Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012, 12:16 
Sojaboon

Berichten: 29
Hallo allemaal,

Sinds oktober 2010 ben ik compleet verslaafd aan Twilight Struggle. Ik speel het op tafel, online via e-mail, maar ook real-time. Ik begrijp daarom ook heel goed dat het spel op BGG op 1 staat. In vergelijking met andere wargames is Twilight Struggle vrij licht en is daarom erg toegankelijk en duurt ook niet verschrikkelijk lang.

Op dit moment leid ik een online competitie (zie http://www.boardgamegeek.com/thread/636 ... eague-etsl) en ben ik bezig met de organisatie van een internationa(a)l(e) Twilight Struggle-conventie/toernooi in Amsterdam (zie http://www.boardgamegeek.com/thread/767 ... t-conventi). Het idee is om zowel beginnende als gevorderde spelers te trekken om in eerste instantie de interesse voor het spel te vergroten. Ik wil daarom 2 gescheiden toernooien organiseren (met verschillende maximale denktijden) en daarnaast een paar tafels reserveren voor mensen die gewoon recreatief willen spelen en mensen willen ontmoeten die ook Twilight Struggle (willen) spelen.

Ik ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die interesse hebben in zo'n evenement. Zo ja, reageer dan in dit forum of stuur me even een privémail: dhogetoorn@gmail.com.

Verdere details en data zal ik bekendmaken zodra ik meer weet.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 13 maart 2012, 21:53 
Sojaboon

Berichten: 29
Het Twilight Struggle-evenement gaat door! In principe vindt het plaats van 10-12 mei 2013 in de "2 Klaveren" te Amsterdam, maar bij veel aanmeldingen kan het zijn dat we al op donderdag 9 mei beginnen. Omdat het evenement uitsluitend doorgaat vanaf 32 deelnemers, vraag ik geïnteresseerden zich aan te melden via dhogetoorn@gmail.com.

Naast 1 of 2 parallel lopende toernooien wil ik ook 1 of 2 tafels beschikbaar stellen om het spel aan mensen te demonstreren die het spel nog niet kennen. De toernooien zullen officieel meetellen voor de AREA rankings, de officieuze Twilight Struggle-wereldranglijst.

Er wordt volgens het Zwitserse systeem gespeeld, dus niemand valt uit. In principe beginnen we dagelijks vanaf 11.00 uur en spelen we door tot en met 's avonds laat. Er wordt gebruikt gemaakt van schaakklokken om elke ronde op tijd te kunnen beginnen.

Groetjes,
Daniël.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2013, 14:22 
Sojaboon

Berichten: 29
Er is nog steeds plaats voor deelnemers aan de internationale Twilight Struggle-conventie op 10, 11 en 12 mei. Wil je meedoen, geef je dan snel op. Er doen mensen mee uit Polen, Zweden, Duitsland en Engeland, dus dit is je kans om eens tegen heel andere opponenten te spelen! Voor meer info, zie www.unitedfriends.eu.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Internationale Twilight Struggle-conventie in Amsterdam  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®