Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



52 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Uitbreiding Brugge?
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2015, 23:43 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4029
Oké, bijna gegarandeerd dan. Op basis van releases uit het verleden en heden en recente aankondigingen, denk en hoop ik dat de genoemde series voortgezet worden in het Nederlands. Garantie heb je natuurlijk nooit, maar ik denk hier wel redelijk safe te zitten (met het aankopen van Andor heb ik bijvoorbeeld gewacht tot het Sterrenschild al in de maak was).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Uitbreiding Brugge?
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2015, 00:22 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1495
Woonplaats: Beverwijk
rober schreef:
Ik kan me voorstellen dat spelmateriaal in verschillende talen vervelend is om mee te spelen, zeker als je de talen niet (goed) machtig bent. Maar om te stellen dat het daardoor absoluut niet goed samen speelt, vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Net in het geval van Brugge is het wel erg vervelend: de naam van het spel staat op de achterkant van de kaarten. Die naam is verschillend in het Nederlands, Engels en Duits. Dat betekent dat je aan de achterkant van de kaarten kunt zien of een kaart bij de uitbreiding hoort of bij het basisspel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Uitbreiding Brugge?
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2015, 14:39 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4134
Woonplaats: Geldrop/NL
olavf schreef:
rober schreef:
Ik kan me voorstellen dat spelmateriaal in verschillende talen vervelend is om mee te spelen, zeker als je de talen niet (goed) machtig bent. Maar om te stellen dat het daardoor absoluut niet goed samen speelt, vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Net in het geval van Brugge is het wel erg vervelend: de naam van het spel staat op de achterkant van de kaarten. Die naam is verschillend in het Nederlands, Engels en Duits. Dat betekent dat je aan de achterkant van de kaarten kunt zien of een kaart bij de uitbreiding hoort of bij het basisspel.

Dat is idd erg vervelend :(

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Uitbreiding Brugge?
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2015, 18:16 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 421
Woonplaats: Amersfoort
Ik begrijp de beslissing van white goblin, jammer is het zeker. Ik mix verschillende talen ook nooit. Nederlands heeft ook altijd mijn voorkeur en is ook goedkoper. Ik heb mazzel dat ik Bruges (EN) ooit heb geruild in een math trade. Ik heb de uitbreiding dus in het engels gekocht. Ik laat jullie wel weten wat ik er van vind. Misschien mis je er niks aan. Als ik het spel ooit zat raak dan zal ik het hier verkopen voor een zacht prijsje dat beloof ik.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Uitbreiding Brugge?
BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015, 12:05 
Veenboer

Berichten: 171
Woonplaats: BE Welle
Ik heb dit weekend de Nederlandse versie van Brugge gekocht in Kortrijk.

Van fouten op de kaartjes was ik ook niet op de hoogte, enkel bij de burgemeester was me opgevallen dat er een waarde ontbrak. Ik heb het nu wel gevonden.

Als ik de uitbreiding wil moet ik dus een Engelstalige versie kopen. Valt dat te combineren?

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Uitbreiding Brugge?
BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015, 12:31 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4029
Els76 schreef:
Als ik de uitbreiding wil moet ik dus een Engelstalige versie kopen. Valt dat te combineren?


Nee, de achterkant van de kaartjes matcht niet bij de verschillende talen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Uitbreiding Brugge?
BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015, 14:19 
Jakkiebak!

Berichten: 62
Els76 schreef:
Ik heb dit weekend de Nederlandse versie van Brugge gekocht in Kortrijk.

Van fouten op de kaartjes was ik ook niet op de hoogte, enkel bij de burgemeester was me opgevallen dat er een waarde ontbrak. Ik heb het nu wel gevonden.

Als ik de uitbreiding wil moet ik dus een Engelstalige versie kopen. Valt dat te combineren?

Alleen als je niet-doorzichtige sleeves in de kleuren van de huisjes wilt gebruiken


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
52 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Uitbreiding Brugge?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Tags

Brugge, Nürnberg 2014, White Goblin Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®