Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




44 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 16:56 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
jesse schreef:

28. Vertel dat treurige verhaal over die raket die niet op het Spellenspektakel stond nog eens! En kunnen we de raket wel op andere beurzen verwachten?

Grmbl. Meteen dé tegenvaller vorig jaar. Wel, we hadden een mega-raket van ongeveer zes meter. Dat zijn drie grote Hollanders op elkaar geplaatst. Gigantisch dus :D . Daarmee gingen we dé blikvanger worden op het Spellenspektakel. Maandenlang keken we ernaar uit, maar uiteindelijk bleek enkele weken voor de beurs dat het ding verkeerd was gestockeerd. Scheuren, gaten,… alles was kaput. Dus hadden we nu een erg magere stand op een vrij grote standruimte. Mocht iemand ons op het spektakel sip zien kijken hebben, lag het daar aan :( .
En neen, het ding is naar de ***ten.


Maar jullie flair en enthousiasme was toch groter geweest dan die toren :D

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Afbeelding

http://boardgamegeek.com/blog/1161


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 17:10 
Sojaboon

Berichten: 29
henk.rolleman schreef:
jesse schreef:

28. Vertel dat treurige verhaal over die raket die niet op het Spellenspektakel stond nog eens! En kunnen we de raket wel op andere beurzen verwachten?

Grmbl. Meteen dé tegenvaller vorig jaar. Wel, we hadden een mega-raket van ongeveer zes meter. Dat zijn drie grote Hollanders op elkaar geplaatst. Gigantisch dus :D . Daarmee gingen we dé blikvanger worden op het Spellenspektakel. Maandenlang keken we ernaar uit, maar uiteindelijk bleek enkele weken voor de beurs dat het ding verkeerd was gestockeerd. Scheuren, gaten,… alles was kaput. Dus hadden we nu een erg magere stand op een vrij grote standruimte. Mocht iemand ons op het spektakel sip zien kijken hebben, lag het daar aan :( .
En neen, het ding is naar de ***ten.

Maar jullie flair en enthousiasme was toch groter geweest dan die toren :D


Haha, dank je voor het compliment. Al zijn het vooral onze vrouwen die de show stelen :-).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 17:10 
Sojaboon

Berichten: 29
29. jullie bezoeken veel beurzen. gaan jullie ook officieel naar spiel met een stand en zo of alleen om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen?

Neen, Spiel is internationaal en op dit moment dus onontgonnen terrein. We zien het vooral als een schitterend weekendje uit met vrienden. Als je er ons ooit spot, we zijn dan op vakantie :-).

30. gaan jullie in de toekomst internationaal/ komt er wellicht een duitse of engelse variant of zijn die er al?

Internationaal denken we nu nog niet, maar dat kan er ooit van komen. Een Duitse, Engelse, Franse, Poolse,… variant van Spel in Zicht is er niet. Maar misschien komt dat er ooit van. Misschien kan een vraag van één distributeur of producent voldoende zijn voor ons om ook in andere landen een dergelijk project op poten te zetten. Maar nu is het enkel een leuk deuntje toekomstmuziek.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 20:14 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
31. Bij het plannen van een magazine moet je waarschijnlijk ook vooruitdenken. Hoe bepalen jullie het hoofdthema van iedere editie?

32. Spel in Zicht richt zich in de eerste plaats naar beginnende spelers en/of familiespelers. Een bewuste keuze?

33. Hoe groot is de kans dat in de toekomst ook veelspelers een plekje krijgen?

34. Wat was jullie plezantste spellenmoment?

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 21:36 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1544
Woonplaats: Meerhout
henk.rolleman schreef:
Elsje07 schreef:

Dat lijkt ons wel leuk. En dat hoeft helemaal niet betalend te zijn, het is eerder voor het plezier!


Ik ben benieuwd, heb je al ergens leuke foto's staan?


Normaal herken je wel enkele foto's van ons op BGG :)
Enkel gebruiken we hier mijn naam (Els) en op BGG de naam van mijn vriendin Ralda(ke)

Je hebt zelfs al groene duimpjes gegeven! :D

Enkele van onze foto's herken je misschien:
Afbeelding

of

Afbeelding

_________________
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 19 jan 2013, 13:51 
Sojaboon

Berichten: 29
31. Bij het plannen van een magazine moet je waarschijnlijk ook vooruitdenken. Hoe bepalen jullie het hoofdthema van iedere editie?

Voor de start van iedere editie is er een redactievergadering. Meestal bekijken we dan wat er opportuun is op het moment. Sowieso heb je in het jaar al vier ‘momenten’: voorjaar, vakantie, begin schooljaar en eindjaarsperiode. Daarnaast spelen ook de covers een rol. Ofwel spelen we met de cover in op een thema, ofwel speelt een thema in op een cover. Tot slot bepalen we ieder jaar een themareeks. Zoals ‘historie verdorie’ en de interviews met spellenauteurs vorig jaar. Indien onze partners een goed idee hebben, proberen we dat te integreren. Bovendien proberen we steeds snel in te spelen op opportuniteiten. De meeste pagina’s – het raamwerk van de editie – liggen vrij vroeg vast. Andere pagina’s worden pas helemaal op het einde ingevuld. Gelukkig hebben we een sterk team dat snel kan inspelen op veranderende situaties.

32. Spel in Zicht richt zich in de eerste plaats naar beginnende spelers en/of familiespelers. Een bewuste keuze?

Inderdaad. Een magazine – of het nu online is of gedrukt – kan nooit de nieuwsgaring van de vele internetfora voor zijn. Indien we schrijven voor enkel veelspelers zal er weinig nieuws te rapen zijn. Bovendien is het niet interessant voor uitgevers om te investeren in een dergelijke communicatiemiddel. De vaak nog braakliggende markt van gezinnen is dat veel meer. Dankzij Spel in Zicht vinden die nu een gratis én heel toegankelijke tool om de nieuwe spellen te ontdekken.

Om onze lezers toch de mogelijkheid te geven om spellennieuws heet van de naald te ontdekken, gaan we hen binnenkort via onze site en magazine verwijzen naar dit forum.

33. Hoe groot is de kans dat in de toekomst ook veelspelers een plekje krijgen?

We merken dat veel veelspelers ons magazine downloaden of artikels bekijken. Gewoon omdat het hun hobby is en ze graag leuke artikels over spellen lezen. Ik denk dat in ons magazine ook vaak spellen te vinden zijn waar zelfs de veelspeler nog nooit bij stilstond. En in elk magazine staan ook spellenbesprekingen van ‘strategische bordspellen’. Die zijn dan meer op maat van de meer gevorderde spellenspelers.

We missen op dit moment wel de ‘collectible card games’ zoals Magic: the Gathering. Ook zij vinden bij ons een uitstekend publiek om hun spellen te introduceren. In de eerste jaren hebben we enkele interessante artikels uitgebracht die deze ccg’s mooi uitleggen. Hopelijk kunnen we dit jaar een nieuwe partner overtuigen van de vele voordelen van een partnership. Ik blijf erbij dat dit voor hen dé communicatietool bij uitstek is.

34. Wat was jullie plezantste spellenmoment?

Goh, dat zijn er een pak hoor. Met stip genoteerd staat ‘Panic Station’ op Spiel. Een Engelsman deed toen mee en was tijdens de hele speluitleg erg vervelend. Toen hij en Sarah tijdens het spel vreemde blikken uitwisselden, besloten we ze beiden af te knallen. Pas na het verwoesten van ‘the hive’ bleek echter dat alleen Sarah een alien was. Toch was iedereen het erover eens dat de 'collateral damage' meer dan terecht was :-).

Ook een verregaand staaltje ‘elkaars opties de grond inboren’ tijdens Caylus blijft bij. Thaïs, Renaat en ikzelf gaven er echt alles om de grootste smeerlapjes te zijn. Nadat het spel eindigde en Renaat troosteloos laatste was met een enorme achterstand sprak die de gevleugelde woorden: ‘waauw, dit was het beste spel ooit!’.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013, 10:29 
Sojaboon

Berichten: 29
Bedankt voor alle vragen iedereen, ik hoor wel wie de spellen gewonnen heeft :-).
Volgend magazine komt eraan in maart. Nog even geduld dus...

