Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Ducosim



999 Games



Recente nieuwsartikelen
13-12-17: Pandemic Rising Tide is verkrijgbaar
11-12-17: The 7th Continent wint de Tric Trac d’Or 2017
11-12-17: Kort nieuws 2017 – week 49
10-12-17: 999 Games kondigt Ganges aan
06-12-17: Kort nieuws 2017 – week 48
27-11-17: Kort nieuws 2017 – week 47
27-11-17: Cwali is aan de rol op Kickstarter
26-11-17: Hot en the Dutch East Indies
24-11-17: Winnaars Gouden Ludo 2017
22-11-17: Kort nieuws 2017 – week 46
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
13-12-17: Pandemic Rising Tide is verkrijgbaar
10-12-17: 999 Games kondigt Ganges aan
27-11-17: Cwali is aan de rol op Kickstarter
26-11-17: Hot en the Dutch East Indies
24-11-17: Winnaars Gouden Ludo 2017
14-11-17: Majesteit was niet op tijd
13-11-17: Kort nieuws 2017 – week 45
13-11-17: Speelgoed van het Jaar: winnaars 2017
09-11-17: 999 Games op het Spellenspektakel
09-11-17: Indian Summer op het Spellenspektakel
Volgende >>

<< Fallout bordspel in aantocht >>
AfbeeldingFantasy Flight Games werkt aan een bordspel gebaseerd op Bethesda’s succesvolle Fallout computerspellen. Dit spel speelt zich af in de post-nucleaire setting van Fallout 3 en Fallout 4 en hun uitbreidingen. Het spel is speelbaar met 1-4 spelers. Iedere speler kiest één van de vijf beschikbare karakters en speelt een van de vier scenario’s op een modulair speelbord dat is opgebouwd uit zeskantige tegels. Gaandeweg ontdek je het landschap, onderneem je queesten, doet je karakter ervaring op, verzamel je wapens en wapenrusting, vind je bondgenoten en vergaar je invloed op de strijdende facties van het desbetreffende scenario. Tijdens het scenario neem jij beslissingen die het verdere spelverloop beïnvloeden. Jouw keuzes bepalen welke kaarten bij latere ontmoetingen kunnen opduiken, met mogelijk ingrijpende gevolgen voor jou en je medespelers. Invloed, zowel op de facties als anderszins verzameld, is uiteindelijk de route naar de winst.

Afbeelding

Het Fallout bordspel wordt in het laatste kwartaal van 2017 verwacht. Het spel is geschikt voor 1-4 spelers vanaf 14 jaar en heeft een speelduur van 2-3 uur.

Meer informatie:


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2017/08/09/fallout ... -aantocht/
 

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: do 10 aug 2017, 13:40 
Hmm, ik ken de coputerspellen hiervan niet maar het thema lijkt me wel interessant. Om nog maar te zwijgen over variabele player powers en invloed op het verdere spelverloop. Deze staat bij deze op de radar, dank je wel!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter   Facebook  
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 15:16 
Heb de computergames van 1 t/m laatst en love them. Ben benieuwd.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 16:26 
Even afwachten of deze wordt getoond op GenCon volgende week.

Release in Essen ?


Offline Profiel E-mail      
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 18:57 
Avatar gebruiker
maartend schreef:
Heb de computergames van 1 t/m laatst en love them. Ben benieuwd.
+1, benieuwd of het spel dan ook aan onze verwachtingen zal kunnen voldoen... ;)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: do 10 aug 2017, 19:22 
Avatar gebruiker
Nautilus schreef:
Even afwachten of deze wordt getoond op GenCon volgende week.

Release in Essen ?


Hij staat op Q4. Ik vermoed dat ze mikken op de Amerikaanse feestdagen.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter    
 
Geplaatst: zo 20 aug 2017, 18:58 
Op de FFG pagina een prisj gezien van 60 dollar.

DAt valt me goed mee, zou hem bijna zo bestellen voor dat geld.

Spel zit nu blijkbaar bij de printer.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: zo 20 aug 2017, 19:09 
Avatar gebruiker
maartend schreef:
Op de FFG pagina een prisj gezien van 60 dollar.

DAt valt me goed mee, zou hem bijna zo bestellen voor dat geld.

Spel zit nu blijkbaar bij de printer.


Ik weet niet of ik deze game ga kopen. Die nieuwe Civilization... die lonkt wel :).


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter   Facebook  
 
Geplaatst: zo 20 aug 2017, 21:49 
Avatar gebruiker
GenCon17 preview:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: vr 25 aug 2017, 08:58 
Ik ben erg benieuwd naar dit spel.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: do 14 sep 2017, 16:37 
Heeft iemand enig idee of dit spel al te preorderen is in Nederland? Zo niet, heeft er iemand ervaring met spellen van Fantasy Flight snel bemachtigen na release?

Ik wil 'm zo snel mogelijk hebben als ie uit is namelijk. Dus ik ben benieuwd welke winkels ik in de gaten moet houden en of ik er snel bij moet zijn voor het uitverkocht is.


Offline Profiel E-mail      
 
Geplaatst: vr 15 sep 2017, 01:04 
Heb m zelf pre ordered bij the summoner wat een NL webshop is.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: do 16 nov 2017, 18:44 
FFG's website has updated to shipping now with a date of November 30th


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: di 05 dec 2017, 16:41 
Ik hoop dat die datum ook enigzins voor Europa geld, ik kan niet wachten!

Hier is wel alvast de handleiding(en) te vinden: https://www.fantasyflightgames.com/en/products/fallout/


Offline Profiel E-mail      
 
Geplaatst: wo 06 dec 2017, 14:17 
Zojuist bericht van summoner.nl gekregen dat hij verstuurd is!

Zal morgen wel binnenkomen dus :)


Offline Profiel E-mail      
 
Geplaatst: wo 06 dec 2017, 14:23 
Avatar gebruiker
AlexAlex schreef:
Ik hoop dat die datum ook enigzins voor Europa geld, ik kan niet wachten!

Hier is wel alvast de handleiding(en) te vinden: https://www.fantasyflightgames.com/en/products/fallout/


Zag vanmorgen dat Spellenpoort Amersfoort 'm in huis heeft.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende