Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2006, 19:23 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 365
Woonplaats: Zevenaar
Misschien toch ook wel goed om dat soort info (handelaren eerst) hier op de site te plaatsen. Kan het voor die tijd snel doorverteld worden..... Zou er zeld dus helemaal de smoor in hebben!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2006, 22:47 
la Vida
Avatar gebruiker

Berichten: 498
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen
Dus dat was het verhaal van 'die mannen met karren'...Ook wij hebben een half uur buiten in de regen gestaan alvorens 1,5 uur voor de pin-kassa te hebben moeten wachten. Van het van te voren opgesteld lijstje hebben we niets kunnen aanschaffen. Al voordat we de hal werden binnengelaten kregen wij de mededeling dat alle Catan & Carcassonnne produkten waren uitverkocht. Dat was ons toen om het even. Maar ook andere (geliefde) spellen waren bij binnenkomst reeds verdwenen. Desondanks hebben we, buiten ons lijstje, een leuke aanwinst van de spellenkast kunnen opdoen . En met een goed gevoel het 'magazijn' verlaten, want sfeer en medewerking van de 999-medewerkers waren uitstekend. Ons zullen ze ws een volgende keer wel weer terugzien, alleen dan wat eerder en...met contant geld op zak!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 mei 2006, 11:13 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Maar hoe zat het nou met dat enorme voordeel?
Is de reis uit Twente (of elders) hiermee eruit gehaald?
Voor mij had de volgende som gegolden:
Citaat:
Schatting brandstofkosten volgens het 'oude' rijden: Benzine 15,- Diesel 9,70 Gas 8,00
Schatting brandstofkosten volgens Het Nieuwe Rijden: Benzine 13,- Diesel 8,80 Gas 7,20

...en dat was dan nog maar de heenreis :roll:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 mei 2006, 21:11 
la Vida
Avatar gebruiker

Berichten: 498
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen
Omdat wij familie in Almere hebben was een rit naar Almere toch al gepland. Door deze combinatie met familiebezoek kwamen wij, met de gehanteerde prijzen aldaar (< 50%) voor een grote hoeveelheid spellen, verzamelkaarten en opbergboxen dus zeker voordelig uit. Ook met 'ouderwets' rijden. Het loont natuurlijk niet te gaan rijden voor 1 á 2 spellen. Mocht je eigen spelverzameling al groot zijn, dan loont het toch nog wel als je er vroeg bij bent. Of als je je als handelaar op de lijst laat zetten (naar het schijnt).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 mei 2006, 21:21 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Wat ik mij afvroeg ik waarom 999 Games zo'n grote lijst buitenlandse spellen had. Dat je als spellenproducent regelmatig nieuw inkoopt om te proberen, okee. Maar dat er blijkbaar zoveel is dat je toch een flink aantal mensen kunt voorzien, nee.

Afijn. Ik zou gegaan zijn voor een paar van die 'buitenlanders': Daimyo, Nach dem Regen, Hellas, Caprice en Streetcar. Het heeft door de regen en de rij niet mogen baten :(. Dat wordt zoeken in Essen, me dunkt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2006, 10:49 
Professor Pimpel

Berichten: 247
Woonplaats: Roosendaal
cymric schreef:
Wat ik mij afvroeg ik waarom 999 Games zo'n grote lijst buitenlandse spellen had. Dat je als spellenproducent regelmatig nieuw inkoopt om te proberen, okee. Maar dat er blijkbaar zoveel is dat je toch een flink aantal mensen kunt voorzien, nee.


999games is naast uitgever ook distributeur.
Dus de voorraad buitenlandse spellen waren bedoeld voor Nederlandse markt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - 999games ruimt op!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Tags

999 Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®