Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




33 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020, 21:40 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
maxitaxi777 schreef:
WTULTC schreef:
Jerome schreef:
The Crew is fantastisch. Een waardige winnaar (mits het spel wint).

:clap:


Ik sluit mij hier volledig bij aan. Inmiddels 20x gespeeld en wat een verslavend spel is dit. Je wilt telkens met je crew de missie halen en verder komen.

Van mij mag dit spel het gaan winnen! Ook de Nederlandse spellen prijs later dit jaar mag van mij de Crew gaan winnen. In 2020 is er voor mij nog niet iets beters op de Nederlandse markt uitgekomen tot nu toe namelijk.

En hier nog zo’n enthousiasteling! We spelen al bijna 2 weken elke avond een paar potjes. Nu met 3 spelers (wat volgens mij aanzienlijk makkelijker is dan met 4) in 66 pogingen de 50 missies gehaald. We zijn nu opnieuw gestart met de uitdagendere variant, waarin je met 3 van de 4 kleuren speelt. Dit komt theoretisch gezien een stuk dichter bij het 4 spelerspel. Ben thuis nou eenmaal niet met 4 spelers helaas :p, maar na corona gaat dat er elders zeker van komen! Wat mij betreft zeker een winnaar voor deze spellenprijs :thumbup:.


En ook hier van hetzelfde. Het is veruit het meest gespeelde spel hier in huis. We spelen meestal met 3 en af en toe met 4 en zijn dus twee verschillende tracks gestart. Heerlijk spel. Dit kan ik makkelijk een hele avond spelen. Ik kijk er al naar uit om dit met onze Essen kliek te spelen. We gaan dit jaar dan wel niet naar Essen maar toch zou ik hiervoor graag nog eens samenkomen! Bart, Kristof, Johan, wat denken jullie? Proberen? Ik trakteer!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020, 22:17 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6307
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Kire schreef:
En ook hier van hetzelfde. Het is veruit het meest gespeelde spel hier in huis. We spelen meestal met 3 en af en toe met 4 en zijn dus twee verschillende tracks gestart. Heerlijk spel. Dit kan ik makkelijk een hele avond spelen. Ik kijk er al naar uit om dit met onze Essen kliek te spelen. We gaan dit jaar dan wel niet naar Essen maar toch zou ik hiervoor graag nog eens samenkomen! Bart, Kristof, Johan, wat denken jullie? Proberen? Ik trakteer!
Twee keer 'ja' wat mij betreft!

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020, 19:17 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2651
Woonplaats: Etten-Leur
Net review van Tom Vasel gezien van My City.

Waarom is dst spel genomineerd? Het ziet eruit als een saaiere versie van spellen zoals Berenpark, Tiny Towns, Indaian Summer en nog veel meer van die tetris stukken puzzle spellen.

Het is letterlijk alleen tetrisstukken op een kaart leggen waarbij je sommige velden niet mag bedekken waarna een scoretelling volgt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
33 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenprijzen  
 Feed - Onderwerp - Nominaties Spiel des Jahres 2020  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

999 Games, Carlo Burelli, Christian Stöhr, Corné van Moorsel, Daniela Stöhr, De Crew, Der Kartograph, Die Crew, Edition Spielewiese, Foto Fish, HeidelBÄR Games, Hjalmar Hach, Horrible Guild, Jordy Ardan, Kennerspiel des Jahres 2020, Kinderspiel des Jahres 2020, Kosmos, Lifestyle Boardgames, Logis, Lorenzo Silva, Michael Kallauch, My City, NSV, Nova Luna, PD Verlag, Pegasus Spiele, Piatnik, Pictures, Reinhard Staupe, Reinier Knizia, Robbie Robot, Speedy Roll, Spiel des Jahres 2020, The Kings Dilemma, Thomas Singh, Thunderworks Games, Urtis Sulinskas, Uwe Rosenberg, White Goblin Games, Wir sind die Roboter, nominaties, spellenprijs, spellenprijzen



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®