Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
15-08-19: Catan in de veroveraarsmodus
15-08-19: Duelleren in het Wilde Westen
13-08-19: Voorjaar 2020 - SPIEL DOCH!
07-08-19: Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst
07-08-19: Mandala's voor 2
02-08-19: Op expeditie met rivalen
31-07-19: De Wereld van Draghan
31-07-19: Welcome To... je nieuwe buurt met ijs en zombies
31-07-19: The Warp zit in hyperspace
22-07-19: Kennerspiel des Jahres 2019: Wingspan
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
07-08-19: Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst
07-08-19: Mandala's voor 2
31-07-19: Welcome To... je nieuwe buurt met ijs en zombies
25-07-19: Kennerspiel des Jahres 2019: Wingspan
25-07-19: Spiel des Jahres 2019: Just One
20-07-19: Wie wordt de nieuwe koning van Emara?
18-07-19: Western Empires - 999 Games gaat internationaal
07-07-19: Zomergevoel
28-06-19: Wie ontwikkelt het welvarendste dorp in Villagers?
24-06-19: Al plunderend de Noordzee bevaren
Volgende >>

<< Escape Room ervaring met een boek >>
Kosmos Uitgevers, een uitgever van boeken over gezondheid, voeding, spiritualiteit en vrije tijd, bracht onlangs de reeks Escape Adventures op de markt. Een Escape Room ervaring met een boek.



De Escape Adventures worden altijd uitgegeven als boek, met een bijhorende kaart. 1 tot 4 spelers gaan aan de slag met het geleverde materiaal om de raadsels op te lossen en op tijd te kunnen ontsnappen. Knippen, vouwen, krassen,... het kan allemaal helpen om de oplossing te vinden.
De Escape Adventures worden ingedeeld in 3 moeilijkheidsgraden.

Er verschenen meteen 4 delen:
Koningen en Alchemisten (niveau 1)
Smokkelaars en Ontdekkingsreizigers (niveau 2)
Sjamanen en Spookstadjes (niveau 2)
Mythen en Aztekengoud (niveau 3)

De Escape Adventures haal je al in huis voor €12,50.
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: za 27 apr 2019, 23:15 
Avatar gebruiker
Wij hebben gisteren onze eerste 'boek' gespeeld :)


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: za 27 apr 2019, 23:17 
Avatar gebruiker
Elsje07 schreef:
Wij hebben gisteren onze eerste 'boek' gespeeld :)

En wat vond je ervan?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 07:45 
Avatar gebruiker
Het speelt wel heel anders als een exit ofzo maar ook wel leuk. Wij zijn nu ook wel erf fan van dit spelprincipe! Zo vinden wij bv de exit-puzzels ook leuk!

Speelde veel vlotter/makkelijker vonden wij. Op een gegeven moment beleefde we wel een cluedo-gevoel in het zoeken naar de oplossing maar ook dat stoorde ons niet.
Maar wel leuk genoeg als afwachting op een volgende exit :-)

De andere staan in elk geval op mijn verjaardagslijstje! :geek:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 14:51 
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 18:04 
Avatar gebruiker
Pozman schreef:
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Eventueel via Bol. Standaard boekhandel heeft ze ook.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 28 apr 2019, 21:35 
StanTem schreef:
Pozman schreef:
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Eventueel via Bol. Standaard boekhandel heeft ze ook.


Bedankt!


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 29 apr 2019, 09:44 
Avatar gebruiker
Pozman schreef:
StanTem schreef:
Pozman schreef:
Wie verkoopt - in België - die boeken?


Eventueel via Bol. Standaard boekhandel heeft ze ook.


Bedankt!

Ik zie dat Adriaensen ze ook heeft.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 10:32 
Avatar gebruiker
Eerste boek gisteren (via bol) mogen ontvangen. Ben erg benieuwd!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 10:34 
Avatar gebruiker
Nu op zoek naar een haak en een papegaai...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 12:54 
Avatar gebruiker
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 13:14 
Avatar gebruiker
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zodra ik het weet, zal ik het je zeggen. Op het eerste gezicht ziet het er wat speels uit. Anders dan ik verwacht had.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 13:27 
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.

Vlaamse lezers visualiseren dit met gefronste wenkbrauwen! :lol:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 15:03 
Avatar gebruiker
Sunnyfield schreef:
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.

Vlaamse lezers visualiseren dit met gefronste wenkbrauwen! :lol:


Hahahah ja klopt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 16:33 
Avatar gebruiker
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Welke vond je tegenvallen?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 01 mei 2019, 16:34 
Avatar gebruiker
Flash schreef:
finalstruggle schreef:
Is het wat? Laatste tijd “poepen” ze deze spellen uit maar het is er niet allemaal altijd beter op geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Welke vond je tegenvallen?


Unlock vind ik niet zo leuk, vooral door stapel kaarten heen zoeken. Escape room the game expansions waren ook niet allemaal even leuk. Exit zaten ook een aantal flauwe tussen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende