Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2019



999 Games



Recente nieuwsartikelen
13-06-19: Speelkaartenproducent Cartamundi groeit verder door overname
12-06-19: Imperial Settlers met dobbel en pen
11-06-19: BARPIG After Hours - humor en verraad in de bar
10-06-19: Zomerspel voor families en expertspelers
09-06-19: Duel der dominokoningen wordt verwacht
07-06-19: Hoeden in alle vormen
04-06-19: Alles voor de poet
02-06-19: Ontsnappen uit een boek
31-05-19: Nox ziet er nog beter uit
26-05-19: Voorkom een plotselinge dood
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
13-06-19: Speelkaartenproducent Cartamundi groeit verder door overname
10-06-19: Zomerspel voor families en expertspelers
07-06-19: Hoeden in alle vormen
02-06-19: Ontsnappen uit een boek
31-05-19: Nox ziet er nog beter uit
26-05-19: Voorkom een plotselinge dood
22-05-19: Middeleeuwse roll & build
22-05-19: Pandemic Rapid Response op tijd geleverd
20-05-19: L.A.M.A's met kaarten
20-05-19: Nominaties Spiel des Jahres 2019
Volgende >>

<< Het Spellenspektakel komt naar Utrecht! >>
We gaan verhuizen! Hoewel we Eindhoven nog lang niet zat zijn, moeten we helaas afscheid nemen van het Beursgebouw. Maar niet getreurd, in Utrecht gaan we nog meer spellen, nog meer speluitgevers en een gevarieerd workshop- en toernooiprogramma presenteren!

Zie voor meer info het onderstaande persbericht en laat vooral weten wat je van deze verhuizing vindt! We zitten klaar voor eventuele vragen, of tackle ons morgen even tijdens Zuiderspel.

- Femke, Coca en Frank

Afbeelding

Spellenspektakel verhuist naar Jaarbeurs Utrecht

Het Spellenspektakel gaat verhuizen! Na veel succesvolle edities in Beursgebouw Eindhoven verhuist de grootste bordspellenbeurs van Nederland dit jaar naar de Jaarbeurs in Utrecht. Met de sluiting van Beursgebouw Eindhoven in het vooruitzicht kiest de organisatie voor een nieuwe, centralere locatie waar Spellenspektakel verder kan groeien.

“Beursgebouw Eindhoven is een fantastische locatie”, benadrukt Spellenspektakel-organisator Frank Bunnik. “We zouden graag nog een aantal edities in Eindhoven blijven, maar dat is helaas niet mogelijk. Hoewel we dit jaar nog voor een laatste keer gebruik zouden kunnen maken van de ruimte van Beursgebouw Eindhoven, is het beter om al dit jaar de overstap naar de Jaarbeurs te maken. Onze toekomst ligt in Utrecht.”

Op de nieuwe locatie kan Spellenspektakel nog meer bordspelspelfanaten welkom heten om een weekend lang kennis te komen maken met de nieuwste ideeën op bordspelgebied. Schuif aan bij één van de honderden speeltafels waar de nieuwste bordspellen worden gepresenteerd, ontdek de laatste uitbreidingen van je favoriete spel, kijk rond bij de winkels vol spellen. Bij het Spellenspektakel is er voor jong en oud genoeg te beleven!

Spellenspektakel vindt dit jaar op 9 en 10 november plaats in Jaarbeurs Utrecht. Kijk voor meer informatie op de website http://www.spellenspektakel.nl en houd onze social media in de gaten!
 

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende

Reacties
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 20:11 
Avatar gebruiker
Vanuit de polder ook proficiat en voor mij persoonlijk een halvering van de reistijd. :thumbup:
Doet me ook terugdenken aan die goeie ouwe tijd toen Ducosim daar de beurzen organiseerde al zullen jullie vast meer ruimte nodig hebben. :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 20:30 
Dierik schreef:
Vanuit de polder ook proficiat en voor mij persoonlijk een halvering van de reistijd. :thumbup:
Doet me ook terugdenken aan die goeie ouwe tijd toen Ducosim daar de beurzen organiseerde al zullen jullie vast meer ruimte nodig hebben. :lol:


Dank je! En we gaan naar ongeveer dezelfde plek als Ducosim toen, maar dan wel een etage lager :)


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 21:36 
Avatar gebruiker
Mooi, lekker op de fiets!
En prima bereikbaar met het ov...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 21:40 
Avatar gebruiker
Dierik schreef:
Doet me ook terugdenken aan die goeie ouwe tijd toen Ducosim daar de beurzen organiseerde al zullen jullie vast meer ruimte nodig hebben. :lol:


