Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
19-09-19: Quined goes micro
18-09-19: Dale of Merchants 2
18-09-19: Stronghold Undead 2de editie
13-09-19: Boer zoekt wolf
10-09-19: Alan R. Moon goes Japan and Italy
05-09-19: De Vos in het Bos
04-09-19: Azul keert terug in zomerse sferen
04-09-19: Ontdek het verhaal in de Adventure Games
03-09-19: Avonturenboeken spelen
01-09-19: Game Brewer steekt de Atlantische oceaan over
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
19-09-19: Quined goes micro
18-09-19: Dale of Merchants 2
03-09-19: Avonturenboeken spelen
01-09-19: Game Brewer steekt de Atlantische oceaan over
26-08-19: Limes krijgt heruitgave bij HOT Games
26-08-19: NK Wingspan bij Spelgroep Phoenix
26-08-19: WGG ontvangt demonstrateurs
25-08-19: Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst
07-08-19: Mandala's voor 2
31-07-19: Welcome To... je nieuwe buurt met ijs en zombies
Volgende >>

<< Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst >>
Vandaag heeft Stonemaier Games het civilisatiespel Tapestry aangekondigd. Dit nieuwe spel werd door Jamey Stegmaier zelf ontwikkeld. Het design is van Andrew Bosley, bekend van het spel Everdale. Tapestry is een competitief, asymmetrisch civilisatie ontwikkelingsspel voor 1 tot 5 spelers met een speelduur van ongeveer 2 uur.


Je bouwt een beschaving op vanaf het begin van de mensheid tot in de toekomst. Het spel heeft een viertal ontwikkelingssporen: wetenschap, technologie, exploratie en militair. Je laat je inkomsten groeien, bouwt je eigen hoofdstad, verbetert je asymmetrische vaardigheden, verzamelt overwinningspunten en verzamelt tapijtkaarten die het verhaal vertellen van jouw beschaving.

Het spel kan in september 2019 worden voorbesteld op de website van Stonemaier Games.

  • Spelers: 1 tot 5 personen
  • Leeftijd: vanaf 12 jaar
  • Speelduur: 90 tot 120 minuten

Website uitgever:
 

Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7

Reacties
Geplaatst: zo 08 sep 2019, 12:36 
Avatar gebruiker
Topic was ook 1 uur eerder al gemaakt met zelfde vraag. Snap niet waarom het ook hier is gepost.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 09 sep 2019, 02:29 
Avatar gebruiker
Mooie pre-order prijs van 79 dollar. Stuk lager dan ik verwachtte.
Prijs zal wel nog stijgen na de pre-order periode.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 07:50 
Ik kreeg gisteren het bericht van 999 games dat hun versie 94,99 gaat kosten


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 08:05 
Avatar gebruiker
SnaarP schreef:
Ik kreeg gisteren het bericht van 999 games dat hun versie 94,99 gaat kosten

Je moet al je best doen om zoveel te betalen voor dat spel. Heel wat winkeliers bieden het goedkoper aan.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 08:29 
StanTem schreef:
SnaarP schreef:
Ik kreeg gisteren het bericht van 999 games dat hun versie 94,99 gaat kosten

Je moet al je best doen om zoveel te betalen voor dat spel. Heel wat winkeliers bieden het goedkoper aan.


Welke winkeliers zijn dat? En zijn deze in het Nederlands?


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 08:37 
Avatar gebruiker
SnaarP schreef:
StanTem schreef:
SnaarP schreef:
Ik kreeg gisteren het bericht van 999 games dat hun versie 94,99 gaat kosten

Je moet al je best doen om zoveel te betalen voor dat spel. Heel wat winkeliers bieden het goedkoper aan.


Welke winkeliers zijn dat? En zijn deze in het Nederlands?

Ik heb nog geen enkele winkelier gezien die die prijs vraagt. En ja, ook in NL.
Ga nu geen specifieke winkels noemen want heb met geen enkele ervaring als Belg.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 08:46 
Avatar gebruiker
Beetje googlelen op 'tapestry spel NL kopen' levert 73 euro op voor NL versie en ENG versie. Pre order uiteraard. Voor wie dat wil. Ikzelf wacht rustig de eerste recensies af hier op BSM. Zie daarna wel.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 08:58 
StanTem schreef:
SnaarP schreef:
Ik kreeg gisteren het bericht van 999 games dat hun versie 94,99 gaat kosten

Je moet al je best doen om zoveel te betalen voor dat spel. Heel wat winkeliers bieden het goedkoper aan.


Ik heb het ook over de prijs die 999 games zelf gaat vragen voor het spel.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 08:58 
Pura Vida schreef:
Beetje googlelen op 'tapestry spel NL kopen' levert 73 euro op voor NL versie en ENG versie. Pre order uiteraard. Voor wie dat wil. Ikzelf wacht rustig de eerste recensies af hier op BSM. Zie daarna wel.


€ 73,-?
Dan zoek je waarschijnlijk beter dan ik ;-). Ik zie het nergens


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 09:03 
Avatar gebruiker
SnaarP schreef:
€ 73,-?
Dan zoek je waarschijnlijk beter dan ik ;-). Ik zie het nergens

Ik maak liever geen reclame hier voor specifieke winkels, hoe sympathiek ik ze ook verder vind. Maar als je 'spelvogel' toevoegt aan je zoekopdracht moet het lukken.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 09:14 
Avatar gebruiker
Pura Vida schreef:
SnaarP schreef:
€ 73,-?
Dan zoek je waarschijnlijk beter dan ik ;-). Ik zie het nergens

Ik maak liever geen reclame hier voor specifieke winkels, hoe sympathiek ik ze ook verder vind. Maar als je 'spelvogel' toevoegt aan je zoekopdracht moet het lukken.

Da's wel heel goedkoop. Heeft de laatste tijd wel erg mooie prijzen.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 09:15 
Pura Vida schreef:
SnaarP schreef:
€ 73,-?
Dan zoek je waarschijnlijk beter dan ik ;-). Ik zie het nergens

Ik maak liever geen reclame hier voor specifieke winkels, hoe sympathiek ik ze ook verder vind. Maar als je 'spelvogel' toevoegt aan je zoekopdracht moet het lukken.


:D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 10:37 
Avatar gebruiker
95€ is me echt wel wat te duur. Meer dan 75€ wil ik er niet voor betalen.... Ik ben dus benieuwd wat de shops gaan vragen...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 10:47 
Ik wacht de (onafhankelijke) reviews nog even af, op het eerste gezicht maakt het me toch wat minder enthousiast dan ik had verwacht of gehoopt :)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 10 sep 2019, 11:59 
Avatar gebruiker
RiderHat schreef:
Ik wacht de (onafhankelijke) reviews nog even af, op het eerste gezicht maakt het me toch wat minder enthousiast dan ik had verwacht of gehoopt :)


Dat had ik zelf ook. Bij Wingspan ging ik mee in het enthousiasme van BGG. Nou vind ik het een leuk spel maar ook niet meer dan dat. Ik wacht het wel af. Er is nog genoeg nieuws wat ik thuis heb liggen wat ik nog moet spelen.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7