Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Quined Games



999 Games



Recente nieuwsartikelen
11-04-19: Opnieuw kiezen: de Spellengek Top-100 van de Lage Landen
09-04-19: Pech of geluk bij 999 Games
04-04-19: Beestjes en verse Cacao bij White Goblin Games
02-04-19: Days of Wonder brengt in juni Ticket to Ride: London uit
02-04-19: Meer Chinezen bij Gùgōng
02-04-19: Troyes viert 10de verjaardag in luxe
31-03-19: Beursverslag Spiel Doch
31-03-19: Waardeer spellen en maak kans op een spel
28-03-19: Nederlands kampioen Carcassonne op Zuiderspel
27-03-19: Nieuw bij Ravensburger
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
11-04-19: Opnieuw kiezen: de Spellengek Top-100 van de Lage Landen
02-04-19: Days of Wonder brengt in juni Ticket to Ride: London uit
02-04-19: Meer Chinezen bij Gùgōng
31-03-19: Beursverslag Spiel Doch
31-03-19: BSM-Uitgeversrally op Zuiderspel
31-03-19: Waardeer spellen en maak kans op een spel
27-03-19: Nieuw bij Ravensburger
25-03-19: Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!
19-03-19: Drie nieuwe uitbreidingen bij Portal Games
17-03-19: Op de schouders gedragen: Chicago 1875
Volgende >>

<< Het Spellenspektakel komt naar Utrecht! >>
We gaan verhuizen! Hoewel we Eindhoven nog lang niet zat zijn, moeten we helaas afscheid nemen van het Beursgebouw. Maar niet getreurd, in Utrecht gaan we nog meer spellen, nog meer speluitgevers en een gevarieerd workshop- en toernooiprogramma presenteren!

Zie voor meer info het onderstaande persbericht en laat vooral weten wat je van deze verhuizing vindt! We zitten klaar voor eventuele vragen, of tackle ons morgen even tijdens Zuiderspel.

- Femke, Coca en Frank

Afbeelding

Spellenspektakel verhuist naar Jaarbeurs Utrecht

Het Spellenspektakel gaat verhuizen! Na veel succesvolle edities in Beursgebouw Eindhoven verhuist de grootste bordspellenbeurs van Nederland dit jaar naar de Jaarbeurs in Utrecht. Met de sluiting van Beursgebouw Eindhoven in het vooruitzicht kiest de organisatie voor een nieuwe, centralere locatie waar Spellenspektakel verder kan groeien.

“Beursgebouw Eindhoven is een fantastische locatie”, benadrukt Spellenspektakel-organisator Frank Bunnik. “We zouden graag nog een aantal edities in Eindhoven blijven, maar dat is helaas niet mogelijk. Hoewel we dit jaar nog voor een laatste keer gebruik zouden kunnen maken van de ruimte van Beursgebouw Eindhoven, is het beter om al dit jaar de overstap naar de Jaarbeurs te maken. Onze toekomst ligt in Utrecht.”

Op de nieuwe locatie kan Spellenspektakel nog meer bordspelspelfanaten welkom heten om een weekend lang kennis te komen maken met de nieuwste ideeën op bordspelgebied. Schuif aan bij één van de honderden speeltafels waar de nieuwste bordspellen worden gepresenteerd, ontdek de laatste uitbreidingen van je favoriete spel, kijk rond bij de winkels vol spellen. Bij het Spellenspektakel is er voor jong en oud genoeg te beleven!

Spellenspektakel vindt dit jaar op 9 en 10 november plaats in Jaarbeurs Utrecht. Kijk voor meer informatie op de website http://www.spellenspektakel.nl en houd onze social media in de gaten!
 

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende

Reacties
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 16:11 
Heel erg jammer voor het Belgische publiek dat naar Spellenspektakel kwam. Het uurtje extra rijden is er voor mij teveel aan. (5 uur rijden in totaal, kan ik niet meer verantwoorden).
Maar desalniettemin: veel succes in Utrecht.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 16:12 
Avatar gebruiker
Beter bereikbaar voor mij, dus ben er wel blij mee.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 16:19 
Avatar gebruiker
Aras schreef:
Beter bereikbaar voor mij, dus ben er wel blij mee.


Ik ook, een kleine 70 minuten op de e-bike (maar ik ben nu vast iets te optimistisch over het novemberweer).

Felicitaties voor Zuiderspel, da's nu de grootste spellenbeurs van Zuid-Nederland! :)


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 16:38 
jopla schreef:
Heel erg jammer voor het Belgische publiek dat naar Spellenspektakel kwam. Het uurtje extra rijden is er voor mij teveel aan. (5 uur rijden in totaal, kan ik niet meer verantwoorden).
Maar desalniettemin: veel succes in Utrecht.


Ja, ik kan me goed voorstellen dat het voor veel Belgen toch te ver is. Erg jammer, maar gelukkig is Spel Antwerpen ook een leuke beurs! Hopelijk is het voor veel anderen juist een stuk minder ver reizen..

Bedankt voor je gelukwensen!


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 16:59 
Avatar gebruiker
Dat is jammer, voor mij dan.
De reistijd van tien minuten lopen en tien minuten in de bus beviel me wel.

Proficiat Spellenspektakel!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 16:59 
Avatar gebruiker
Erwin schreef:
Aras schreef:
Beter bereikbaar voor mij, dus ben er wel blij mee.


Ik ook, een kleine 70 minuten op de e-bike (maar ik ben nu vast iets te optimistisch over het novemberweer).

Felicitaties voor Zuiderspel, da's nu de grootste spellenbeurs van Zuid-Nederland! :)



[emoji1360]
En helaas voor Eindhoven. Want dat is nu niet meer de spellenhoofdstad van Nederland (of wellicht de Benelux) :(


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 17:13 
rober schreef:
[emoji1360]
En helaas voor Eindhoven. Want dat is nu niet meer de spellenhoofdstad van Nederland (of wellicht de Benelux) :(


Tja, als ze dat Beursgebouw nou gewoon hadden laten staan... We hebben altijd heerlijk samenwerkt met de mensen van het Beursgebouw zelf, voor hen is het ook erg jammer dat ze dicht moeten.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 17:19 
Avatar gebruiker
SpSp schreef:
rober schreef:
[emoji1360]
En helaas voor Eindhoven. Want dat is nu niet meer de spellenhoofdstad van Nederland (of wellicht de Benelux) :(


Tja, als ze dat Beursgebouw nou gewoon hadden laten staan... We hebben altijd heerlijk samenwerkt met de mensen van het Beursgebouw zelf, voor hen is het ook erg jammer dat ze dicht moeten.


Het is niet voor niks Eindhoven de Gekste [emoji2957]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 17:43 
Voor mij persoonlijk (en ik denk wel voor de meeste anderen boven de rivieren) is dit een heel gunstige locatie. Zowel met de auto als met de trein goed te doen. Het staat al in mijn agenda, veel succes met de voorbereidingen!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 17:44 
Avatar gebruiker
Gefeliciteerd Spellenspektakel! De Jaarbeurs is een prima plek om nog verder uit te breiden. Ik ben heel benieuwd!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 18:04 
Avatar gebruiker
jopla schreef:
Heel erg jammer voor het Belgische publiek dat naar Spellenspektakel kwam. Het uurtje extra rijden is er voor mij teveel aan. (5 uur rijden in totaal, kan ik niet meer verantwoorden).
Maar desalniettemin: veel succes in Utrecht.
weekendje van maken inclusief een bezoek aan Oude Gracht waar maarliefst 4 spellenwinkels liggen waaronder één van de fraaiste van Nederland: Subcultures...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 19:05 
Avatar gebruiker
Wat een onverwacht afscheid van Eindhoven. Ik had me helemaal voorgenomen om nog een laatste keer te knallen daar. Desalniettemin is Utrecht een mooie centrale locatie waar ik met liefde en plezier mijn enthousiasme voor bordspellen zal gaan overbrengen op de bezoekers.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 19:13 
Avatar gebruiker
Voor de meeste Nederlanders ligt deze locatie centraler natuurlijk, denk dat ik dit jaar ook lekker spsp ga bezoeken ipv essen, hoe gek dat ook mag klinken voor sommigen :)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 19:45 
Avatar gebruiker
Volstrekt logische stap als je wilt groeien. Jammer dat voor mij de reistijd meer dan verdubbeld, maar ach. Ik zie wel wat ik dit jaar doe; ga ook al naar Essen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: vr 22 maart 2019, 20:04 
Avatar gebruiker
Mooi dat er een nieuwe plek is, van harte!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende