Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Halli Galli Extreme
BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2023, 09:36 
Sojaboon

Berichten: 28
Om ons kind ook het spellen virus te laten krijgen ;-) hebben wij momenteel Halli Galli Extreme in huis. Nu valt mij 2 dingen op in de spelregels.
1) Het zou voor 2 t/m 6 spelers zijn. MAAR nu staat er in de spelregels dat het spel eindigt als er nog maar 2 spelers zijn! Uitleg over hoe dit spel te spelen bij 2 spelers zijn er niet (tenminste niet bijgevoegd in handleiding). Hoe spelen jullie dit spel met z'n 2-en?

2) In de regels staat dat wanneer je ten onrechte op de bel drukt, de speler die dit deed zijn openkaarten onder de bel moet leggen. Mocht hij de volgende ronden winnen dan mag hij alleen deze kaarten nemen. Wat als er de volgende ronden weer iemand ten onrechten op de bel drukt en daarna weer. Hoe onthoud je welke kaarten van wie zijn? (Dit gebeurd vaak als de spanning oploopt, zeker bij de kids). Hoe lossen jullie dit op?

Alvast bedankt voor de antwoorden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Halli Galli Extreme
BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2023, 19:11 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 176
Woonplaats: deurne nl
Toevallig ben ik de spellen voor de open dag van het wijkcentrum bij elkaar aan het zoeken en had ik ook de regels van Halli Galli nodig. Daar vind ik in:

Ook is het mogelijk dat na overleg de spelers net zo lang doorgaan
totdat een speler alle kaarten gewonnen heeft.

En de straf bij fout bellen is in de gewone en in de junior versie dat je alle andere spelers 1 kaart van je eigen gedekte stapel geeft.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Kinderen & spellen  
 Feed - Onderwerp - Halli Galli Extreme  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®