Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 maart 2007, 10:21 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Nu staat er dit nieuwsbericht :P

27 maart 2007: Leonardo da Vinci bijna leverbaar
We verwachtten ieder moment ons 1e deel in de Master Print serie binnen te krijgen: het mooie bordspel Leonardo da Vinci !

De spellen zijn klaar en onderweg naar onze magazijnen.
Binnenkort ontvangen de bestellers en voorinschrijvers allemaal bericht.
Afbeelding


Joeppie :P

Wel jammer dat QWG niet aanwezig zal zijn op DOTD, maar de week er voor staan ze wel op de lentebeurs van Ducosim neem ik aan?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 maart 2007, 10:59 
Uitgever

Berichten: 251
Woonplaats: Oud-Beijerland
Leonardo da Vinci is gearriveerd in ons pakhuis. Binnen nu en een week worden de voorbestelde en -betaalde spellen verzonden.

Leonardo is het eerste deel in de QWG Master Print Editie, de doos ziet er prachtig uit! De handleiding is totaal gereviseerd, de vertaling is gemaakt door Jeroen Hollander.

Met vriendelijke groet,

Frank Quispel, QWG Games


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 maart 2007, 12:00 
spellengek
Avatar gebruiker

Berichten: 1050
Woonplaats: Amersfoort
Joehoe! En hoe staat het nu met Yspahan en Vorsten?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 maart 2007, 12:31 
Uitgever

Berichten: 251
Woonplaats: Oud-Beijerland
Vorsten staat op week 17. Yspahan stond eigenlijk op deze week, maar we hebben nu eindelijk -na herhaalde verzoeken (van onze kant) om informatie- meer duidelijkheid gekregen van Ystari: er is een uitstel van nog onbekende duur in de productie, omdat hoofdproducent Huch met een reorganisatie bezig is!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 maart 2007, 10:02 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Hoe zit het nu eigenlijk precies met de Master Print serie. Er gaan in de toekomst spellen uit komen met deze mooie dozen zodat je ze in een rijtje als boeken in de kast kunt zetten. Is de indeling van de dozen daarop aangepast zodat je niet als je de doos open maakt overal speelstukken etc vindt.

De eerste twee zijn Leonardo en daarna Yspahan. Worden de spellen in de toekomst alleen nieuwe spellen of bestaat er de kans dat er eerder uitgebrachte spellen van QWG een nieuw jasje krijgen zodat als je bijvoorbeeld Caylus of Reef Encounter al hebt staan hem nogmaals aan moet schaffen voor de mooie verpakking. Als dit zo zou zijn zou dat voor mij een rem zijn om QWG titels te kopen en af te wachten of er een Master Print editie van gaat uitkomen.

En is er een frequentie doelstelling van max 3 per jaar. Of een streven, bijvoorbeeld elk jaar met het spellenspektakel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 maart 2007, 12:43 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 82
We zijn inmiddels begonnen met het uitleveren van de bestelde Leonardo spellen. Iedereen krijgt volgende week het spel/de spellen netjes afgeleverd.

Veel plezier met dit schitterende collectors-item !


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 maart 2007, 12:52 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 82
cab schreef:
Hoe zit het nu eigenlijk precies met de Master Print serie. Er gaan in de toekomst spellen uit komen met deze mooie dozen zodat je ze in een rijtje als boeken in de kast kunt zetten. Is de indeling van de dozen daarop aangepast zodat je niet als je de doos open maakt overal speelstukken etc vindt.

De eerste twee zijn Leonardo en daarna Yspahan. Worden de spellen in de toekomst alleen nieuwe spellen of bestaat er de kans dat er eerder uitgebrachte spellen van QWG een nieuw jasje krijgen zodat als je bijvoorbeeld Caylus of Reef Encounter al hebt staan hem nogmaals aan moet schaffen voor de mooie verpakking. Als dit zo zou zijn zou dat voor mij een rem zijn om QWG titels te kopen en af te wachten of er een Master Print editie van gaat uitkomen.

En is er een frequentie doelstelling van max 3 per jaar. Of een streven, bijvoorbeeld elk jaar met het spellenspektakel.


***
Je kunt er van uit gaan dat spellen die (vanaf nu) worden uitgegeven in een gewone uitvoering (dit zal nog zeldzaam voorkomen) NIET worden uitgebracht in een Master Print Editie.
Waarom een gewone uitvoering? Het formaat doos wijkt bijvoorbeeld af of het betreft een release waarbij een gezamelijke internationale release wordt gemaakt.

