Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
15-07-18: Ilôs bij 999 Games
14-07-18: Nieuws ‘van’ Enigma
14-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties Just Games
11-07-18: Sneak Peek bij 999 Games
11-07-18: Grabit bij 999 Games
10-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties 999 Games
09-07-18: Het Carson City kaartspel is een knaller
09-07-18: Kort nieuws 2018 – week 27
08-07-18: Dice Tower Awards 2017
08-07-18: Dale of Merchants NL
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
15-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties Just Games
14-07-18: Nieuws ‘van’ Enigma
11-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties 999 Games
09-07-18: Het Carson City kaartspel is een knaller
09-07-18: Kort nieuws 2018 – week 27
08-07-18: Dale of Merchants NL
25-06-18: Spiel der Spiele 2018
25-06-18: De maskertrilogie keert terug
25-06-18: Ilôs livestream bij 999 Games
23-06-18: Patchwork Light bij 999 Games
Volgende >>

<< Fallout bordspel in aantocht >>
AfbeeldingFantasy Flight Games werkt aan een bordspel gebaseerd op Bethesda’s succesvolle Fallout computerspellen. Dit spel speelt zich af in de post-nucleaire setting van Fallout 3 en Fallout 4 en hun uitbreidingen. Het spel is speelbaar met 1-4 spelers. Iedere speler kiest één van de vijf beschikbare karakters en speelt een van de vier scenario’s op een modulair speelbord dat is opgebouwd uit zeskantige tegels. Gaandeweg ontdek je het landschap, onderneem je queesten, doet je karakter ervaring op, verzamel je wapens en wapenrusting, vind je bondgenoten en vergaar je invloed op de strijdende facties van het desbetreffende scenario. Tijdens het scenario neem jij beslissingen die het verdere spelverloop beïnvloeden. Jouw keuzes bepalen welke kaarten bij latere ontmoetingen kunnen opduiken, met mogelijk ingrijpende gevolgen voor jou en je medespelers. Invloed, zowel op de facties als anderszins verzameld, is uiteindelijk de route naar de winst.

Afbeelding

Het Fallout bordspel wordt in het laatste kwartaal van 2017 verwacht. Het spel is geschikt voor 1-4 spelers vanaf 14 jaar en heeft een speelduur van 2-3 uur.

Meer informatie:


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2017/08/09/fallout ... -aantocht/
 

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: do 10 aug 2017, 13:40 
Hmm, ik ken de coputerspellen hiervan niet maar het thema lijkt me wel interessant. Om nog maar te zwijgen over variabele player powers en invloed op het verdere spelverloop. Deze staat bij deze op de radar, dank je wel!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 15:16 
Heb de computergames van 1 t/m laatst en love them. Ben benieuwd.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 16:26 
Even afwachten of deze wordt getoond op GenCon volgende week.

Release in Essen ?


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 18:57 
Avatar gebruiker
maartend schreef:
Heb de computergames van 1 t/m laatst en love them. Ben benieuwd.
+1, benieuwd of het spel dan ook aan onze verwachtingen zal kunnen voldoen... ;)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 19:22 
Avatar gebruiker
Nautilus schreef:
Even afwachten of deze wordt getoond op GenCon volgende week.

Release in Essen ?


Hij staat op Q4. Ik vermoed dat ze mikken op de Amerikaanse feestdagen.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 20 aug 2017, 18:58 
Op de FFG pagina een prisj gezien van 60 dollar.

DAt valt me goed mee, zou hem bijna zo bestellen voor dat geld.

Spel zit nu blijkbaar bij de printer.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 20 aug 2017, 19:09 
Avatar gebruiker
maartend schreef:
Op de FFG pagina een prisj gezien van 60 dollar.

DAt valt me goed mee, zou hem bijna zo bestellen voor dat geld.

Spel zit nu blijkbaar bij de printer.


Ik weet niet of ik deze game ga kopen. Die nieuwe Civilization... die lonkt wel :).


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: zo 20 aug 2017, 21:49 
Avatar gebruiker
GenCon17 preview:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 25 aug 2017, 08:58 
Ik ben erg benieuwd naar dit spel.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 14 sep 2017, 16:37 
Heeft iemand enig idee of dit spel al te preorderen is in Nederland? Zo niet, heeft er iemand ervaring met spellen van Fantasy Flight snel bemachtigen na release?

Ik wil 'm zo snel mogelijk hebben als ie uit is namelijk. Dus ik ben benieuwd welke winkels ik in de gaten moet houden en of ik er snel bij moet zijn voor het uitverkocht is.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: vr 15 sep 2017, 01:04 
Heb m zelf pre ordered bij the summoner wat een NL webshop is.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 16 nov 2017, 18:44 
FFG's website has updated to shipping now with a date of November 30th


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 05 dec 2017, 16:41 
Ik hoop dat die datum ook enigzins voor Europa geld, ik kan niet wachten!

Hier is wel alvast de handleiding(en) te vinden: https://www.fantasyflightgames.com/en/products/fallout/


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: wo 06 dec 2017, 14:17 
Zojuist bericht van summoner.nl gekregen dat hij verstuurd is!

Zal morgen wel binnenkomen dus :)


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: wo 06 dec 2017, 14:23 
Avatar gebruiker
AlexAlex schreef:
Ik hoop dat die datum ook enigzins voor Europa geld, ik kan niet wachten!

Hier is wel alvast de handleiding(en) te vinden: https://www.fantasyflightgames.com/en/products/fallout/


Zag vanmorgen dat Spellenpoort Amersfoort 'm in huis heeft.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende