Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





34 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2013, 20:36 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
syroit schreef:
Roll The Dice heeft namens Selecta volgende spellen bij:
Pandemie
Hotel
Mascarade
Hanabi

Veel plezier daar
Ik ben er niet bij, geen tijd door stage :(

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 10:27 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
Het NK carcasonne heeft weer plaatsgevonden gisteren op de ducosim beurs.

Het was superspannend nog in de laatste ronde hoe de top er uit zou zien en uiteindelijk is het geworden:

1. Joachim Duijndam
2. Jos Verhees
3. Steven
4. ondergetekende

Wederom een nieuwe kampioen dus voor Carcassonne! Gefeliciteerd Joachim!
En alvast veel succes op het WK!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 10:43 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
syroit schreef:
Hotel

Qué?

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 10:53 
9. Carson City (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
humske schreef:
Het NK carcasonne heeft weer plaatsgevonden gisteren op de ducosim beurs.

Het was superspannend nog in de laatste ronde hoe de top er uit zou zien en uiteindelijk is het geworden:

1. Joachim Duijndam
2. Jos Verhees
3. Steven
4. ondergetekende

Wederom een nieuwe kampioen dus voor Carcassonne! Gefeliciteerd Joachim!
En alvast veel succes op het WK!


Toch ook gefeliciteerd met je vierde plek! Vind het toch knap dat je nu al voor het derde jaar op rij zulke mooie klasseringen behaald.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 11:24 
Avatar gebruiker

Berichten: 39
Woonplaats: Nijmegen
Als ik mij niet vergis, is het alweer het vierde jaar op rij dat Els succesvol is tijdens het NK Carcassonne.
Met een klein dipje in 2012. :twisted:

Feli Els, toch knap. :clap:
Nu weer over tot de orde van de dag, het EK bordspellen te Essen!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 12:31 
4. Schaken (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Novioron schreef:
Als ik mij niet vergis, is het alweer het vierde jaar op rij dat Els succesvol is tijdens het NK Carcassonne.
Met een klein dipje in 2012. :twisted:


Vierde jaar zelfs, da's helemaal super! :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 14:36 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
Flash schreef:
Novioron schreef:
Als ik mij niet vergis, is het alweer het vierde jaar op rij dat Els succesvol is tijdens het NK Carcassonne.
Met een klein dipje in 2012. :twisted:


Vierde jaar zelfs, da's helemaal super! :D



Dankje
een overzichtje:
2010 2e op nk
2011 1e op NK 1e op WK
2012 14e op NK 4e op WK
2013 4e op NK


Novioron schreef:
Als ik mij niet vergis, is het alweer het vierde jaar op rij dat Els succesvol is tijdens het NK Carcassonne.
Met een klein dipje in 2012. :twisted:

Feli Els, toch knap. :clap:
Nu weer over tot de orde van de dag, het EK bordspellen te Essen!

Jups! Toch een internationaal toernooi dit jaar. Ook wel fijn de zondag nu eens niet een toernooi te hoeven spelen in Essen.

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 17:45 
Standaard moderator

Berichten: 779
Woonplaats: Leiden
Wie is er verder nog naar Ducosim geweest? Hoe beviel het? Hoe verliep de ALV?

_________________
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 18:20 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Matige beurs, ALV niet geweest. Leek ook niet erg druk te zijn, wel 6 spellen verkocht via de bring and buy. Komende beurzen zal ik waarschijnlijk over slaan tenzij er echt wat leuks op het programma zal staan.

Gespeeld, We Will Wok You, Senet met een nieuwe kaartenset, een prototype van een Circus kaartspel. Verder veel bijgekletst. Niks gekocht wegens te hoge prijzen en matig aanbod.

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 18:49 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Tamara_Bakker schreef:
Wie is er verder nog naar Ducosim geweest? Hoe beviel het? Hoe verliep de ALV?


Het was een zorgwekkend rustige beurs. De belabberde PR van Ducosim begint zijn verrotte vruchten meer en meer af te werpen.

Doodzonde, want er werden weer veel leuke nieuwe titels gedemonstreerd en verkocht. De uitgevers en spellenclubs als Phoenix en Roll the Dice doen gelukkig nog steeds hun best om de bezoekers te vermaken.

De ALV heb ik niet bezocht. Ik heb in het kielzog van de vorige beurs een stuk met suggesties en verbetervoorstellen naar de voorzitter gemaild. Hij had me uitgenodigd om van gedachten te wisselen. Ik heb hier geen enkele reactie op ontvangen. Deze handelwijze inspireerde mij niet tot een ALV-bezoek.

Ik begreep tussen neus en lippen door dat Michael Thorn zich heeft aangemeld voor een in takenpakket afgebakende penningmeesterfunctie. Als dit daadwerkelijk is gebeurd, word ik wat vrolijker. Zeer capabele vent!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 21:23 
Sojaboon

Berichten: 29
cab schreef:
Matige beurs, ALV niet geweest. Leek ook niet erg druk te zijn

Er waren 334 mensen op de beurs, ongeveer gelijk aan vorige keren.

cab schreef:
Komende beurzen zal ik waarschijnlijk over slaan tenzij er echt wat leuks op het programma zal staan.