Wel kan er bijvoorbeeld nog een MP editie volgen van een spel dat uitverkocht is. Op dit moment denken we bijvoorbeeld aan een MP editie van Reef Encounter (omdat die bijna uitverkocht is). Zodra we besloten hebben om Reef Encounter in een MP editie uit te brengen melden we dat gelijk aan jullie.

Normaal gesproken wordt de serie uitgebreid met alle uitgaves die QWG gaat doen met het standaard QWG formaat doos (Caylus formaat).
Nummer 1 : Leonardo
Nummer 2 : Yspahan
Nummer 3 : ............ (Spellenspektakel 2007)
Nummer 4 : Reef Encounter (?? nog niet zeker)
Nummer 5: ............. (Spellenspektakel 2007)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 maart 2007, 13:17 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Er komen dit jaar dus 5 Master print spellen op de markt? Is de bedoeling om er elk jaar 5 uit te brengen?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 maart 2007, 13:50 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 82
Dat zal ieder jaar anders zijn.
Je kunt er gewoon van uitgaan dat de serie ieder jaar zal groeien met een aantal titels.
Over een aantal jaren zullen deze QWG spellen in je spellenkast een prachtig aangezicht zijn!!

QWG


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 apr 2007, 18:27 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
De postbode is langs geweest, echter ik was niet thuis :cry: Tsja mensen die werken zijn nu eenmaal niet om 13.20 thuis helaas. Nu moet ik contact zoeken met n of ander depot wanneer ik wel thuis ben :?: Als ik het nummer achter op mijn kaartje bel wordt er niet opgenomen en langs gaan is ook niet echt een optie, op n of ander industrieterrein in Utrecht. Op internet kan ik volgens mij ook niet doorgeven wanneer ik er ben. Morgen maar weer proberen te bellen hopen dat het goed komt anders sturen ze het terug. Wel een vaag vervoersbedrijf, met TNT of Selectvracht heb ik nooit zulke vage ingewikkelde afhandelingen. Die geven het aan de buurvrouw of proberen het een dagje later weer. In het uiterste geval moet ik het ergens hier in woerden ophalen maar op n of ander afgelegen industrieterrein vindt ik wel erg lastig.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007, 09:19 
spellengek
Avatar gebruiker

Berichten: 1050
Woonplaats: Amersfoort
Ha, dat klinkt als DHL. Heb ik altijd fijne ervaringen mee :x
Wat nog vager is: ik ben onlangs naar een nieuwbouwwijk verhuisd, waarvan de straten maar langzaam doorsijpelen in allerlei naviagtiesoftware. De DHL-zending uit Duitsland had geen probleem de straat te vinden en gaf het af bij de buren toen ik niet thuis was, maar bij een uit Belgi (notabene 4 maanden later) claimde DHL de straat niet te kunnen vinden en kon ik weer de queeste naar het industrieterrein ondernemen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007, 18:48 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Nee GLS. Maargoed vanmorgen contact gehad, en ik heb geluk dat ik vrijdag vrij ben dan komen ze het pakketje brengen :lol:

Kortom als ik gewoon zou werken had ik het pakketje dus waarschijnlijk niet kunnen krijgen :?:

Alles komt goed moet alleen wat extra geduld hebben :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2007, 22:41 
Avatar gebruiker

Berichten: 68
Woonplaats: Eindhoven
Liggen deze Master Print Edities ook in de spellenwinkels of zijn ze alleen via (voor)inschrijving verkrijgbaar? Ik ben het namelijk nog niet tegengekomen hier in Eindhoven.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2007, 07:42 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
RJV schreef:
Ik hoop QWG te treffen tijdens de spellenbeurs op 26-28 mei 2007 in de evenementenhal in Rijswijk.


Je weet dat een van de organisatoren in het evenementenhoekje heeft gemeld dat QWG niet komt?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 12 apr 2007, 00:25 
Jakkiebak!

Berichten: 62
[Hier stond een verhaal over QWG]


Laatst bijgewerkt door RJV op ma 30 nov 2009, 12:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - QWG komt met een aantal nieuwe spellen in het 1e kw. 2007  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Tags

QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®