Alles over Spiel 2018!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Nederlandse Spellenprijs - nominaties



999 Games



Recente nieuwsartikelen
16-10-18: Chartered: The Golden Age Kickstarter
15-10-18: ICE COOL trick shot wedstrijd
15-10-18: Kort nieuws 2018 – week 41
15-10-18: Winnaars Guldbrikken 2018
14-10-18: Carpe Diem bij Alea
13-10-18: Azul wint de Premio JdA 2018
12-10-18: Kwakzalvers bij 999 Games
10-10-18: Spielbox Special 2018
10-10-18: Flamme Rouge Gioco dell’Anno 2018
10-10-18: MEBO Games op Spiel 2018
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
15-10-18: Een handvol nieuwe EXIT-titels
13-10-18: Azul wint de Premio JdA 2018
10-10-18: MEBO Games op Spiel 2018
07-10-18: Black Out: Hong Kong bij eggertspiele
06-10-18: Sunflower Valley op Spiel 2018
30-09-18: Nominaties Nederlandse Spellenprijs 2018
26-09-18: Ducosimbeurs 29 september 2018
26-09-18: Open Dag Spellenvereniging UCP
25-09-18: Lisboa ligt en wint in Portugal
24-09-18: De Gouden Zes van 2018
Volgende >>

<< 999 Games op het Spellenspektakel >>
AfbeeldingOp het Spellenspektakel lanceert 999 Games Picture Party, een nieuw partyspel van de Nederlandse spelauteur Daan Kreek. Elke ronde trekt één van de spelers één van de honderd dubbelzijdige fotokaarten. Vervolgens stemmen alle spelers in het geheim bij wie ze de afbeelding op de fotokaart het beste vinden passen. Nadat alle spelers hun stemkaart hebben omgedraaid, wordt bepaald welke speler de meeste stemmen heeft. Iedere speler die op één van die spelers heeft gestemd, zet zijn pion op het speelbord vooruit. Bereikt jouw pion als eerste het finishveld, dan heb je gewonnen. Picture Party is geschikt voor 3-10 spelers vanaf veertien jaar en heeft een speelduur van 30 minuten.

Afbeelding

Auteur Daan Kreek is op het Spellenspektakel aanwezig. Hetzelfde geldt voor Arjan van Houwelingen, de auteur van de andere nieuwe 999 Games titel Capo della Mafia. Dit is een blufspel. Elke ronde moet je zien te voldoen aan de vereisten van een opdrachtkaart. Daartoe speel je een aantal handkaarten open en gedekt uit. Kun je de vereiste symbolen niet spelen, dan kun je toch scoren wanneer jouw medespelers niet doorhebben dat je bluft. Word je betrapt, dan gaat dat ten koste van jouw score en verdienen zij punten. Capo della Mafia is geschikt voor 3-7 spelers vanaf twaalf jaar en heeft een speelduur van 30 minuten.

Afbeelding

Door omstandigheden zullen twee andere aanstaande releases de beurs net niet halen. Majesty en Polis worden pas volgende week in Almere verwacht. Deze spellen worden wel op de beurs gedemonstreerd. Op de demotafels vind je een inschrijflijst, waarop je een exemplaar met € 5 korting kunt bestellen.

Meer informatie:


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2017/11/09/999-gam ... ektakel-2/
 

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: do 09 nov 2017, 21:40 
Avatar gebruiker
Dat laatste is erg jammer, met name Majesty lijkt me erg leuk!


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: vr 10 nov 2017, 17:07 
Avatar gebruiker
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: ma 13 nov 2017, 15:39 
Avatar gebruiker
Ik heb me gisteren aan één van de demotafels ingeschreven, aangezien ik majesty erg leuk vond. Ik heb vooralsnog niks van 999games gehoord, maar zie dat majesty nu wel beschikbaar is op de 999 site. Ik besef dat ik wat ongeduldig ben, maar hebben anderen wellicht wel al een mailtje gekregen?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: ma 13 nov 2017, 15:48 
Avatar gebruiker
ditterio schreef:
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.


Waarom stel je de vraag niet aan 999 Games?


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: ma 13 nov 2017, 17:20 
Aangezien jij de Joop van Tellingen van de Bordspellen bent :lol:


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 13 nov 2017, 17:36 
Dierik schreef:
Dat laatste is erg jammer, met name Majesty lijkt me erg leuk!


Majesty heb ik op Spiel gespeeld (met mijn tweeling van 9 jaar oud) en is me zeer goed bevallen. Het heeft een beetje het gevoel van een gateway-game. Het artwork was heel mooi en ik hoop dat 999 games de mooie pokerchips behoudt!


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 14 nov 2017, 10:40 
Avatar gebruiker
ditterio schreef:
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.

Dit zelfde gerucht hoorde ik dit weekend ook. :)


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: di 14 nov 2017, 12:50 
Avatar gebruiker
jopla schreef:
Dierik schreef:
Dat laatste is erg jammer, met name Majesty lijkt me erg leuk!


Majesty heb ik op Spiel gespeeld (met mijn tweeling van 9 jaar oud) en is me zeer goed bevallen. Het heeft een beetje het gevoel van een gateway-game. Het artwork was heel mooi en ik hoop dat 999 games de mooie pokerchips behoudt!

Dat hoop ik ook ... ging normaal gisteren zijn release kennen, werd me verteld op Spellenspektakel door het team van 999.
Afbeelding


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: vr 17 nov 2017, 14:06 
Avatar gebruiker
Dierik schreef:
ditterio schreef:
Erwin, ik heb horen waaien dat 999 Games Rajas of the Ganges (het nieuwe spel van Inka en Markus Brand) gaat uitbrengen. Kan jij dit bevestigen en is er al een releasedatum bekend? Bedankt.

Dit zelfde gerucht hoorde ik dit weekend ook. :)


Me too. Gezien mijn ruime ervaring met 'geruchten' over toekomstige 999 Games titels, kijk ik tegenwoordig wel uit om iets te bevestigen. Wat aanvankelijk zeker zou verschijnen, is een tijd later zomaar van de planning verdwenen. Ik heb geen trek om potentiele teleurstellingen te voeden. Ik beperk me, als een ware Joop van T., tot het noemen van geruchten.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 10 dec 2017, 13:33 
Avatar gebruiker
Inmiddels definitief bevestigd door 999 Games zelf: Volgens hun website is de Nederlandse versie vanaf april 2018 leverbaar!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]