Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
22-03-19: Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!
21-03-19: BSM-Uitgeversrally op Zuiderspel
19-03-19: Drie nieuwe uitbreidingen bij Portal Games
17-03-19: Op de schouders gedragen: Chicago 1875
17-03-19: Bijna lente, een zwerm vogels strijkt neer
12-03-19: Toegangskaarten voor Zuiderspel 2019 te winnen!
12-03-19: Memoir '44 ziet ze weer vliegen
12-03-19: 6 Nimmt! blaast 25 kaarsjes uit
09-03-19: Opmerkelijk: Heidelbärger verlaat Asmodee
08-03-19: 2de schok met Alan R. Moon
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
25-03-19: Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!
21-03-19: BSM-Uitgeversrally op Zuiderspel
19-03-19: Drie nieuwe uitbreidingen bij Portal Games
17-03-19: Op de schouders gedragen: Chicago 1875
12-03-19: Toegangskaarten voor Zuiderspel 2019 te winnen!
12-03-19: Memoir '44 ziet ze weer vliegen
09-03-19: Opmerkelijk: Heidelbärger verlaat Asmodee
08-03-19: Noctiluca duikt op bij Z-Man
06-03-19: Game Brewer brengt Fuji Koro naar Kickstarter
05-03-19: Rovers van de Noordzee bij WGG
Volgende >>

<< Het Eurovisie Song Festival op de speeltafel >>
AfbeeldingDeze week staat het Eurovisie Song Festival volop in de belangstelling. Spellenuitgever Just Games heeft onlangs het Eurovision Song Contest bordspel uitgebracht. In dit kennisspel beantwoord je vragen over de muzikale wedstrijd om kaarten te verzamelen waarmee je jouw eigen optreden samenstelt. Verzamel kaarten in de categorieën kleding, nummer, podium en instrumenten en zorg ervoor dat ze perfect op elkaar zijn afgestemd wanneer je het podium betreedt. Uiteraard win je het spel door twaalf punten binnen te slepen (als in ‘Robèr, Douze Points’).

Dit spel is geschikt voor 2-6 spelers vanaf twaalf jaar en heeft een speelduur van 45 minuten.

Meer informatie:


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2018/05/08/het-eur ... peeltafel/
 

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 08:46 
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 09:19 
Avatar gebruiker
schemerzwerver schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 09:24 
Avatar gebruiker
(Laat ook maar, flauwe grappenmakers)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 11:20 
Erwin schreef:
schemerzwerver schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:



ach erwin, je hebt me :)


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: wo 09 mei 2018, 21:07 
Avatar gebruiker
schemerzwerver schreef:
Erwin schreef:
schemerzwerver schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:



ach erwin, je hebt me :)




Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 10 mei 2018, 11:50 
Wij Belgen hebben toch maar mooi reclame gevoerd voor Israël. Vanaf pakweg seconde 40.....


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 10 mei 2018, 14:10 
Avatar gebruiker
Benny schreef:
Wij Belgen hebben toch maar mooi reclame gevoerd voor Israël. Vanaf pakweg seconde 40.....


Jakkiebak kippenkak


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: vr 11 mei 2018, 00:05 
Avatar gebruiker
schemerzwerver schreef:
Erwin schreef:
daar zit ik nu niet op te wachten :crazy:



Kijk nou, een Song Festival minnende Belg die niet tegen zijn verlies kan. :lol: :lol: :lol:


Pas maar op hij kaatst de spreekwoordelijke voetbal zo terug in je netje!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: vr 11 mei 2018, 11:00 
Avatar gebruiker
16 Feet Pauly schreef:
Pas maar op hij kaatst de spreekwoordelijke voetbal zo terug in je netje!


Deze kaats gaat niet werken, die Mannschaft is erbij. :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: di 15 mei 2018, 22:44 
Avatar gebruiker
Hartelijk dank voor de douze points Erwin.
Maar dit spel laat ik toch aan mij voorbij gaan.

Het (deels) live meemaken van dit mooie feestje was een prachtige ervaring.

Jammer dat België de finale niet gehaald heeft.
Ik vond het een heel mooi nummer.

Die Manschaft heeft eindelijk weer eens meer dan 5 punten gehaald dit jaar. Daar wil ik ze van harte mee feliciteren.

Trots ben ik op Waylon, want hij heeft een goed en strak optreden afgeleverd.

En kakelende kip of niet. De winnares kreeg de zaal in ieder geval goed plat.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]