Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
25-02-20: Tenefyr wederom in groot gevaar
20-02-20: Back to the Future op de speeltafel
18-02-20: Mysterium-familie breidt uit
16-02-20: NSV - voorjaar 2020
15-02-20: Amerikaanse lapjes stof bij Patchwork
14-02-20: Pandemic's uitstapje naar Noord-Amerika
12-02-20: Nog lang geen Exit voor deze reeks bij 999 Games
11-02-20: Spiel Doch! voorjaarsspellenbeurs
04-02-20: Bij 999 Games zijn ze nog lang niet uitgedobbeld
31-01-20: Lookout naar de herfst
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
25-02-20: Tenefyr wederom in groot gevaar
18-02-20: Mysterium-familie breidt uit
15-02-20: Amerikaanse lapjes stof bij Patchwork
14-02-20: Pandemic's uitstapje naar Noord-Amerika
12-02-20: Nog lang geen Exit voor deze reeks bij 999 Games
11-02-20: Spiel Doch! voorjaarsspellenbeurs
04-02-20: Bij 999 Games zijn ze nog lang niet uitgedobbeld
28-01-20: Portal heeft groot aanbod voor 2020
28-01-20: Op reputatiejacht in Alma Mater
28-01-20: Paris naar Kickstarter
Volgende >>

<< Het voorjaar van 999 Games >>
999 Games heeft een een hele serie spellen aangekondigd die dit voorjaar gaan verschijnen.



  • Catan: Kosmonauten. Ontdek het heelal en handel met buitenaardse rassen.
  • De zoektocht naar El Dorado. Al deckbuildend op expeditie in Zuid-Amerika.
  • Similo: Sprookjes en Historie. Een coöperatief deductiespel.
  • De Crew. Een coöperatief slagenspel.
  • Pocket Escape Room: De vloek van de sfinx. Gezamenlijk zien te ontsnappen.
  • Exit: De beroving op de Mississipi. Coöperatief rechercheren.
  • Exit: De vlucht naar het onbekende. Gezamenlijk zien te ontvluchten.
  • The King's Dilemma. Interactief legacyspel in het Nederlands.
  • Keer op Keer 2. Nog een keertje lekker dobbelen.
  • Tiny Tins: Regenwormen, Konijnen Hokken, Pechvogel en Vlotte Geesten. Bekende spellen in - letterlijk - kleine verschijning.
  • Marco Polo 2: Op bevel van de Khan. Workerplacement met dobbelstenen.
  • Parijs. Fraai vormgegeven 2-Speler legspel.

Van deze lijst ligt Catan: Kosmonauten inmiddels in de winkels.

Website uitgever:
 

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: ma 20 jan 2020, 22:30 
Avatar gebruiker
Marco Polo 2 zit ik op te wachten.

Deel 1 is 1 van mijn favoriete spellen. Wel erg lastig om te reizen en geld en grondstoffen zijn schaars. Dit maakt het voor mensen in onze spellengroep minder interessant. Hoop dat deel 2 dit oplost waardoor hij vaker op tafel komt.

Ook Keer op Keer lijkt me een leuk vervolg.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 10:12 
Avatar gebruiker
Kom maar door met El Dorado en De Crew!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 10:32 
Avatar gebruiker
de crew ben ik ook erg benieuwd naar ja!

en nieuwe exits zijn altijd leuk :D


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 10:48 
Avatar gebruiker
Regenwormen was toch al in een tiny tin beschikbaar?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 11:28 
Avatar gebruiker
Stijnhoofd schreef:
Regenwormen was toch al in een tiny tin beschikbaar?

Ja, die is inderdaad eerder verschenen maar al geruime tijd uitverkocht. De andere drie Tiny Tins zijn wel nieuw.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 11:44 
Avatar gebruiker
Ben benieuwd waarom ze The Kings Dilemma in het Engels zouden uitbrengen, dus een kwestie van hetzelfde spel met een ander logotje op de doos voor de Nederlandse markt? Dan mag de prijs wel behoorlijk schelen want het spel is al een poosje uit dus iedereen die hem graag wil heeft hem al in huis.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 11:51 
Avatar gebruiker
Gokje: in het najaar waarschijnlijk Wingspan de uitbreiding Oceanië?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 12:13 
Avatar gebruiker
Ik gok dat we Marco Polo 2 en De zoektocht naar El Dorado wel zullen aanschaffen voor onze clubcollectie, lijken me twee zeer geschikte spellen. El dorado gespeeld op Essen toen het uitkwam en die beviel me wel.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 12:38 
Avatar gebruiker
Marco Polo 2 lijkt me ook wel wat. En Kosmonauten natuurlijk, maar ik vaar nogal op de reviews op BSM, en die zijn er nog niet. Ik wacht dus even af... :)


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 19:54 
Avatar gebruiker
Infyra schreef:
Ben benieuwd waarom ze The Kings Dilemma in het Engels zouden uitbrengen, dus een kwestie van hetzelfde spel met een ander logotje op de doos voor de Nederlandse markt? Dan mag de prijs wel behoorlijk schelen want het spel is al een poosje uit dus iedereen die hem graag wil heeft hem al in huis.


Ja, dit vroeg ik me ook al af! Was wel geïnteresseerd in een Nederlandstalige versie maar nu wordt het een ander verhaal.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 21 jan 2020, 20:16 
Ik dacht te hebben gelezen dat King's Dilemma in het Engels zou gaan verschijnen bij 999 Games, maar ik kan dat niet meer terugvinden. Kan dus zijn dat er een Nederlandstalige versie verschijnt.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 23 jan 2020, 16:47 
Avatar gebruiker
SvAtje schreef:
Ik dacht te hebben gelezen dat King's Dilemma in het Engels zou gaan verschijnen bij 999 Games, maar ik kan dat niet meer terugvinden. Kan dus zijn dat er een Nederlandstalige versie verschijnt.


Goed punt. Voor de volledigheid: King's dilemma verschijnt bij ons 'gewoon' in het Nederlands. Alleen de Engelse titel hebben we onvertaald gelaten.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 23 jan 2020, 16:50 
Avatar gebruiker
WTULTC schreef:
Gokje: in het najaar waarschijnlijk Wingspan de uitbreiding Oceanië?


Goede gok! :)
Hoewel er nog hier nog vrijwel niets over bekend is, zijn we absoluut voornemens tzt de Wingspan Uitbreiding: Oceanië toe te voegen aan de collectie.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 23 jan 2020, 17:47 
Avatar gebruiker
Ik word heel blij van dit aanvullende 999 nieuws!


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 24 jan 2020, 00:02 
En ik vind het professioneel dat ze de berichten hier opvolgen en beantwoorden [emoji106]

Ik kijk alleszins erg uit naar Marco Polo 2 en El Dorado! Maar de andere titels wil ik ook graag testen :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende