Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Spel 2019



999 Games



Recente nieuwsartikelen
18-11-19: Win toegangskaarten voor Spel 2019!
16-11-19: Graaf je een weg naar beneden in BigDig
16-11-19: Azul: Christal Mosaic
14-11-19: Estland wint Europees kampioenschap Catan
08-11-19: Winnaars Nederlandse Spellenprijs 2019
08-11-19: Bordspelmania op Spellenspektakel 2019
07-11-19: Spellenspektakel in Utrecht
06-11-19: Speelgoed van het jaar 2019 - bordspellen
30-10-19: SPIEL '19 eindigt opnieuw met recordcijfers
28-10-19: Damien Platteau voor de 2de keer Vlaams Rummikub Kampioen
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
18-11-19: Win toegangskaarten voor Spel 2019!
13-11-19: Bordspelmania op Spellenspektakel 2019
08-11-19: Winnaars Nederlandse Spellenprijs 2019
06-11-19: Speelgoed van het jaar 2019 - bordspellen
25-10-19: 999 Games - planning nieuwe spellen
20-10-19: Peaky Blinders bordspel
16-10-19: Amigo - herfstnieuwigheden
11-10-19: Jumping Turtle Games is helemaal klaar voor Spiel
11-10-19: Ontsnappen uit de stad in Getaway Driver
11-10-19: Machi Koro in legacy stijl
Volgende >>

<< 999 Games - planning nieuwe spellen >>
Uitgever 999 Games heeft heel wat nieuwe Nederlandstalige spellen op de planning staan.


2019

  • Tapestry kan je kopen van 1 november





  • Wingspan - uitbreiding Europa zal op Spel 2019 in Antwerpen beschikbaar zijn




2020

  • El Dorado verschijnt in januari 2020

  • Ook De Kosmonauten van Catan ligt vanaf januari 2020 in de winkelrekken

  • Marco Polo II is waarschijnlijk vanaf mei te koop

  • The Kings Dilemma is er ook in mei

  • Similo voorjaar 2020

  • Keer op keer II voorjaar 2020

  • Eastern Empires (zie ook) wordt in de loop van 2020 uitgebracht


website uitgever:
 

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: za 26 okt 2019, 11:30 
Avatar gebruiker
Jammer dat Marco Polo 2 nog zo lang duurt. Kijk er wel naar uit.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: za 26 okt 2019, 11:46 
Avatar gebruiker
Toch jammer dat de uitbreiding van Wingspan in het Nederlands net te laat lijkt te komen voor Spellenspektakel.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 26 okt 2019, 13:44 
Avatar gebruiker
Ik zie uit naar El Dorado, en hopelijk pakt 999 door en gooien ze gelijk de uitbreiding erbij.
De previews van het nieuwe artwork (Vincent Dutrait) zien er fantastisch uit.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 26 okt 2019, 14:28 
WTULTC schreef:
Toch jammer dat de uitbreiding van Wingspan in het Nederlands net te laat lijkt te komen voor Spellenspektakel.

Zeker! :(


Offline Profiel     
 
Geplaatst: zo 27 okt 2019, 12:16 
En wanneer zal Crown Of Emara verschijnen?


Offline Profiel     
 
Geplaatst: ma 28 okt 2019, 12:00 
Avatar gebruiker
WTULTC schreef:
Toch jammer dat de uitbreiding van Wingspan in het Nederlands net te laat lijkt te komen voor Spellenspektakel.



Hij is dan nog niet te koop, maar de uitbreiding zal wel al te spelen zijn op het Spellenspektakel.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 28 okt 2019, 12:01 
Avatar gebruiker
Tom schreef:
En wanneer zal Crown Of Emara verschijnen?


We verwachten Crown of Emara in november. Maar waarschijnlijk wel pas na het Spellenspektakel.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 28 okt 2019, 12:23 
Avatar gebruiker
999 Games schreef:
WTULTC schreef:
Toch jammer dat de uitbreiding van Wingspan in het Nederlands net te laat lijkt te komen voor Spellenspektakel.

Hij is dan nog niet te koop, maar de uitbreiding zal wel al te spelen zijn op het Spellenspektakel.


Dat is mooi voor het overige publiek. Ik heb er zelf niet zoveel aan omdat ik sta te demoen bij Asmode, maar ik kom zeker wel even langs.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 29 okt 2019, 09:49 
Jerome schreef:
Ik zie uit naar El Dorado, en hopelijk pakt 999 door en gooien ze gelijk de uitbreiding erbij.
De previews van het nieuwe artwork (Vincent Dutrait) zien er fantastisch uit.


Blij dat ik gewacht heb met deze te kopen!


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 29 okt 2019, 16:50 
Avatar gebruiker
BartB schreef:
Jerome schreef:
Ik zie uit naar El Dorado, en hopelijk pakt 999 door en gooien ze gelijk de uitbreiding erbij.
De previews van het nieuwe artwork (Vincent Dutrait) zien er fantastisch uit.


Blij dat ik gewacht heb met deze te kopen!

Ik weet niet hoe lang je hebt gewacht, ik ben blij dat ik twee jaar geleden meteen heb toegeslagen voor de Duitse versie. Heb inmiddels al vele uren speelplezier beleefd aan El Dorado.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 29 okt 2019, 19:49 
Avatar gebruiker
Mac-S schreef:
BartB schreef:
Jerome schreef:
Ik zie uit naar El Dorado, en hopelijk pakt 999 door en gooien ze gelijk de uitbreiding erbij.
De previews van het nieuwe artwork (Vincent Dutrait) zien er fantastisch uit.


Blij dat ik gewacht heb met deze te kopen!

Ik weet niet hoe lang je hebt gewacht, ik ben blij dat ik twee jaar geleden meteen heb toegeslagen voor de Duitse versie. Heb inmiddels al vele uren speelplezier beleefd aan El Dorado.


Fijn voor je.
En je punt is?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 29 okt 2019, 20:00 
Avatar gebruiker
Jerome schreef:
Mac-S schreef:
BartB schreef:
Jerome schreef:
Ik zie uit naar El Dorado, en hopelijk pakt 999 door en gooien ze gelijk de uitbreiding erbij.
De previews van het nieuwe artwork (Vincent Dutrait) zien er fantastisch uit.


Blij dat ik gewacht heb met deze te kopen!

Ik weet niet hoe lang je hebt gewacht, ik ben blij dat ik twee jaar geleden meteen heb toegeslagen voor de Duitse versie. Heb inmiddels al vele uren speelplezier beleefd aan El Dorado.


Fijn voor je.
En je punt is?


Dat Bart zichzelf veel plezier heeft onthouden door te wachten. Maar wat is jouw punt?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 29 okt 2019, 20:37 
Avatar gebruiker
Mac-S schreef:
Jerome schreef:
Mac-S schreef:
BartB schreef:
Jerome schreef:
Ik zie uit naar El Dorado, en hopelijk pakt 999 door en gooien ze gelijk de uitbreiding erbij.
De previews van het nieuwe artwork (Vincent Dutrait) zien er fantastisch uit.


Blij dat ik gewacht heb met deze te kopen!

Ik weet niet hoe lang je hebt gewacht, ik ben blij dat ik twee jaar geleden meteen heb toegeslagen voor de Duitse versie. Heb inmiddels al vele uren speelplezier beleefd aan El Dorado.


Fijn voor je.
En je punt is?


Dat Bart zichzelf veel plezier heeft onthouden door te wachten. Maar wat is jouw punt?


Dat had ik al gemaakt: ik zie uit naar de nieuwe editie van El Dorado met het prachtige artwork van Vincent Dutrait. Daar wil ik aan toevoegen dat het alleen al om deze reden wat mij betreft de moeite van het wachten waard is. En omdat je er naar vroeg: ik heb er twee jaar op gewacht.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 29 okt 2019, 22:25 
Avatar gebruiker
Ik wacht in smart op de volgende reactie in deze boeiende discussie.

Is ook het wachten waard. :lol:


Online Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 29 okt 2019, 23:45 
grunnboy schreef: