Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016, 18:50 
3. Cuba (2007)

Berichten: 28
Vandaag m'n bigbox binnen gekregen. Eerste aankoop was dusdanig versleten, dat ik het tijd voor vernieuwing vond. Versleten editie was nog zeker wel speelbaar, dus die is naar mijn nichtje vertrokken, voor een tweede leven (leuk dat tussen al het snapchat en instagram geweld, die instap pubers ook een leuk spel weten te waarderen). Eventjes getwijfeld.....wel of niet kopen, 50 euro is niet niks. Maar tijdens een weekje weg met familie, is hij weer regelmatig op tafel gekomen, dus kopen maar! En altijd weer een fijn gevoel als de goedlachse Senegalese TNT koerier voor de deur staat, met een mooi bordspel in zijn handen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2016, 10:58 
tabletopfinder.eu
Avatar gebruiker

Berichten: 18
Woonplaats: Belgie, West-Vlaanderen
Is deze eigenlijk te spelen met twee spelers? Op BoardGameGeek staat dat 3-6 spelers, maar op de doos van 999games zie ik staan 2-4 spelers.
Aangezien wij thuis met z'n tweetjes zijn vind ik dit redelijk belangrijk voor ik deze big box zou kopen. :)

_________________
https://www.anyfinder.eu/ - De beste prijs voor online producten


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2016, 11:40 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4029
jerodev schreef:
Is deze eigenlijk te spelen met twee spelers? Op BoardGameGeek staat dat 3-6 spelers, maar op de doos van 999games zie ik staan 2-4 spelers.
Aangezien wij thuis met z'n tweetjes zijn vind ik dit redelijk belangrijk voor ik deze big box zou kopen. :)

Zie het als regulier Catan maar dan met wat uitbreidingen. Er geldt dus gewoon wat ook voor Catan geldt, 3-6. Het kan dus wel met 2 (bijv. de kleintje Catan variant, die vast op internet te vinden is), maar echt ideaal vind ik 2 spelers niet met het oog op handel en het elkaar in de weg zitten. Misschien heeft 999 Games ook 2 op de doos gezet doordat er een bepaalde map bij zit die wat beter voor 2 zou werken (heb de Big Box niet, dus weet het niet zeker)?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Ook Catan krijgt zijn eigen Big Box  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Tags

999 Games, Bordspeler.nl, Catan Big Box, Kolonisten van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®