Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Boosterbox

Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.

13 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008, 22:23 
Erelid

Ronald Hoekstra (beter bekend als rubik hier op dit forum) kondigt op zijn website www.spelmagazijn.nl het aanstaande 10-jarige jubileum aan van zijn website. Reden voor een feestje lijkt mij :D , maar daar doet Ronald voorlopig nog even geheimzinnig over.

Op de nieuwspagina van zijn site is terug te vinden dat "hij nog nadenkt over een leuke actie met betrekking tot het 10-jarig bestaan"

Grappig vond ik het verder dat hij een link heeft geplaatst waarop je de allereerste versie van zijn website kunt terugvinden. De plaatjes werken niet helemaal meer, maar je kunt duidelijk zien dat er 10 jaar behoorlijk wat bijgekomen is.

Klik op onderstaande link om tien jaar terug te gaan in de tijd:

Website Ronald Hoekstra eind 1998

Vanaf deze kant wil ik Ronald alvast feliciteren met het 10-jarig bestaan van zijn site en hem bedanken voor alle recensies en verslagen die hij toch steeds maar weer weet te produceren.

P.S: Hoe lang bestaat www.bordspel.com (volgens mij toch de oudste spellenwebsite) in Nederland eigenlijk?

Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  

BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008, 22:59 
..........

Dierik schreef:
P.S: Hoe lang bestaat www.bordspel.com (volgens mij toch de oudste spellenwebsite) in Nederland eigenlijk?

De eerste versie van mijn website is in december 1995 online gegaan.
Volgens mij was er toen al een Ducosim website bij Euronet (met dank aan Rob van Wijngaarden), maar dit weet ik niet 100% zeker.

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008, 23:13 
9. Terra Mystica (2012)

Grappig om te lezen, aangezien ik beide sites vaak bezoek. Bordspel.com vind ik daarbij wat prettiger lezen, moet ik eerlijk bekennen. Desalniettemin; RONALD VAN HARTE! Ik lees je site met veel plezier!

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008, 23:18 
Rooster Booster

Ook namens mij gefeliciteerd :D , ik ben regelmatig te vinden op spelmagazijn en kom ook steeds weer terug! Ga vooral door!

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008, 13:46 
Hazelnoot Ridder

Ook van mij een dikke proficiat! Samen met Bordspel.com, Gamepack, De Bordspeler, Spellengek en het Vlaams Spellenarchief is Spelmagazijn voor mij al jaren een spelbaken in het Nederlands taalgebied. Ga vooral door! Enig nadeel van zo'n viering: je beseft plots weer ten volle hoe snel de tijd vliegt.

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008, 18:05 
Rooster Booster

Dominique, om mezelf even te profileren: kijk gerust daarvoor ook eens op www.de-spellenhoek.nl , die miste ik in je rijtje :wink:

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008, 18:28 

Leonarda schreef:
Dominique, om mezelf even te profileren: kijk gerust daarvoor ook eens op www.de-spellenhoek.nl , die miste ik in je rijtje :wink:

Het spijt me te moeten zeggen maar de popups die jullie stek genereerde waren niet welkom...
:cry:

Offline Profiel  BoardGameGeek    

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008, 18:56 
Hazelnoot Ridder

Leonarda,

Met het schaamrood op de wangen heb ik De Spellenhoek aan mijn favorieten toegevoegd.

Bedankt voor de tip!

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008, 18:59 
Rooster Booster

Tsaar: we zijn bezig met de site om de oude teller te verwijderen en tzt een nieuwe te plaatsen :wink: , dus hopelijk heb je binnenkort geen last meer van de pop-ups!

Dominique: geen probleem hoor :D , hopelijk is het prettig leesvoer

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008, 18:28 
Spelmagazijn.com

Bedankt voor alle felicitaties. Altijd leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt. Spelmagazijn bestaat trouwens al zo lang mede dankzij de hulp van Sandra en Enrico. Dus bij deze wil ik hen ook bedanken voor de inspanningen.
De reden dat ik "geheimzinnig" doe over een feestje, is dat ik nog niets origineels heb kunnen verzinnen. Komt vanzelf...

Ronald

Offline Profiel   Twitter   

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008, 18:34 
6. Puerto Rico (2002)

Graag gedaan hoor Ronald! :D
Als ik tijd vind (en dat is soms best moeilijk), dan probeer ik ook een steentje bij te dragen. En vele handen maken licht werk!

Offline Profiel     

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008, 20:22 
Erelid

Enrico schreef:
Graag gedaan hoor Ronald! :D
Als ik tijd vind (en dat is soms best moeilijk), dan probeer ik ook een steentje bij te dragen. En vele handen maken licht werk!

Werken jullie eigenlijk al vanaf het begin mee Enrico, of zijn jullie later ingestapt? En hoe is die samenwerking dan ontstaan?

Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2008, 01:07 
Spelmagazijn.com

Als ik me goed herinner is het begonnen met de spelbeschrijving van 30 Seconds. Spelmagazijn was te veel werk om alleen te blijven doen. Er bleven te veel dingen liggen. Veel oude pagina's van Spelmagazijn moesten (en moeten nog steeds) worden bijgewerkt. Sandra wilde wel helpen, maar ik was wel huiverig om iemand anders zeggenschap in Spelmagazijn te geven. 30 Seconds was de eerste poging en die heeft tot meer geleid. Sandra heeft veel pagina's aangepast en bijvoorbeeld een groot deel van de kwartettenpagina's gedaan. Later is Enrico ook spelbeschrijvingen gaan maken. Volgens de pagina van 30 Seconds moet het in 2004 geweest zijn dat Sandra is begonnen mee te helpen aan Spelmagazijn.

Offline Profiel   Twitter   

13 berichten | Pagina 1 van 1 |

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Spelmagazijn bestaat (bijna) 10 jaar!