Met speelse groet
Jesse


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013, 13:53 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
jesse schreef:
Bedankt voor alle vragen iedereen, ik hoor wel wie de spellen gewonnen heeft :-).
Volgend magazine komt eraan in maart. Nog even geduld dus...

Met speelse groet
Jesse

Jesse, ontzettend bedankt voor de beantwoording van alle vragen. :clap:
In de loop van de week worden de winnaars bekend gemaakt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013, 01:03 
7. Azul (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
35. Beter laat dan nooit... Spelinzicht heeft vooral belgische afhaalpunten. Is het op den duur mogelijk dat daar Nederlandse afhaalpunten bij gaan komen? Of dat er eventueel een Nederlandse Spelinzicht uit gaat komen?

Waarom kijk ik toch te weinig naar dit gedeelte van het forum..? Weer een leuk interview gemist met daar een prijsvraag aan verbonden... Hopelijk ding ik ondanks mijn late reactie toch nog mee met de prijzen. Ik kom zowat alle dagen op forum, maar dan nog vergeet ik bepaalde gedeeltes van het forum te bekijken...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013, 09:02 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
WTULTC schreef:
Waarom kijk ik toch te weinig naar dit gedeelte van het forum..? Weer een leuk interview gemist met daar een prijsvraag aan verbonden... Hopelijk ding ik ondanks mijn late reactie toch nog mee met de prijzen. Ik kom zowat alle dagen op forum, maar dan nog vergeet ik bepaalde gedeeltes van het forum te bekijken...

Dat snap ik niet. Je kijkt toch voornamelijk alleen maar de ongelezen berichten door?! En verder een enkele keer een specifiek forum gedeelte.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013, 11:40 
6. Ticket to Ride: Europe (2005)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik scroll meestal naar bepaalde topics en ik zie niet een hele lijst met ongelezen berichten (kan je dat dan instellen?). Meestal kijk ik naar de topics waarin meer wordt gepost, zoals "ik speelde gisteren".

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013, 11:48 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
unreadposts.html

Forum >> Toon ongelezen Berichten

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013, 21:57 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
De prijswinnaars zijn bekendgemaakt. Zie spellen-en-quizzen/topic8467.html


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2013, 14:46 
Sojaboon

Berichten: 29
WTULTC schreef:
35. Beter laat dan nooit... Spelinzicht heeft vooral belgische afhaalpunten. Is het op den duur mogelijk dat daar Nederlandse afhaalpunten bij gaan komen? Of dat er eventueel een Nederlandse Spelinzicht uit gaat komen?

Waarom kijk ik toch te weinig naar dit gedeelte van het forum..? Weer een leuk interview gemist met daar een prijsvraag aan verbonden... Hopelijk ding ik ondanks mijn late reactie toch nog mee met de prijzen. Ik kom zowat alle dagen op forum, maar dan nog vergeet ik bepaalde gedeeltes van het forum te bekijken...


35. Haha, toch nog een vraag.:-)

Wel, er kan nooit een Nederlandse Spelinzicht uitkomen, omdat die er al is. We richten ons heel doelbewust op Nederland & Vlaanderen. Dat zie je trouwens ook op al onze communicatie.

Wel klopt het dat er nog niet veel Nederlandse afhaalpunten zijn. Maar dit jaar willen we met ons gepersonaliseerd concept op maat van speciaalzaken, webwinkels en winkelketens daar stevig verandering in brengen. Tot het zover is kan je Spel in Zicht in Nederland verkrijgen via het abonnement én deze verdeelpunten: Spellenrijk.nl en Tafelridder.nl


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
44 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Magazines  
 Feed - Onderwerp - Q&A met Sarah en Jesse van SpelinZicht.eu  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Q&A, Sarah en Jesse, SpelinZicht.eu, V&A, magazine



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®