Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
15-07-18: Ilôs bij 999 Games
14-07-18: Nieuws ‘van’ Enigma
14-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties Just Games
11-07-18: Sneak Peek bij 999 Games
11-07-18: Grabit bij 999 Games
10-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties 999 Games
09-07-18: Het Carson City kaartspel is een knaller
09-07-18: Kort nieuws 2018 – week 27
08-07-18: Dice Tower Awards 2017
08-07-18: Dale of Merchants NL
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
15-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties Just Games
14-07-18: Nieuws ‘van’ Enigma
11-07-18: Speelgoed van het Jaar nominaties 999 Games
09-07-18: Het Carson City kaartspel is een knaller
09-07-18: Kort nieuws 2018 – week 27
08-07-18: Dale of Merchants NL
25-06-18: Spiel der Spiele 2018
25-06-18: De maskertrilogie keert terug
25-06-18: Ilôs livestream bij 999 Games
23-06-18: Patchwork Light bij 999 Games
Volgende >>

<< Het Eurovisie Song Festival op de speeltafel >>
AfbeeldingDeze week staat het Eurovisie Song Festival volop in de belangstelling. Spellenuitgever Just Games heeft onlangs het Eurovision Song Contest bordspel uitgebracht. In dit kennisspel beantwoord je vragen over de muzikale wedstrijd om kaarten te verzamelen waarmee je jouw eigen optreden samenstelt. Verzamel kaarten in de categorieën kleding, nummer, podium en instrumenten en zorg ervoor dat ze perfect op elkaar zijn afgestemd wanneer je het podium betreedt. Uiteraard win je het spel door twaalf punten binnen te slepen (als in ‘Robèr, Douze Points’).

Dit spel is geschikt voor 2-6 spelers vanaf twaalf jaar en heeft een speelduur van 45 minuten.

Meer informatie:


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2018/05/08/het-eur ... peeltafel/
 

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 08:46 
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 09:19 
Avatar gebruiker
schemerzwerver schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 09:24 
Avatar gebruiker
(Laat ook maar, flauwe grappenmakers)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 11:20 
Erwin schreef:
schemerzwerver schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:



ach erwin, je hebt me :)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 21:07 
Avatar gebruiker
schemerzwerver schreef:
Erwin schreef:
schemerzwerver schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:



ach erwin, je hebt me :)




Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 10 mei 2018, 11:50 
Wij Belgen hebben toch maar mooi reclame gevoerd voor Israël. Vanaf pakweg seconde 40.....


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 10 mei 2018, 14:10 
Avatar gebruiker
Benny schreef:
Wij Belgen hebben toch maar mooi reclame gevoerd voor Israël. Vanaf pakweg seconde 40.....


Jakkiebak kippenkak


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: vr 11 mei 2018, 00:05 
Avatar gebruiker
schemerzwerver schreef:
Erwin schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:


Pas maar op hij kaatst de spreekwoordelijke voetbal zo terug in je netje!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: vr 11 mei 2018, 11:00 
Avatar gebruiker
16 Feet Pauly schreef:
Pas maar op hij kaatst de spreekwoordelijke voetbal zo terug in je netje!


Deze kaats gaat niet werken, die Mannschaft is erbij. :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: di 15 mei 2018, 22:44 
Avatar gebruiker
Hartelijk dank voor de douze points Erwin.
Maar dit spel laat ik toch aan mij voorbij gaan.

Het (deels) live meemaken van dit mooie feestje was een prachtige ervaring.

Jammer dat België de finale niet gehaald heeft.
Ik vond het een heel mooi nummer.

Die Manschaft heeft eindelijk weer eens meer dan 5 punten gehaald dit jaar. Daar wil ik ze van harte mee feliciteren.

Trots ben ik op Waylon, want hij heeft een goed en strak optreden afgeleverd.

En kakelende kip of niet. De winnares kreeg de zaal in ieder geval goed plat.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]