieu politie aan de deur en mag je vet betalen.

Er is aardig wat getweed, alleen niet door mij. Bovendien zit de winst niet zozeer in de spellenfanaten maar in de gezinnen en studenten die spelen. Die moeten dan wel tweeten EN weten waar ze iets kunnen lezen.

Community opbouwen kan idd. beter. Daar hebben we absoluut een steek laten vallen.
Maar als Groningse spelfanaten zeggen dat ze niet van Noorderspel afwisten vind ik daar wel iets vreemds aan. Posters hangen al 4 weken in de spellenwinkels en de flyers en de flyers al meer dan vier (!) maanden (eerst kleine kaartjes, laatste weken de echte flyers).

Prijzen van winkels kunnen wij niets aan doen behalve elk jaar weer aangeven dat we erg blij met mooie aanbiedingen zijn.

Boes, dat waren wij idd precies van plan. Hopelijk mag hij iets toezeggen van zijn baas of ons in contact brengen. Want tot nu toe is dat ons niet gelukt.

grunnboy, wij hebben zeer regelmatig overleg met Zuiderspel en beide organisaties steunen elkaar zover mogelijk.

Flyeren in het centrum van Groningen is verboden. En volgens ons ook op het Zernike (universiteits en HBO terrein)

Afstudeer opdracht over de communicatie van Noorderspel hadden we vorig jaar al. Kwam niet veel meer uit dan dat we al deden of wisten.
Gratis reclameborden zijn er vrijwel niet meer en je moet daar apart buitenposters voor hebben. Maar dat is nog wel een idee. Lekker ouderwets plakken.

Opbouw site klopte wel. Vanaf januari wordt die bijgewerkt met nieuwtjes enz. Nieuwtjes kunnen wel prominenter zichtbaar worden.

_________________
projectleider noorderspel09


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 17:33 
Fabrieksmanager

Berichten: 848
Centrum, maar ook op het station? Dat wordt namelijk vaker dan eens geflyered... En ook van dingen waar ik mij niet van kan voorstellen dat ze er geld voor over hebben (Boetes e.d. doel ik dan op).

Social Media heb ik dan gemist, noorderspel heeft b.v. ook geen eigen twitter pagina (Misschien aanmaken Jaap?). Of het moet iets anders zijn dan @noorderspel. Eventueel wil ik hem ook wel bijhouden voor je, daar ik zelf regelmatig (Dagelijks) op twitter te vinden ben.

Kijk, ik vind het heel knap wat jullie doen en vooral respect voor de tijd die jullie erin steken. Het enige is dat ik graag zou zien dat de beurs nog meer bezoekers gaat trekken. En daarvoor zou ik ook best zelf wat vrije tijd willen opgeven. Ik wil de beurs in ieder geval niet zien verdwijnen in zijn huidige vorm, misschien qua locatie. Maar qua het aantal stands en keuze tussen spellen is dit natuurlijk een prachtige beurs die gewoon veel meer bezoekers verdient.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 17:44 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
Er zijn zaken op vlak van sociale media die te koppelen zijn. Met de nieuwe site van Roll The Dice hebben we ook een facebookgroep en twitter account aangemaakt. Als er een nieuw bericht op de site komt, komt dit direct ook op twitter en facebook. Ook als we op facebook of twitter iets zelf zetten, dus niet via de site, dan koppelen deze accounts ook door.

Bij facebook wel een pagina en GEEN groep aanmaken.

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 18:17 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Ik sluit me aan bij Magno. Zoals ik al eerder zei ben ik niet bij het proces betrokken dus geef ik vanaf de zijkant "kritiek" die misschien niet altijd terecht is.

Ik hoop ook dat de beurs blijft bestaan en wil best wat betekenen voor de beurs.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 22:50 
tekst en tekeningen
Avatar gebruiker

Berichten: 176
Woonplaats: Coevorden
Dit was mijn vijfde(?) jaar op Noorderspel. Ik vermaak me altijd prima. Dit jaar maar 2 spellen gespeeld, maar wel heel veel gekletst met uitgevers en bedenkers. Eigenlijk veel leuker.
Qua speler zit ik tussen ergens tussen gevorderde en 'geek'. Ik heb nu iets meer dan 100 spellen en wil dat graag zo laten. We spelen vooral veel binnen het gezin.

Wat ik kwijt wil over Noorderspel12 is het volgende:
1) De locatie moet wijzigen. Het hoeft heus niet midden in de stad, als het maar 1 ruimte is. Deze opstelling in gangen en lokalen is afgrijselijk. Daar valt geen eer aan te behalen met een plattegrond of bewegwijzering. Ga voor mijn part naar De Bonte Wever in Assen. Kan ik er op de fiets heen.
2) De toegangsprijs moet naar 0 euro. Probeer de mensen op een andere manier geld uit de zak te kloppen, bijvoorbeeld met de loterij. Toen het nog gratis was strooide ik met geld op de beurs zelf. Nu ben ik bij de ingang al een tientje kwijt aan entree en 15 euro aan consumptiebonnen nog voor ik ook maar één spel heb gezien. Dan gaat de rest van de dag de knip een stuk moeilijker open. Volgende keer neem ik brood en drinken mee.
3) Er moet meer aandacht komen voor oudere spellen. Ik snap dat uitgevers vooral hun nieuwe waar willen aanprijzen, maar met spellen van vorig jaar of het jaar daarvoor is toch ook niks mis? Waarom kun je nergens Catan spelen? Is Dominion ook alweer verleden tijd? Of Agricola? Ja, voor de fanaten misschien, maar niet iedereen kent BoardGameGeek uit het hoofd. Ofwel: Noorderspel is misschien het Mekka voor veelspelers, maar niet voor weinigspelers, en die wil je toch ook op je evenement?
4) Doe gerust wat met Social Media, maar denk maar niet dat het wat oplevert. Het enige wat je zeker weet is dat je er werk mee zult hebben, want je moet dat allemaal gaan volgen en bijhouden. Ik denk dat je met één goed stuk in de krant meer effect hebt. Retweets en Likes zijn geen voeten over de drempel.

Uiteindelijk heb ik één spel gekocht: Mare Nostrum voor 20 euro. Stond al een tijdje op mijn slapende wensenliijst. Heel blij mee. Mooie dag gehad.

Maar eerlijk gezegd heb ik een nóg leukere dag gehad toen ik hier in het wijkgebouw een spellenmiddag heb gehouden met welgeteld 18 mensen. Ga ik nog 4 keer doen de komende tijd.

_________________
http://devrolijckegans.blogspot.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2011, 23:04 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Ik realiseer me dat ik hier een behoorlijke discussie aangeslingerd heb. Laat het in elk geval duidelijk zijn dat ik weet dat Jaap met zijn team er ontzettend veel tijd en energie in steekt en daarvoor in elk geval heel veel respect van mijn kant. :clap: :clap:

Maar misschien is het helemaal niet zo'n gek idee om volgend jaar terug te gaan naar de bedrijfskantine van pak hem beet een jaar of vier geleden als ik het me goed herinner.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: di 29 maart 2011, 08:47 
Meeple

Berichten: 17
Woonplaats: Groningen
Dank voor alle reacties, en als we doorgaan zullen we zeker Magno nog lastig vallen over Twitter.

Het is natuurlijk fijn dat mensen met plezier terug kijken naar de kantine van de DSW.
Maar helaas is die weg terug niet mogelijk.
Daar zijn een aantal redenen voor.

De eerste is het geld: de kantine was de eerste keer vrijwel gratis, toen kwamen de schoonmaakkosten erbij, toen toch nog wat voor de ruimte zelf, er waren kosten om de openbare ruimte enigszins op orde te krijgen voor bezoek zodat je niet over de oude troep, ijzerwaren enz. struikelde en uiteindelijk zaten we voor een locatie waar minder demo tafels konden staan als in de Euroborg op het zelfde bedrag als wat we nu betalen.

Wij gaan niet terug naar 0 entree. Het entree voor Noorderspel is uitermate redelijk, 5 euro voor een middag of dag vermaak is niet veel. En de paar duizend euro die je kwijt raakt aan inkomsten vang je niet op met de verloting. We hebben de cijfers nog van toen er geen entree werd gehouden en de inkomsten van de verloting schelen maar een paar honderd euro en geen paar duizend.

Ik ben het eens met Herman dat je van tweet en social media nu ook weer geen wonderen kunt verwachten. Het hoort erbij maar de kans dat je daardoor 500 man meer trekt vind ik vrij klein.

Er waren voldoende bedrijven die ook oudere spellen presenteerden. Onze ervaring is dat de tafels (ook toen er nog meer bezoekers waren) waar deze worden uitgelegd en gespeeld veel minder bezocht worden dan de tafels waar nieuwere spellen gespeeld worden.
Het Catan toernooi werd afgeschaft toen, ondanks al onze pogingen om het aantrekkelijk te houden, er nog maar 5 mensen op af kwamen.

We hadden de vereniging Rabenhaupt voorgesteld om een spellen bibliotheek te runnen met oudere en leuke spellen maar het bestuur van de vereniging heeft daar ondanks meerdere verzoeken van onze kant geen antwoord opgegeven.

Wat mij wel wat verbaasd is dat niemand reageert op het idee dat de grote bedrijven meer hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Ik ben heel benieuwd waarom daar geen respons op komt

_________________
projectleider noorderspel09


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
50 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Noorderspel  
 Feed - Onderwerp - Noorderspel11  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Noorderspel 2011



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®