Dat waren topbeurzen. Bij Ducosim stond er toen echt een talentje aan het roer. :lol: :lol: :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: za 23 maart 2019, 08:20 
Avatar gebruiker
Fijn dat er een nieuwe locatie is.
En ik kan me helemaal vinden in de keuze voor de Jaarbeurs 8)


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 23 maart 2019, 15:12 
Ik verwacht dat ik dan dit jaar naar Spiel zal gaan ipv het Spellenspektakel. De entreeprijs zal gok ik niet ver uit elkaar liggen, parkeerkosten zijn in Utrecht extreem hoog en voor mij is de afstand naar Spiel nu korter dan naar Spellenspektakel.....

Al vond ik de spellenavond in het hotel afgelopen jaar erg geslaagd, wel jammer dat die er dus ook niet meer is.... (ja of een hotel nemen in utrecht maar dat gaat mij te ver....)


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 23 maart 2019, 18:49 
liefde_is schreef:
Ik verwacht dat ik dan dit jaar naar Spiel zal gaan ipv het Spellenspektakel. De entreeprijs zal gok ik niet ver uit elkaar liggen, parkeerkosten zijn in Utrecht extreem hoog en voor mij is de afstand naar Spiel nu korter dan naar Spellenspektakel.....

Al vond ik de spellenavond in het hotel afgelopen jaar erg geslaagd, wel jammer dat die er dus ook niet meer is.... (ja of een hotel nemen in utrecht maar dat gaat mij te ver....)


Jammer dat we je moeten missen, maar ik snap dat de verhuizing niet voor iedereen een kortere reistijd tot gevolg heeft. Op dit moment zijn we hard bezig om weer een spelavond en hotel arrangement te regelen, daarover meer als e.e.a. definitief is.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: za 23 maart 2019, 21:24 
Avatar gebruiker
Wordt de oppervlakte van de beurs ook groter?


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: zo 24 maart 2019, 11:55 
Edwin84 schreef:
Wordt de oppervlakte van de beurs ook groter?


Ja, dit eerste jaar gaan we er zo'n 15% op vooruit. De jaren daarna hangt het af van de precieze hal die we gebruiken, maar er komt sowieso meer ruimte voor demonstraties, workshops en ander uitgebreid programma dan in Eindhoven.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: zo 24 maart 2019, 13:15 
Avatar gebruiker
Dat is wel fijn. Had in Eindhoven het idee dat de rek eruit was en het krap werd.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: zo 24 maart 2019, 14:15 
Mooie stap om verder te groeien. Qua reisafstand is het jammer voor mij, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Het zal mij er iig niet van weerhouden om te gaan. Als er niet te veel bladeren op de rails liggen is het qua OV ook goed te doen :D


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 24 maart 2019, 16:05 
Avatar gebruiker
SpSp: je noemt workshops. Zijn er specifieke workshops waar jullie aan denken en/of willen jullie daar ook een oproep voor doen?

Of wellicht eventueel net als in de USA wel gebeurt, life events met podcasters?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: zo 24 maart 2019, 16:41 
Avatar gebruiker
warjan schreef:
SpSp: je noemt workshops. Zijn er specifieke workshops waar jullie aan denken en/of willen jullie daar ook een oproep voor doen?

Of wellicht eventueel net als in de USA wel gebeurt, life events met podcasters?


Of een mooie mix, als een krachtige injectie van spelcultuur. Een workshop met designer's, buitenlandse gasten, een event met pod people (bij voorkeur geen body snatchers), een paneldiscussie met uitgevers, een sessie met de jury van de Nederlandse Spellenprijs enzovoort.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 24 maart 2019, 21:59 
Lijkt me een prima centrale locatie. Tegen die tijd ga ik weer goed de goedkopetreinkaartjesacties in de gaten houden, dat werkt altijd uitstekend.


Offline Profiel     
 
Geplaatst: ma 25 maart 2019, 10:00 
Avatar gebruiker
Erwin schreef:
warjan schreef:
SpSp: je noemt workshops. Zijn er specifieke workshops waar jullie aan denken en/of willen jullie daar ook een oproep voor doen?

Of wellicht eventueel net als in de USA wel gebeurt, life events met podcasters?


Of een mooie mix, als een krachtige injectie van spelcultuur. Een workshop met designer's, buitenlandse gasten, een event met pod people (bij voorkeur geen body snatchers), een paneldiscussie met uitgevers, een sessie met de jury van de Nederlandse Spellenprijs enzovoort.


klinkt goed!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3  Volgende