Volgende beurs is op 25 januari met de jaarlijkse veiling. Wat moet er volgens jou nog meer voor "leuks" op het programma staan om te komen?

Eelke (beursorganisator)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 21:27 
Sojaboon

Berichten: 29
Tamara_Bakker schreef:
Wie is er verder nog naar Ducosim geweest? Hoe beviel het? Hoe verliep de ALV?


ALV liep prima, best goede opkomst en goede discussie over afgelopen jaar en begroting voor dit en volgend jaar. Michael is weer penningmeester geworden met als assistent Roland die vooral op de beurzen zal zijn. Hans en Serge zijn afgetreden omdat werk en bestuurstaken niet meer samengingen.

De notulen zullen binnenkort wel op ducosim.nl verschijnen zodat je alles kunt lezen.

Eelke


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 22:53 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Ik ben gister geweest.
1 spel verkocht op de bring and buy helaas niet meer :-(
gespeeld: de legendes van andor (erg leuk!, maar gaat geen koop worden maar af en toe op een speldag mag ie wel op tafel komen), love letter (vond ik niet heel veel aan, snap de goede recensies niet haha) en spelletje qin (vond ik ook niet echt mijn ding, weer een leg/tel spel).

er lag veel bekends voor mij op tafel, whitechapel sprak mij niet aan. en er lagen op best veel tafels terra mystica en ja als je die compleet uit wilt spelen ben je zeker 2 uur verder of meer... want met 3 of 4 spelers speelt dat toch het beste naar horen zeggen dus ik bewaar zoiets liever voor een speldag thuis of in utrecht om die een keer uit te proberen

misschien anders via phoenix eens een speel-o-theek principe organiseren? dat is op spel bijvoorbeeld ook. dan ligt er gewoon een kast vol en kan je pakken wat je wilt, van nieuwe spellen tot oudjes.

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 05:33 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
aicirtap schreef:
misschien anders via phoenix eens een speel-o-theek principe organiseren? dat is op spel bijvoorbeeld ook. dan ligt er gewoon een kast vol en kan je pakken wat je wilt, van nieuwe spellen tot oudjes.


Dat vind ik geen slecht idee Patricia!
Maar ik vind dat je dan niet mag verwachten dat elke demonstrateur van Phoenix elk spel uit hun ludotheek feilloos kan uitleggen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 19:21 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 32
Woonplaats: Zevenaar
Ook ik was aanwezig op de Ducosim beurs afgelopen zaterdag! Het was mijn eerste keer Ducosim en ik had mij ook aangemeld voor het NK Carcassonne, gewoon voor de fun en de ervaring. Maar er zaten een aantal sterke tegenstanders tussen! 1 potje had ik gewoon lelijke pech met de tegels wat mijn van een mogelijke eerste plek ineens terugbracht naar de laatste plek. Helaas heb ik alle 4 de rondes slechts de laatste plaats gekregen en werd hiermee 12e (van de 12 :lol: ) op het NK. Maar vond het wel een gezellige middag en heb wat leuke potjes gespeeld! Wie weet volgend jaar een sterkere comeback :wink: haha!

Ook de beurs zelf vond klein maar fijn! Heb helaas door mijn deelname aan het NK niet echt andere spellen kunnen uitproberen, maar ben wel met wat leuke nieuwe aanschaffen naar huis gegaan! De stand waar tweedehands spellen werden verkocht vond ik ook erg leuk, lagen leuke spellen voor leuke prijzen! Helaas heb ik met wat spellen te lang gewacht op een mogelijke verdere afprijzing en zijn die aan mijn neus voorbij gegaan, maarja dat is het risico wat je dan neemt :P Wel nog het twee speler spel Hera & Zeus meegenomen voor €4,- dus dat was fijn! Nu nog kijken of het spel ons ook bevalt :wink: . Tevens Dungeon Petz gekocht voor een fijne beursaanbieding van €40,- ! Deze gister voor het eerst gespeeld en hoewel het nog niet helemaal soepel liep, vind ik dit zeker weer een leuk spel! Verder nog 2 verjaardagskado's voor mijn vriend gehaald: "Once upon a time" en uitbreiding Quartifacts van Quarriors. Dus ik ben goed geslaagd die dag!

Ik heb trouwens iemand met een bordspelmania shirt foto's zien maken tijden het NK Carcassonne, ik zou graag weten waar en of deze foto's hier nog gepost worden? Vind wel leuk om een fototje van mezelf te hebben tijdens het spelen :wink: .

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
34 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Ducosim zomerbeurs 7 september  

Gebruikers die deze topic waarderen

Oxyligen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®