Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Asmodee



999 Games



Recente nieuwsartikelen
25-04-19: Port Royal vaart verder
23-04-19: Nieuwe avonturen in de Dutch East Indies
11-04-19: Opnieuw kiezen: de Spellengek Top-100 van de Lage Landen
09-04-19: Pech of geluk bij 999 Games
04-04-19: Beestjes en verse Cacao bij White Goblin Games
02-04-19: Days of Wonder brengt in juni Ticket to Ride: London uit
02-04-19: Meer Chinezen bij Gùgōng
02-04-19: Troyes viert 10de verjaardag in luxe
31-03-19: Beursverslag Spiel Doch
31-03-19: Waardeer spellen en maak kans op een spel
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
25-04-19: Port Royal vaart verder
11-04-19: Opnieuw kiezen: de Spellengek Top-100 van de Lage Landen
02-04-19: Days of Wonder brengt in juni Ticket to Ride: London uit
02-04-19: Meer Chinezen bij Gùgōng
31-03-19: Beursverslag Spiel Doch
31-03-19: BSM-Uitgeversrally op Zuiderspel
31-03-19: Waardeer spellen en maak kans op een spel
27-03-19: Nieuw bij Ravensburger
25-03-19: Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!
19-03-19: Drie nieuwe uitbreidingen bij Portal Games
Volgende >>

<< BSM-Uitgeversrally op Zuiderspel >>
Komend weekend kan je naar de 11de editie van Zuiderspel. Opnieuw organiseert het team van Bordspelmania er zijn BSM-Uitgeversrally.

Trouwe beursbezoekers kennen ongetwijfeld de formule van deze wedstrijd. Op het wedstrijdblad dat je aan de stand van Bordspelmania ontvangt zie je fragmenten van diverse spellen. Op de beursvloer ga je ijverig op zoek naar deze spellen en je noteert de namen van de spellen en hun uitgevers. Tenslotte probeer je te raden wat het gezamenlijke gewicht van alle spellen uit onze prijzenpot is. Aan de talrijke beursbezoekers die met een wedstrijdformulier in hun handen rondlopen over de beurs, kan je merken hoe populair de BSM-Uitgeversrally is.

Misschien mag jij wel een van de spellen van onze prijstafel mee naar huis nemen. Omdat deelnemen belangrijker is dan winnen, maken ook deelnemers die niet alle antwoorden juist zouden hebben, kans om een spel te winnen.


BSM-UGR Zuiderspel 2018
 

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 00:39 
Avatar gebruiker
Echt super leuk dat jullie dit organiseren.
Gratis kans op spellen maken, plus dat je hierdoor actief alle stands afloopt op zoek naar de plaatjes :)

Wel 2 dingen die we ons afvroegen....
1 Vooral op zaterdag waren er veel no-shows van winnaars.
Er werd gezegd dat die later hun spel konden krijgen, maar op het formulier
hoef je geen contactgegevens te schrijven, dus hoe werkt dat dan?

Is het niet een idee om alleen prijzen uit te delen aan mensen die daadwerkelijk bij de uitslag aanwezig zijn? Ben je niet aanwezig, dan schuift de prijs door naar de volgende....

2 Voor de afwezigen koos de jury welk spel ze dan zouden krijgen.
Dan zou ik willen voorstellen dat degenen die wel aanwezig zijn hun gewonnen spel mogen kiezen en wat overblijft dan verdeeld wordt onder de afwezigen...

Maar nogmaals, super dat jullie dit kostenloos organiseren en uiteraard ook lof voor de deelnemende uitgevers!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 10:12 
Avatar gebruiker
Had ik eindelijk een keer prijs? Normaal ben ik er altijd maar nu was ik eerder ziek naar huis gegaan...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 10:18 
Avatar gebruiker
Ik vind het ook een vreemde keuze om het bsm-team te laten beslissen wie welke prijs krijgt. Waarom niet iedereen zelf laten kiezen? Anders krijg je misschien een spel dat je al hebt of krijg je het spel dat een andere liever had en andersom misschien ook. Wat onnozel, niet? :think:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 12:42 
The Iced One schreef:
Ik vind het ook een vreemde keuze om het bsm-team te laten beslissen wie welke prijs krijgt. Waarom niet iedereen zelf laten kiezen? Anders krijg je misschien een spel dat je al hebt of krijg je het spel dat een andere liever had en andersom misschien ook. Wat onnozel, niet? :think:


Ik denk dat ze alleen kozen voor de afwezigen. Ik mocht namelijk wel gewoon zelf een spel uitkiezen.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 12:53 
Avatar gebruiker
delia schreef:
The Iced One schreef:
Ik vind het ook een vreemde keuze om het bsm-team te laten beslissen wie welke prijs krijgt. Waarom niet iedereen zelf laten kiezen? Anders krijg je misschien een spel dat je al hebt of krijg je het spel dat een andere liever had en andersom misschien ook. Wat onnozel, niet? :think:


Ik denk dat ze alleen kozen voor de afwezigen. Ik mocht namelijk wel gewoon zelf een spel uitkiezen.


Plaats 1 t/m 6 mocht zelf kiezen.
Daarna maakte ik de keuze (onder lichte dwang van Piet en Bart :silent: ), of inderdaad bij afwezigheid van de nummers 1 t/m 6.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 12:58 
Avatar gebruiker
Was dat de eerste keer op die manier? Want op Spel is het volgens mij enkel de top 3 die zelf mag kiezen, niet? :think:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 13:11 
Avatar gebruiker
The Iced One schreef:
Was dat de eerste keer op die manier? Want op Spel is het volgens mij enkel de top 3 die zelf mag kiezen, niet? :think:


Ik weet dat ik afgelopen Spel ook 1 dag heb staan kiezen en uitdelen.
Maar geen idee meer of dat vanaf 3 of 6 was.
Ik voer altijd heel braaf uit wat Bart en Piet me opdragen. :mrgreen:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 15:35 
Avatar gebruiker
Het is al een tijdje dat 1 tot 6 zelf mogen kiezen.

We willen niemand verplichten om aanwezig te zijn bij de prijsuitreiking. Op een spellenbeurs is dat ook niet plezant als je net aan een spel bezig bent. Aan de andere kant is het ook zo dat we niet willen dat de deelnemer die het allerbeste presteerde uiteindelijk de minste prijs zou krijgen (want laten we eerlijk zijn: de prijzen zijn van een verschillend niveau). Vandaar dat de jury dan zelf iets kiest.

Uiteindelijk zijn op zaterdag slechts twee prijzen niet opgehaald (van de 19). Dat is niet slecht.
Op zondag werd alles opgehaald.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: di 26 maart 2019, 01:19 
Avatar gebruiker
De uitreiking van de BSM-uitgeversrally op zaterdag:



Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 28 maart 2019, 10:27 
Avatar gebruiker
Sfeerbeelden van onze BSM-Uitgeversrally.



Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 31 maart 2019, 21:23 
Avatar gebruiker
De uitreiking van de BSM-uitgeversrally op zondag:



Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 09 apr 2019, 09:21 
Avatar gebruiker
rober schreef:
delia schreef:
The Iced One schreef:
Ik vind het ook een vreemde keuze om het bsm-team te laten beslissen wie welke prijs krijgt. Waarom niet iedereen zelf laten kiezen? Anders krijg je misschien een spel dat je al hebt of krijg je het spel dat een andere liever had en andersom misschien ook. Wat onnozel, niet? :think:


Ik denk dat ze alleen kozen voor de afwezigen. Ik mocht namelijk wel gewoon zelf een spel uitkiezen.


Plaats 1 t/m 6 mocht zelf kiezen.
Daarna maakte ik de keuze (onder lichte dwang van Piet en Bart :silent: ), of inderdaad bij afwezigheid van de nummers 1 t/m 6.

Ik kan mij herinneren dat we de allereerste keer iedereen zelf lieten kiezen. Maar dat kostte enorm veel tijd - keuzestress! De uitreiking duurde daardoor enorm lang.


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]