Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 27 jun 2013, 20:36 
Nederlands Kampioen Dominion 2012
Avatar gebruiker

Berichten: 581
Woonplaats: Schelluinen
Ik ben trouwens niet van plan de titel zonder slag of stoot op te geven. :twisted:

Maar ik ben al lang blij dat ik een jaartje de kampioen mocht zijn, vooral omdat het evenement 2 weken na de geboorte van onze zoon plaatshad. Zal het nooit vergeten en kan niet wachten om het hem later te vertellen zodat hij nog eens trots kan zijn op zijn ouwe pa.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2013, 09:40 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Davio schreef:
Ik ben trouwens niet van plan de titel zonder slag of stoot op te geven. :twisted:

Maar ik ben al lang blij dat ik een jaartje de kampioen mocht zijn, vooral omdat het evenement 2 weken na de geboorte van onze zoon plaatshad. Zal het nooit vergeten en kan niet wachten om het hem later te vertellen zodat hij nog eens trots kan zijn op zijn ouwe pa.


Davio junior schreef:
Kaartspelletje? Wat is dat in hemelsnaam voor ouderwetse meuk, pa!? Daar ben je toch zeker niet trots op!?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2013, 15:01 
Nederlands Kampioen Dominion 2012
Avatar gebruiker

Berichten: 581
Woonplaats: Schelluinen
:(

Gaat er ook niet om waarmee, al was ik Nederlands Kampioen bonenschieten, dan zou hij nog trots moeten zijn! :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 04 jul 2013, 20:50 
Joker

Berichten: 5
Woonplaats: Antwerpen
Meer informatie over onze voorronde in België vind je hier:

https://www.facebook.com/events/388494347938331


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2013, 20:07 
Joker

Berichten: 5
Gaat Uden door?
Zie nog niet veel aanmeldingen... Wat is het minimum?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2013, 21:38 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
Dat zou je aan Anton van de goblin moeten vragen.
Hij is heel actief met werven, er is zelfs een kranten artikel geplaatst.
Al met al vallen de inschrijvingen bijna overal erg tegen.

Erg jammer, vooral omdat het veel werk is voor iedereen en we de voorrondes organiseren omdat er om werd gevraagd door de spelers.
Maar goed dit jaar doen we het zo, volgend jaar kijken we wel weer wat we gaan doen.

Er komt nog een ronde in Uden op 4 augustus en op 18 augustus in leidschendam(den haag)
Dat zijn dus de laatste kansen om je te plaatsen voor het NK op 8 september.

Tot 8 september allemaal!
Kyra


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2013, 14:56 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
spellenaanzee schreef:
Al met al vallen de inschrijvingen bijna overal erg tegen.

Misschien heeft het er mee te maken dat de meeste voorrondes vlak voor of in de zomervakantie gehouden worden? Lijkt me toch dat je daar wel mogelijke deelnemers aan kwijtraakt.
Daarnaast: hoe bereik je alle potentiele deelnemers? Ik ben, buiten dit form-topic, bar weinig tegengekomen over dit NK en de voorronden.

Wat mijzelf betreft, ik overwoog om naar de aangekondigde voorronde in Groningen willen gaan, maar die is in rook opgelost blijkbaar.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2013, 21:17 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
De website van spellen aan zee
De facebook site van spellen aan zee / de koperen pion
De twitter van spellen aan zee/ de koperen pion
De nieuwsbrief van 999
Dit forum
Het dominion strategy forum
De winkels die de voorrondes organiseren

Op al deze plekken is er over het onderwerp geschreven. We moesten wachten met het organiseren van de voorrondes totdat we zeker wisten waar en wanneer spellen aan zee zou zijn. Omdat het ieder jaarweer blijkt erg moeilijk te zijn om een betaalbare/ bereikbare/ beschikbare en geschikte ruimte in den haag te vinden, konden we dus niet eerder.

Kyra


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2013, 21:38 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Misschien kun je een eventuele volgende keer nog Boardgamegeek aan dat lijstje toevoegen.

Verder weet ik eerlijk gezegd ook geen geschikt medium om grote groepen Dominion-spelers te bereiken. Of je moet alle kleine en middelgrote spellenbeurzen in Nederland en België gaan aflopen met flyers, maar zelfs dan...

Ik denk dat het sowieso lastig is, bordspellenliefhebbers zijn over het algemeen weinig georganiseerd en niet gericht op toernooien. En ik durf te wedden dat verreweg de meeste geen lid zijn van een forum of van BGG, nooit op de website van een spellenwinkel kijken (tenzij om online spellen te kopen) en ook geen bordspel-gerelateerde facebooks of twitters volgen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2013, 21:44 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Mac-S schreef:
Verder weet ik eerlijk gezegd ook geen geschikt medium om grote groepen Dominion-spelers te bereiken. Of je moet alle kleine en middelgrote spellenbeurzen in Nederland en België gaan aflopen met flyers, maar zelfs dan...


De digitale nieuwsbief van 999 Games bereikt duizenden spelers. In combinatie met een strategy forum en dit oranje praathuis heb je vermoedelijk een goed bereik.

(Daarnaast zou ik het persoonlijk prettig vinden dat een beursorganisator af en toe een persberichtje en/of andere info naar mijn mailbox stuurt. Kom ik ook eens van het idee af dat ik voor Jan MDKA publiciteit voor zo'n beurs verzorg).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2013, 22:31 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Erwin schreef:
Mac-S schreef:
Verder weet ik eerlijk gezegd ook geen geschikt medium om grote groepen Dominion-spelers te bereiken. Of je moet alle kleine en middelgrote spellenbeurzen in Nederland en België gaan aflopen met flyers, maar zelfs dan...


De digitale nieuwsbief van 999 Games bereikt duizenden spelers.

Goed idee inderdaad! :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2013, 22:56 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Erwin schreef:
De digitale nieuwsbief van 999 Games bereikt duizenden spelers.

Ja, maar hoeveel van die spelers lezen die nieuwsbrief ook werkelijk?

Als ik naar mezelf kijk, ik ontvang nieuwsbrieven van enkele tientallen bedrijven, maar de meeste verdwijnen direct in de digitale prullenbak.


Let wel, ik ben er niet op uit om kritiek te leveren op de organisatie van het NK of op anderen die goede ideeën aandragen. Maar iemand moet toch tegen-argumenten aandragen. :mrgreen:

Ik denk dat de doelgroep voor een NK Dominion sowieso vrij klein is, en dan ook nog te divers om gemakkelijk te benaderen. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb en wens de organisatoren nog vele schitterende en druk bezette toernooien toe!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2013, 08:49 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 210
Woonplaats: Rotterdam
Ik heb vorig jaar meegedaan aan het NK dominion en dat is mij goed bevallen. Ik heb dit jaar niet meegedaan aan een voorronde en ga dat ook niet meer doen. De informatie hierover is soms te laat bij mij binnengekomen, waardoor ik de voorronde in Utrecht gemist heb. De voorronde in Leidschendam valt in mijn vakantie en de rest vind ik te ver weg.
Een voorronde werpt wat mij betreft een drempel op om mee te doen. Misschien is dat de bedoeling van de organisatie (zo hou je alleen de serieuze spelers over), voor mij persoonlijk wordt de drempel dan net te hoog om in actie te komen. Zonder voorronde had ik wel ingeschreven.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2013, 15:03 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
@legolias

nee het is zeker niet onze bedoeling om alleen de beste spelers te krijgen via voorrondes. De voorrondes zijn gedaan op verzoek vaneen aantal deelnemers van vorig jaar. Maar volgend jaar doen we het niet meer zo, dan mag iedereen gewoon weer meedoen aan de wedstrijd. Het blijkt allemaal zeer moeizaam te gaan met de voorrondes en het organiseren ervan duurt veel te lang.

De organisatie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2013, 15:11 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
Hallo Allemaal,

We zijn er bijna.... Nog twee weken en dan is de laatste voorronde in Leidschendam. De uiterste inschrijfdatum hiervoor is 13 augustus.

Er is met 999 afgesproken om tijdens de wedstrijd de volgendesets te gebruiken:
Basis, intrige en Hijs de zeilen.

Voor de finale gaan we ook De Gilden erbij doen.

Verder willen we graag even laten weten dat ,mocht er op de dag zelf ( 8 September) , iemand onverhoopt niet op komen dagen we de nummer 3 van de voorronde in Leidschendam zullen toelaten tot de wedstrijd. Dit is dus de eventuele "reserve" voor 8 September.

Allemaal veel succes met oefenen en hopelijk tot 8 September.
We maken er weer een gezellige dag van met spellen en demo's van o.a. 999, Queen, The Game Master, Bergsala, rielekst, LaQ, etc.

De organisatie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Nationale voorrondes voor het NK / BK Dominion 2013  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Dominion



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®