Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



45 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2012, 21:42 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4133
Woonplaats: Geldrop/NL
Zo zeg.
Waarschijnlijk zit heel Schotland nu in alle buurthuizen lekker te kleien om alles op tijd klaar te hebben.

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2012, 22:46 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Erwin schreef:
Let op de schaal van dit speelstuk: als hulpmiddel hebben ze een gewone meeple toegevoegd.

Ik geloof... dat ik het leuker had gevonden als deze monsters optioneel waren geweest. Het lijkt er nu wel erg veel op dat ze in plaats van een spel met leuke poppekes diverse objets d'art aanbieden waar je toevallig ook mee kunt spelen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 08:35 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1495
Woonplaats: Beverwijk
Dat monster/gedrocht is niet alleen heel groot, maar vooral heel lelijk! Die kan ik mooi aan me voorbij laten gaan.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 08:53 
3. Goa (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
olavf schreef:
Dat monster/gedrocht is niet alleen heel groot, maar vooral heel lelijk! Die kan ik mooi aan me voorbij laten gaan.


Hahahaha, ik vind hem nog best mooi hoor. Ben benieuwd hoe ze het in het spel gaan verwerken. Maar ik laat het spel dit jaar aan mij voorbij gaan. Vind het te duur.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 18:15 
Lord of Complaints
Avatar gebruiker

Berichten: 629
Woonplaats: Hoofddorp
cymric schreef:
Erwin schreef:
Let op de schaal van dit speelstuk: als hulpmiddel hebben ze een gewone meeple toegevoegd.

Ik geloof... dat ik het leuker had gevonden als deze monsters optioneel waren geweest. Het lijkt er nu wel erg veel op dat ze in plaats van een spel met leuke poppekes diverse objets d'art aanbieden waar je toevallig ook mee kunt spelen.


Mee eens, voor dat soort figuren zou ik wel naar een fantasywinkel of zo gaan. Van mij mag een spel best een tikje 'overgeproduceerd' zijn, maar een dergelijk bedrag neertellen voor zo onpraktisch grote speelfiguren pas ik bij voorbaat voor.

_________________
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 18:39 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Ugur schreef:
cymric schreef:
Erwin schreef:
Let op de schaal van dit speelstuk: als hulpmiddel hebben ze een gewone meeple toegevoegd.

Ik geloof... dat ik het leuker had gevonden als deze monsters optioneel waren geweest. Het lijkt er nu wel erg veel op dat ze in plaats van een spel met leuke poppekes diverse objets d'art aanbieden waar je toevallig ook mee kunt spelen.


Mee eens, voor dat soort figuren zou ik wel naar een fantasywinkel of zo gaan. Van mij mag een spel best een tikje 'overgeproduceerd' zijn, maar een dergelijk bedrag neertellen voor zo onpraktisch grote speelfiguren pas ik bij voorbaat voor.


Hehe check! mee eens!? :D En een partij Lilik jong!? die poppekes, ook dat spel van vorig jaar hoor je niks meer over, dingetje kingdom ;). hahaha ALL ABOARD the hype train!?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 19:05 
4. Schaken (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
16 Feet Pauly schreef:
Hehe check! mee eens!? :D En een partij Lilik jong!? die poppekes, ook dat spel van vorig jaar hoor je niks meer over, dingetje kingdom ;). hahaha ALL ABOARD the hype train!?


Hahaha, nou Poseidon's Kingdom komt hier nog wel met enige regelmaat op tafel hoor! Maar dat megapoppetje van dit jaar sla ik toch even over :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 20:19 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Vind ik ook lelijk.

Nu, voor de club kan het spel misschien wel interessant zijn. Als wij bij het einde van de beurs nog geld over hebben en zij nog exemplaren...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 20:25 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Gisteren zijn er na de aankondiging al meer dan 250 reserveringen binnen! €60 euro vind ik eigenlijk too much. Maargoed wil ook de Fragor Collectie compleet houden, dus heb hem toch maar gereserveerd.

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 20:29 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
cab schreef:
Gisteren zijn er na de aankondiging al meer dan 250 reserveringen binnen! €60 euro vind ik eigenlijk too much. Maargoed wil ook de Fragor Collectie compleet houden, dus heb hem toch maar gereserveerd.

Completitis strikes again...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012, 20:42 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
cymric schreef:
cab schreef:
Gisteren zijn er na de aankondiging al meer dan 250 reserveringen binnen! €60 euro vind ik eigenlijk too much. Maargoed wil ook de Fragor Collectie compleet houden, dus heb hem toch maar gereserveerd.

Completitis strikes again...


Ben hier inderdaad gevoelig voor, is wel de reden dat ik sommige spellen niet koop omdat ik bang ben dat er waardeloze gevolgen komen. Enige wat ik op het moment compleet wil houden is Fragor en de Master Print Serie.

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2012, 10:03 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
Een nieuwe foto is vrijgegeven:
Afbeelding

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2012, 10:07 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Is het standaard dat je geen bevestiging of andere vorm van reactie krijgt op je preorder e-mail?


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2012, 10:12 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
wennepen schreef:
Is het standaard dat je geen bevestiging of andere vorm van reactie krijgt op je preorder e-mail?

Ik heb woensdagochtend de preorder geplaatst en gisterenmiddag een mailtje terug gehad met de mededeling dat de officiele bevestiging asap volgt. Ze hebben nl meer dan 250 preorders binnen gekregen in minder dan 24h. Dus even geduld denk ik.

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2012, 10:29 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
syroit schreef:
wennepen schreef:
Is het standaard dat je geen bevestiging of andere vorm van reactie krijgt op je preorder e-mail?

Ik heb woensdagochtend de preorder geplaatst en gisterenmiddag een mailtje terug gehad met de mededeling dat de officiele bevestiging asap volgt. Ze hebben nl meer dan 250 preorders binnen gekregen in minder dan 24h. Dus even geduld denk ik.


Thanks, patience it is :) Heb zelf de preorder gisterochtend geplaatst dus zal vandaag of morgen wel goed komen denk ik.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
45 berichten | Pagina 2 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Spellbound - nieuwste van Fragor Games  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®