Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 19:27 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3027
Woonplaats: Nijmegen
nelly_555 schreef:

Ik heb trouwens iemand met een bordspelmania shirt foto's zien maken tijden het NK Carcassonne, ik zou graag weten waar en of deze foto's hier nog gepost worden? Vind wel leuk om een fototje van mezelf te hebben tijdens het spelen :wink: .


Volgens mij bedoel je Henk Rolleman die de foto's heeft gemaakt. Stuur hem een pb tje hier zou ik zeggen en stel dezelfde vraag nog eens :)

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 19:39 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
pleunie.william schreef:
aicirtap schreef:
misschien anders via phoenix eens een speel-o-theek principe organiseren? dat is op spel bijvoorbeeld ook. dan ligt er gewoon een kast vol en kan je pakken wat je wilt, van nieuwe spellen tot oudjes.


Dat vind ik geen slecht idee Patricia!
Maar ik vind dat je dan niet mag verwachten dat elke demonstrateur van Phoenix elk spel uit hun ludotheek feilloos kan uitleggen.

Dit principe wordt op Spel in Ranst al jaren toegepast en werkt daar erg goed.
Een grote bibliotheek met spellen en je noemt maar een spel en de leden van FORUMfederatie zoeken een demonstrateur die het spel kent en aan je groep uitleg. Doorgaans lukt dat wel.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 22:11 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Hatseflats!! even een korte impressie van mijn ducosim ervaring afgelopen zaterdag.

Het was niet druk, ik vond het leuk, veel bekende gezien en gesproken, veel spellen uitgelegd, met als topper 3 keer Terra Mystica. Zelfs nog 2 spellen kunnen spelen!! waaronder 1 keer de Vergeten stad met Gaatske, we waren vet goed@!!!!? En ook Mascarade was wel geinig, maar helaas was de helft van de mensen aan tafel niet helemaal gewend aan de speelvorm, is natuurlijk begrijpelijk voor een eerste keer spelen. Lekkere Chaos!!

Iedereen bedankt die heeft meegedragen aan een gezellige dag.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 22:32 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
pleunie.william schreef:
aicirtap schreef:
misschien anders via phoenix eens een speel-o-theek principe organiseren? dat is op spel bijvoorbeeld ook. dan ligt er gewoon een kast vol en kan je pakken wat je wilt, van nieuwe spellen tot oudjes.


Dat vind ik geen slecht idee Patricia!
Maar ik vind dat je dan niet mag verwachten dat elke demonstrateur van Phoenix elk spel uit hun ludotheek feilloos kan uitleggen.


nee maar dat is bij spel ook zo, de demonstrateurs weten van elkaar ongeveer wat ze wel/niet kennen dus als je aan meneer A vraagt kan je dit uitleggen, dan zegt hij bijv. nee dat ken ik niet maar mijn collega wel en die roept dan zijn/haar collega erbij
ik vind het erg fijn want kom vaak bekenden tegen op de beurs en dan is het vaak ook even een gezellig spelletje doen
of er ligt een leuke aanbieding en je denkt van lijkt mij wel leuk maar spel ken ik niet goed even kijken bij de speel-o-theek om eerst nog even uit te proberen :)

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Ducosim zomerbeurs 7 september  

Gebruikers die deze topic waarderen

Oxyligen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®