Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
25-06-19: Forbidden Sky is Spiel der Spiele 2019
24-06-19: Al plunderend de Noordzee bevaren
24-06-19: Duelleren in Egyptische sferen
23-06-19: Gezamenlijk een tempel reconstrueren
22-06-19: Peperkoekhuisjes bakken
22-06-19: Oude meesters kleuren Parijs
20-06-19: Bouw je eigen club in Machi Koro Voetbal
19-06-19: Gamegenic start met Keyforge accessoires
19-06-19: Can you Doodle your Patchwork?
19-06-19: Grizzly's per monorail ontsnapt uit het Berenpark?
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
25-06-19: Forbidden Sky is Spiel der Spiele 2019
24-06-19: Al plunderend de Noordzee bevaren
22-06-19: Peperkoekhuisjes bakken
19-06-19: Catan: Kosmonauten - to infinity and beyond...
19-06-19: Can you Doodle your Patchwork?
19-06-19: Grizzly's per monorail ontsnapt uit het Berenpark?
13-06-19: Speelkaartenproducent Cartamundi groeit verder door overname
10-06-19: Zomerspel voor families en expertspelers
07-06-19: Hoeden in alle vormen
02-06-19: Ontsnappen uit een boek
Volgende >>

<< Escape Room ervaring met een boek >>
Kosmos Uitgevers, een uitgever van boeken over gezondheid, voeding, spiritualiteit en vrije tijd, bracht onlangs de reeks Escape Adventures op de markt. Een Escape Room ervaring met een boek.



De Escape Adventures worden altijd uitgegeven als boek, met een bijhorende kaart. 1 tot 4 spelers gaan aan de slag met het geleverde materiaal om de raadsels op te lossen en op tijd te kunnen ontsnappen. Knippen, vouwen, krassen,... het kan allemaal helpen om de oplossing te vinden.
De Escape Adventures worden ingedeeld in 3 moeilijkheidsgraden.

Er verschenen meteen 4 delen:
Koningen en Alchemisten (niveau 1)
Smokkelaars en Ontdekkingsreizigers (niveau 2)
Sjamanen en Spookstadjes (niveau 2)
Mythen en Aztekengoud (niveau 3)

De Escape Adventures haal je al in huis voor €12,50.
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: za 27 apr 2019, 23:15 
Avatar gebruiker
Wij hebben gisteren onze eerste 'boek' gespeeld :)


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: za 27 apr 2019, 23:17 
Avatar gebruiker
Elsje07 schreef:
Wij hebben gisteren onze eerste 'boek' gespeeld :)

En wat vond je ervan?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 07:45 
Avatar gebruiker
Het speelt wel heel anders als een exit ofzo maar ook wel leuk. Wij zijn nu ook wel erf fan van dit spelprincipe! Zo vinden wij bv de exit-puzzels ook leuk!

Speelde veel vlotter/makkelijker vonden wij. Op een gegeven moment beleefde we wel een cluedo-gevoel in het zoeken naar de oplossing maar ook dat stoorde ons niet.
Maar wel leuk genoeg als afwachting op een volgende exit :-)

De andere staan in elk geval op mijn verjaardagslijstje! :geek:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 14:51 
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 18:04 
Avatar gebruiker
Pozman schreef:
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Eventueel via Bol. Standaard boekhandel heeft ze ook.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 21:35 
StanTem schreef:
Pozman schreef:
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Eventueel via Bol. Standaard boekhandel heeft ze ook.


Bedankt!


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 29 apr 2019, 09:44 
Avatar gebruiker
Pozman schreef:
StanTem schreef:
Pozman schreef:
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Eventueel via Bol. Standaard boekhandel heeft ze ook.


Bedankt!

Ik zie dat Adriaensen ze ook heeft.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 10:32 
Avatar gebruiker
Eerste boek gisteren (via bol) mogen ontvangen. Ben erg benieuwd!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 10:34 
Avatar gebruiker
Nu op zoek naar een haak en een papegaai...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 12:54 
Avatar gebruiker
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 13:14 
Avatar gebruiker
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zodra ik het weet, zal ik het je zeggen. Op het eerste gezicht ziet het er wat speels uit. Anders dan ik verwacht had.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 13:27 
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.

Vlaamse lezers visualiseren dit met gefronste wenkbrauwen! :lol:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 15:03 
Avatar gebruiker
Sunnyfield schreef:
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.

Vlaamse lezers visualiseren dit met gefronste wenkbrauwen! :lol:


Hahahah ja klopt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 16:33 
Avatar gebruiker
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Welke vond je tegenvallen?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 16:34 
Avatar gebruiker
Flash schreef:
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Welke vond je tegenvallen?


Unlock vind ik niet zo leuk, vooral door stapel kaarten heen zoeken. Escape room the game expansions waren ook niet allemaal even leuk. Exit zaten ook een aantal flauwe tussen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende