Erwin schreef:
peterhelm schreef:
Mag ik dan ook nog 999games vragen de nutteloze reclame van de zijkant van de doos voor andere 999 uitgaven weg te laten. Stonemaier zelf zet hier nuttige informatie over hoe men de doos weer inpakt op en dergelijke. Bovendien heeft de doelgroep die een spel als Tapestry geen boodschap aan deze reclame, veel spelers die geneigd zijn deze titels te kopen vinden zelf wel hun volgende aankoop via deze site of BGG en dergelijke. Voor familie en partyspellen is dat misschien anders, maar voor expertspellen kan het in mijn ogen alleen maar tegen hen werden doordat veelspelers de voorkeur geven aan een mooiere doos en dus niet voor de uitgave van 999games kiezen.....
Ik vind reclame voor soortverwante spellen op de zijkant van de doos een prima vondst. Prettige service, niets mis mee.
En vind jij reclame over een ander boek op de kaft ook prettige service?
Of reclame over een andere DVD op de hoes.
Of reclame over een ander gerecht op je bord in een restaurant.
enz.
Als ik iets koop, dan ben ik geïnteresseerd in wat ik koop, en niet in andere, verwante dingen. Als ze dat echt zo nodig willen doen, doe dan maar een flyertje of boekje in de doos (zoals vroeger heel gewoon was), maar niet het bevuilen van de doos zelf.